Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Accountscore

Bericht door nachtvlinder »

ik zit "helaas" al op meer dan 8500 punten anders had ik hem ook weg gedaan, spaar nu maar door tot ik ooit tot 12,50 kom en dan maar zien
hoe ik het geld ga krijgen, voel er eigenlijk weinig voor om daar ook maar iets te doen want er is niets. Heb verschillende dingen aangeklikt er
er kan niets.......... ook niet bestellen of wat dan ook.
waarschijnlijk hebben ze al rekening gehouden met een percentage opzeggers, jammer hoor was een leuke site, binnenkort dus weer eentje minder
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

@nachtvlinder dan raad ik je aan an de 12,50 te geraken met acties en niet daarna want ze betalen vast alleen die 12,50 uit en niet de rest erboven.
Maar ik heb er een hard hoofd in dat dat goed zal komen, het enige is thuisbezorgd of 'gratis' een actie waarbij je 90 euro moet storten.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Had ik dus mijn account verwijderd op Spaar Actief krijg ik vandaag deze mail:
Beste Christina,

De volgende gegevens zijn bekend over uw deelname:

Datum deelname: 19 januari 2017
Naam actie: Voordeelvanger.nl
Status: Vergoed
Vergoeding: € 0,06

De vergoeding kan nog wijzigen omdat wij vaak op een later moment extra gegevens over uw deelname/bestelling ontvangen van de adverteerder.


Let op de datum, 19 januari!
Dat is dus ruim 5 maanden geleden.

Ik heb niets via hun gekocht bij Voordeelvanger.
Doe er wel regelmatig aankopen en het duurt dan echt geen 5 maanden voor de cashback wordt toegewezen.

Hoop dat ze gelukkig zijn met die 6 cent. :x
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1770
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door olifant »

6 cent cashback ???
potloodje of zo gekocht :)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Denk dat het een pakje zakdoekjes is geweest zodat ik nu mijn tranen kan wegvegen. :roll:
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Accountscore

Bericht door Nelly »

Ik vind het onbegrijpelijk he
Constant het geklaag over die accountscore
Maar men blijft wel op die sites hangen, dus houden die sites wel draaiende
En het is net wat Willy ook aangeeft
Bij de kleine sites krijg men al sowieso meer cashback
Bij ons met prijzengeld mee zelfs 75% wat van de cashback naar de leden gaan
Daarbij bij vele sites ben je gegarandeerd van je uitbetaling en vaak nog snel ook
Al jaren zijn die accountscore een issue
Maar om toch bij dat soort van sites te blijven, vraag je daar dan niet een klein beetje zelf om?
Ik heb ook menig verlies moeten aanvaarden op sites die ineens met een accountscore kwam
Maar het scheelt wel een hoop ergernis en doordat kleine sites meer cashback geven is dat verlies ook wel mee te leven
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Accountscore

Bericht door danie72 »

Nelly, ik vind dat je nu wel de plank mis slaat. Leden worden opeens geconfronteerd met de accountscore, dit was niet te voorzien.

Robbie was de negatieve reactie's beu op facebook en er kunnen nu geen berichten meer geplaatst worden.

Ik heb mijn account ook opgezegd en kreeg inderdaad ook opeens een bericht dat mijn deelname goedgekeurd was :lol:
Maar goed, heb zijn adres en die 12,35 euro die ik nu 'kwijt' ben krijgt hij als post terug, ongefrankeerd :idea:
Laatst gewijzigd door Christina op 30 jun 2017 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

Het was bij spaaractief ergens wel te verwachten. Bij een kleine site verwacht je het niet, bij een grote, met name die zonder vast linkspel, houd ik er altijd rekening mee dat de kans bestaat dat. Dus ja, ook euroclix, qassa, gekkengoud, zinngeld, surfrace, etc. blijven voor mij onzeker. En van de kleine sites waar ik lid ben momenteel alleen koop-goedkoper, ik weet niet concreet waarom maar dat gevoel heb ik erbij.
En als je dan op 90% van de uitbetaling af zit... is dat vrij zuur. Maar ja, dat alle reacties omtrent de accountscore worden verwijderd maakt het ook niet echt waarschijnlijker dat dit daarna wel gaat gebeuren... Ik ben er weg.
danie72 schreef: Maar goed, heb zijn adres en die 12,35 euro die ik nu 'kwijt' ben krijgt hij als post terug, ongefrankeerd :idea:
Goed idee!
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Accountscore

Bericht door Nelly »

Hoezo de plank mis slaat?
Al jaren is het aan de orde over die accountscore
En natuurlijk geef een site maanden van te voren niet aan dat ze met een accountscore gaan werken
Dan stromen voordien de betaal aanvragen binnen of leden met heel weinig saldo zijn dan al vertrokken voor de ellende begint

En ik begrijp ook wel die onzekerheid van Corinasjunk
Maar van die hele grote sites met die lage cashback die weten wel waar ze mee bezig zijn
Daar verwacht ik niet snel accountscores op
Maar de " kleine" sites die de overstap willen maken,die zien denk ik iets over het hoofd
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Accountscore

Bericht door danie72 »

Nelly schreef:Hoezo de plank mis slaat?
Al jaren is het aan de orde over die accountscore
En natuurlijk geef een site maanden van te voren niet aan dat ze met een accountscore gaan werken
Dan stromen voordien de betaal aanvragen binnen of leden met heel weinig saldo zijn dan al vertrokken voor de ellende begint
Omdat het hier over Spaaractief ging en niet over iets wat al jaren aan de orde is
Plaats reactie