SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door ronis »

Hallo allemaal,

Jullie hebben het vast al gezien; vandaag is SpaarActief.nl gestart. Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma.

Wie zit er achter SpaarActief?

RONIS Media is voor velen al jaren lang een bekende naam. We hebben veel ervaring met spaarprogramma's, hebben in het verleden grote sites (mede) opgezet (waaronder NuCash), en starten nu van nul af aan opnieuw.

Wat voegt SpaarActief toe?

Een heleboel.. we hebben een vernieuwd concept. Geen vergoedingen op basis van "accountscores" zoals momenteel de trend is. Wel extra beloningen bij actief deelnemen. Een voorbeeld hiervan is de activiteitswedstrijd. Voor veel handelingen op de site krijg je punten, en de winnaar wint maar liefst 200 euro. Verder geven we op de site tientallen geldtips, ook dit wordt nog verder uitgebreid.

Afijn, mochten jullie vragen hebben. Geef een gil!
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door verdiennice »

Veel succes! Goed dat je je even voorstelt op het forum!
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door ronis »

Zo, het eerste kleine wedstrijdje is ook gestart. Voor diegene die hem nog niet heeft gezien; http://www.spaaractief.nl/nieuws/7/Hoev ... it+weekend

Doe een gokje hoeveel leden we maandag hebben! :)
Singeltje
20 Cent
20 Cent
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jan 2014 08:47

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door Singeltje »

ronis schreef:Zo, het eerste kleine wedstrijdje is ook gestart. Voor diegene die hem nog niet heeft gezien; http://www.spaaractief.nl/nieuws/7/Hoev ... it+weekend

Doe een gokje hoeveel leden we maandag hebben! :)
Ik wilde daarop reageren en dat lukt niet?? Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten?
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door ronis »

Singeltje schreef:
ronis schreef:Zo, het eerste kleine wedstrijdje is ook gestart. Voor diegene die hem nog niet heeft gezien; http://www.spaaractief.nl/nieuws/7/Hoev ... it+weekend

Doe een gokje hoeveel leden we maandag hebben! :)
Ik wilde daarop reageren en dat lukt niet?? Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten?
Vreemd, ik denk een tijdelijke storing want het werkt nu gewoon weer... excuses.
Singeltje
20 Cent
20 Cent
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jan 2014 08:47

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door Singeltje »

ronis schreef:
Singeltje schreef:
ronis schreef:Zo, het eerste kleine wedstrijdje is ook gestart. Voor diegene die hem nog niet heeft gezien; http://www.spaaractief.nl/nieuws/7/Hoev ... it+weekend

Doe een gokje hoeveel leden we maandag hebben! :)
Ik wilde daarop reageren en dat lukt niet?? Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten?
Vreemd, ik denk een tijdelijke storing want het werkt nu gewoon weer... excuses.
Ik krijg nog steeds deze melding. (dat de reacties zijn gesloten). Ik zie ook dat andere mensen wel reageren. Inderdaad vreemd.
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door ronis »

Singeltje schreef:Ik krijg nog steeds deze melding. (dat de reacties zijn gesloten). Ik zie ook dat andere mensen wel reageren. Inderdaad vreemd.
Begrijp er niks van, zal onze programmeur er naar laten kijken.

Als je wilt mag je mij nog een PB bericht sturen met je schatting, die nemen we dan nog mee voor de wedstrijd ;)
Singeltje
20 Cent
20 Cent
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jan 2014 08:47

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door Singeltje »

ronis schreef:
Singeltje schreef:Ik krijg nog steeds deze melding. (dat de reacties zijn gesloten). Ik zie ook dat andere mensen wel reageren. Inderdaad vreemd.
Begrijp er niks van, zal onze programmeur er naar laten kijken.

Als je wilt mag je mij nog een PB bericht sturen met je schatting, die nemen we dan nog mee voor de wedstrijd ;)
Ik heb een stukje gekopieerd:
Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten
Door johan ellenbroek (Man, 33 jaar) op 15-03-2014 om 01:00

ik denk 1213 leden gr johanell

Mijn aantal is 2014.... Succes met de site.
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door ronis »

Singeltje schreef:
ronis schreef:
Singeltje schreef:Ik krijg nog steeds deze melding. (dat de reacties zijn gesloten). Ik zie ook dat andere mensen wel reageren. Inderdaad vreemd.
Begrijp er niks van, zal onze programmeur er naar laten kijken.

Als je wilt mag je mij nog een PB bericht sturen met je schatting, die nemen we dan nog mee voor de wedstrijd ;)
Ik heb een stukje gekopieerd:
Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten
Door johan ellenbroek (Man, 33 jaar) op 15-03-2014 om 01:00

ik denk 1213 leden gr johanell

Mijn aantal is 2014.... Succes met de site.
Op dit moment zijn de reacties inderdaad gesloten, dat klopt, want deelname aan de wedstrijd mocht eigenlijk tot gister 19:00 uur.

Maar helaas kan ik je gelijk al melden dat je antwoord niet juist kan zijn. We zitten momenteel namelijk al op 2447. Er vallen dus al redelijk wat deelnemers af momenteel ;)
Singeltje
20 Cent
20 Cent
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jan 2014 08:47

Re: SpaarActief.nl - Ons nieuwe spaar- en bespaarprogramma!

Bericht door Singeltje »

De reacties zijn inderdaad gesloten zoals jij al aangeeft, maar dit heeft er dus steeds op de site bij mij gestaan. Daarom had ik het gekopieerd.

Jammer dat ik niet het juiste antwoord heb gegeven maar geweldig dat je al zoveel deelnemers hebt. Heel veel succes voor de toekomst.
Plaats reactie