Myflavours

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Myflavours

Bericht door gaby »

In de afgelopen jaren heb je gebruik kunnen maken van MyFlavours. Door strategische wijzigingen zal de website per 01-09-2020 sluiten. Maar jij kan nog steeds online shoppen met cashback…

Via de website NuCash.nl kan je blijven shoppen met cashback en CashCoins verdienen. Op 01-09-2020 wordt jouw huidige account en saldo overgezet naar NuCash.nl en kan je inloggen op www.nucash.nl en direct verder sparen. Als je een account hebt op beide websites, dan blijft het account met het hoogste saldo bestaan op NuCash.nl.

H
et kan zijn dat je op 01-09-2020 door de verhuizing niet kunt inloggen op één van beide websites. Wij doen ons uiterste best om het overzetten zo snel mogelijk te doen, zodat jij zo min mogelijk problemen ondervindt. Vanaf 02-09-2020 kan je zonder problemen inloggen bij NuCash.nl.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Myflavours

Bericht door Christina »

@ gaby:

Zat het ook net te lezen.

Je raakt dus een van de twee saldo's kwijt.

Heet dat klantvriendelijk?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Myflavours

Bericht door gaby »

Dat maak ik er ook uit op, heb voor de zekerheid nog even een ticket erover naar ze gestuurd of dit inderdaad zo klopt.
Indien dit wel correct is, is het op zijn zwakst gezegd niet erg netjes van ze...
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Myflavours

Bericht door Christina »

Het zal wel kloppen, ze hebben wel eens eerder een dergelijk geintje uitgehaald.

Was dat met Spaar Actief overzetten?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Myflavours

Bericht door gaby »

Geen idee eigenlijk.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Myflavours

Bericht door Chanel »

Ik had net een tientje op Myflavours dus heb gauw een uitbetaling aangevraagd, ben benieuwd.
Op NuCash had ik 17 euro staan en ook gauw uitbetaling aangevraagd.
Ik gun ze niet mijn geld :|
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Myflavours

Bericht door Christina »

@ Chanel:

Heb je mazzel dat je nog snel kon aanvragen. ;)
Moontje68
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2014 16:29

Re: Myflavours

Bericht door Moontje68 »

Bij MyFlavours stond ik op €8,30 en bij NuCash op €2,89.
Ik ben vandaag bij MyFlavours steeds enquetes aan het invullen (Onder tab 'Direct verdienen > enquetes), en sta nu ineens al op €9,70. Moet voor 1 september lukken om op €10 te komen en nog snel uit laten betalen, als ze dat dan nog doen tenminste.

Erg flauw dat ze het zo spelen.
Al enige tijd geleden werd Studentencashback opgeheven en kon je je saldo over laten zetten in je account bij Cashbackkorting, dat was tenminste eerlijk.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Myflavours

Bericht door Christina »

@Moontje68:

Mu Flavours betaald uit bij 10 euro dus met nog 1 enquête kun je aanvragen. ;)
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Myflavours

Bericht door gaby »

Nog even voor de volledigheid het antwoord op mijn ticket:
Samenvoegen is helaas niet mogelijk. Dat zou namelijk betekenen dat je dubbele vergoedingen van bonussen, klikken op e-mails etc. in je account krijgt. Wanneer je al een account hebt op NuCash.nl, dan is het account met het hoogste saldo leidend. Wanneer je dus bijvoorbeeld meer saldo hebt op MyFlavours dan op NuCash, dan houd je jouw MyFlavours saldo. Mocht je een hoger saldo hebben NuCash, dan zal dat saldo leidend zijn.
Plaats reactie