Zinngeld

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Zinngeld

Bericht door gerritjelsma »

Dan heeft zinngeld dit stiekem ingevoerd zonder dit aan de leden bekend te maken...
zag net dat ik op 5,5 sta...
Het punt is dat je als lid een minder prettig gevoel hebt om bij zo'n club je aankopen te doen vanwege de accountscore.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Zinngeld

Bericht door willy »

Of ze doen aankopen om hun uitbetaling te krijgen maar in die tijd heb ze wel weer wat aangepast zonder mede delen

zo blijft men bezig

J kan beter meteen je verlies nemen en sites steunen die uitbetalen binnen een dag, een week, een maand zonder enige verplichting tot aankoop of welke accountscore dan ook
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Zinngeld

Bericht door gerritjelsma »

@Willy, je hebt volkomen gelijk. Die €3,88 laat ik wel vaarwel zeggen tegen deze club. Ik ga me ook uitschrijven bij Zinngeld
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Zinngeld

Bericht door danie72 »

@Silvia,

Volgens mij heb ik november 2017 al gewaarschuwd dat dit er aan zat te komen,
https://gptforum.nl/viewtopic.php?f=3&t ... ace#p17503.

Wel is waar dat ik het in een verkeerd topic had geplaatst maar even zo goed heb jij toen gereageerd en was je op de hoogte van de waarschuwing.

@gerritjelsma,

Je bent dit topic begonnen met de adresgegevens van zinngeld en kvk-nummer en je speurtocht.
Je geeft ook aan dat het je opvalt dat er onbetaalde mails door zinngeld worden verstuurd, dit klopt!
Maar zinngeld verstuurd geen 3 onbetaalde mails per dag zoals Smartclix :-)
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Zinngeld

Bericht door Silvia »

danie72 schreef: 03 mei 2018 19:01 Volgens mij heb ik november 2017 al gewaarschuwd dat dit er aan zat te komen,
https://gptforum.nl/viewtopic.php?f=3&t ... ace#p17503.
Danie: kan zijn hoor, maar ik heb zoveel dingen, dat me wel eens iets ontglipt.
dus heb ik even geen idee, ik heb mijn bericht gepost.
en daarna uiteraard uitgeschreven, beter 16 euro kwijt, dan dit ;)
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Zinngeld

Bericht door danie72 »

@Silvia,

ik heb na het aanvragen en ontvangen van de bol.com cadeau vouchers in november 2017 ook de stekker er uit getrokken ;-)
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Zinngeld

Bericht door Silvia »

Gelijk had je!
maar die bol.com was er al lang niet meer, en die zwembroekenlol zat ik niet op te wachten.
dan hoop je dat die bol.com alsnog terugkomt, men bleef dat beloven.
tja...
vandaar: liever de 16 euro weg, dan langer ergeren. :lol:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Zinngeld

Bericht door Christina »

Ik trek mijn € 11,25 ook maar door de bekende plee. :twisted:
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Zinngeld

Bericht door gerritjelsma »

@Danie72, Bij Smartclix is niet standaard dat er 3 onbetaalde mails per dag verzonden worden. Bepaalde campagnes zoals Leenbakker, Xenos, Blokker en dergelijke eisen dat je geen betaalde vergoeding op de mail geeft..maar ik wil deze toch bij de leden in the picture brengen. Bijvoorbeeld HEMA daarentegen is het gelukkig wel toegestaan om een betaalde mail uit te sturen. Hoe dan ook ik doe mijn best om een goede balans erin te houden maar ben afhankelijk welke campagnes actueel zijn. Een onbetaalde mail wil niet zeggen dat er geen cashback met online aankopen verbonden zit, m.a.w. ook met zulke campagnes kan je cashback verdienen.
Omtrent Zinngeld is mijn motivatie gevoel weg puur vanwege de accountscore die spontaan ingevoerd is. Heb me jaren geleden eens aangemeld bij Zinngeld toen het nog van de eerste eigenaar was en hetzelfde geldt voor Euroclix en Jiggy (ook die zijn intussen tijd al van diverse eigenaren veranderd maar gelukkig is de structuur wel behouden).
In ieder geval accountscore worden niet bij de Smartclix sites toegevoerd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Zinngeld

Bericht door Bep »

Vandaag kwam ik er ook achter dat er ineens een accountscore nodig was. Ik heb over de €25,00 maar moet verplicht dus nog eerst even zo'n €200,00 besteld hebben via hun. Dit heb ik uitgerekend via andere sites die dit ook hebben. Nou ik heb een uitkering (waarom klik je anders, niet omdat je miljonair bent hè) dus heb geen liggende gelden, nu dus jaren voor niets geklikt want telkens als ik bij de uitbetaling was was het ineens verhoogd, van 5 naar 10, 15, 25 euro, ik vind het niet leuk meer en zodra ik dan de laatste verhoging heb ga ik ook gelijk weg. Ik wil geen accountscore sites meer hebben. Jammer dat zulke goede sites zoals deze zich hierin gaan begeven. Je hebt je aangemeld onder andere voorwaarden en deze zijn niet van toepassing voor de klik doelgroepen.
GPT is nu nog van een paar sites dit zijn cashback sites geworden en met dwang willen ze je dus dwingen te kopen via hun, niet eerlijk als je maar weinig geld hebt. :evil:
Plaats reactie