Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

Als ik cashback gaf, mocht ik geen punten geven voor een cashback wedstrijd, daar ik dus op deze manier tweemaal cashback gaf

Ook loop je dan wel eens het risico (volgens een van de affiliate aanbieders) dat je punten zou kunnen geven voor aankopen, leads of wat dan ook waarop niet mag worden beloond, met een wedstrijd doe je dat dan wel weer vertelde men me

Maar dat dateert van enkele jaren terug
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ willy:

Is ergens logisch, nog niet eerder bij stil gestaan.
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Accountscore

Bericht door vetpot »

grappig,

mijn accountscore bij centmail stond op 4.7
nu klik ik al een dikke week demail via de site.
klik op de banners en klik en win.
en nu staat mijn score op 4.6.
actief op de site zijn word dus niet beloond.

vorige week een mee gedaan aan een gratis actie maar staat niet bij mijn actie status :(
gemaild, krijg je een standaard antwoord;
Beste sandra dekker-griek,

Mijn deelname of aankoop is niet geregistreerd?

Controleer of uw browser wel cookies toe laat en de Donottrack functie uitgeschakeld is.
Als u lid van meerdere sites bent controleer of de aankoop/deelname niet daar geregistreerd het kan zijn dat de cookie van een andere site nog actief was op het moment dat u via ons de aankoop/deelname deed of van de adverteerder als u al die site eerder bezocht heeft.
Heeft u dit gecontroleerd neem dan contact met ons op en wij zullen navraag doen bij het Marketingbureau waar de adverteerder aangesloten is.
Het is wel zo als u eerder op de site van de adverteerder bent geweest dat het mogelijk is dat hun cookie nog actief is wij raden u aan voor een nieuwe aankoop nadat u op de site van de adverteerder bent geweest alle cookies te verwijderen voordat u via deze site een aankoop doet.

Met vriendelijke groet,

Matthijs

zucht! schiet niet op zo. mag eerst alles wel doen wat hier boven staat voor ik weer 1 invul.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

Actief zijn op de site heeft niets te maken met dergelijke accountscore, het zijn aankopen, leads etc die hier meetellen

Echter in tegendeel, als u mails klikt en geen deelnames ofzo hebt dan mindert uw accountscore zelfs

Die accountscore is zuiver gericht op het u verplichten hun een opbrengst te bezorgen

Veel leden blijven echter volhouden bij deze dergelijke sites

Volhouden zou ik zeggen ...... NOT
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Accountscore

Bericht door Ashley43 »

ik heb al die alle sites met accountscore afgemeld schiet allemaal niet op daar
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

Ik zat op een uitbetaling van €25.00 bij Zinngeld en ineens was daar die accountscore, 4.7 ik heb een aankoop gedaan via hun link zoals ik dit bij andere ook doe, maar bij hun extra gemeld dat ik dit gedaan had via hun link, ook ik werd niet geregistreerd en kreeg te horen wat ik allemaal had moeten doen, ik had dit ook allemaal gedaan maar ticket wordt gesloten voordat ik definitief antwoord krijg of ze het alsnog van die winkel krijgen. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er daar nooit meer uitbetaald gaat worden, dus aankopen worden gewoon niet geregistreerd, hun verdienen er wel aan maar wij dus niet. :evil:
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Accountscore

Bericht door vetpot »

willy schreef: 20 jun 2018 20:53 Actief zijn op de site heeft niets te maken met dergelijke accountscore, het zijn aankopen, leads etc die hier meetellen

Echter in tegendeel, als u mails klikt en geen deelnames ofzo hebt dan mindert uw accountscore zelfs

Die accountscore is zuiver gericht op het u verplichten hun een opbrengst te bezorgen

Veel leden blijven echter volhouden bij deze dergelijke sites

Volhouden zou ik zeggen ...... NOT
normaal klik ik mijn post via mijn postvak en was er niks aan de hand. dus doordat ik actief ben op de site zelf zakt mijn accountscore???? wow hoe ontmoedig je mensen om actiever te worden zeg.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

Sommigen houden vol en worden niet ontmoedigd .... hoe dat komt ???? geen idee, vreemde wezens
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Accountscore

Bericht door vetpot »

Ashley43 schreef: 20 jun 2018 21:26 ik heb al die alle sites met accountscore afgemeld schiet allemaal niet op daar

ja moet ik nu ook echt gaan doen. ben al een paar jaar niet echt actief meer.klik postvak leeg dat is alles.
ben er echt helemaal uit.

zijn er nog echt sites dan die geen accountscore hebben?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

ja ... zonder accountscore en zonder activiteitsmeter

dan heb je er nog met activiteitsmeter ook :

activiteitsmeter is actief zijn op de site en een bepaald min aantal punten scoren om uitbetaald te worden
Plaats reactie