wie oh wie

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

wie oh wie

Bericht door olifant »

heeft op meerdere sites een link lopen (waarschijnlijk via een rotator) waardoor de pc's van leden die klikken vastlopen
geheugenverbruik schiet over de 5GB waardoor alles blokkeert
dit is begonnen zaterdagmiddag rond 13.00

heb je rond die tijd ergens iets geplaatst, of in je rotator een link toegevoegd, controleer dan even je ads
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: wie oh wie

Bericht door olifant »

update

de betreffende ad is er eentje die naar "jscoin" gaat, deze site is een blockchain, die nog experimenteel is

komt vooral op spaar5euro voor

van wie die ook is, graag verwijderen aub, klikken is echt niet leuk zo
vandaag al 9x vastgelopen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: wie oh wie

Bericht door Christina »

Wellicht kan ook de wm van Spaar5Euro hier even naar kijken?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: wie oh wie

Bericht door Arola-Clicks »

Kom een vreemde GB tegen; win en co
Mailadres eindigt op bv@hotmail.com
Is een voor mij niet zo heel bekende GB maar al wel lid sinds 26-07-2017 maar valt bij spaar5euro nu pas op vanwege het veelvuldig plaatsen van linkspelhits.
Links komen ook regelmatig uit op blanco pagina's op op pagina's waar je moet inloggen!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: wie oh wie

Bericht door willy »

Aansluitend hierbij wil ik vermledne dat ik aan de wm maanden terug al meldde dat er kwalijke linken stonden waardoor bij mijn bullguard protection me amper toeliet op de website van beide

Nu vandaag kan ik er helemaal niet meer op voorlopig (die js stond er al langer trouwens)

dit krijg ik nu

Deze website is geblokkeerd door
http://www.spaar5euro.nl/leden.php
Voor uw veiligheid heeft BullGuard de toegang tot deze pagina geblokkeerd
De site is aangemerkt als een kwaadaardige site die mogelijk identieitsgegevens steelt, virussen op uw machine plaatst of andere schade toebrengt.



Verberg details

Uit onze informatie blijkt dat deze site:

Door naar de website. NIET AANBEVOLEN


Eerder stuurde ik reeds een link (maanden terug) naar de wm , een link die werd gesignaleerd door bullguard full pro

Ik hoop dat hij eventueel die link nog heeft misschien is dat voor hem een mogelijkheid om met die link even na te gaan of achter deze link ook die js ware zit
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: wie oh wie

Bericht door Arola-Clicks »

@willy

helaas heb ik de link niet meer.

kun jij of eventueel iemand anders mij helpen aan de link en de eventueel daaraan gekoppelde gebruiker zodat ik snel actie kan ondernemen?
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Plaats reactie