Geldcircus / Luigeld inactief?

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door verdiennice »

in een mail stond dat ze op geldcircus iedereen hadden uitbetaald.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Pedro1989
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 apr 2014 19:55

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Pedro1989 »

Affilimedia schreef:Het mailen op Geldcircus en Luigeld gaat nu wel prima maar hebben hier mensen nog een uitbetaling mogen ontvangen?

Die van mij staat volgens mij onderhand al een maandje of 3 open en vraag me toch af of het nu wel goed gaat met de sites....... :x
Even ter info naar iedereen: Uitbetalingsaanvraag van Affilimedia is van 6 april j.l. Dat is dus ongeveer 6-7 weken geleden en geen 3 maanden! :-)

Om even in te gaan op hoe het met de sites gaat: Ik ben Mar zeer dankbaar dat zij bereid is om mij te helpen met het versturen van de betaalde mails. Mar, echt TOP dat je dat wilt doen!! :-)
De oudste uitbetalingsaanvraag op LuiGeld is van 6 april (die van Affilimedia). Er staan in totaal 6 aanvragen open. Deze week ga ik nog uitbetalen.
Geldcircus: 10 openstaande aanvragen (€ 96,= totaal), waarvan 3 oudste aanvragen van inactieve leden. Oudste aanvraag van actief lid met aanvraagdatum 27 april j.l.

Afgelopen weekend is er een actiemail uitgezet op LuiGeld, waar bij 2 acties directe cashback en 5 Euro verloting. Op ruim 950 actieve leden helaas tot nu toe 0,0 respons. Er hoefden slechts 15 leads te worden gegenereerd in totaal alvorens er een winnaar zou worden gekozen.

Uiteraard respecteer ik ieders mening. Enige wat ik wil benadrukken: zit je iets dwars, schroom dan niet een ticket aan te maken: http://helpdesk.geldcircus.nl .
Ik probeer deze tickets zo snel mogelijk te beantwoorden. Als ik daar na enige tijd niet op heb gereageerd, dan mag je dat hier best neerzetten. Ik kijk echter maar zeer incidenteel op dit forum omdat ik verder als lid niet meer echt actief ben bij andere sites. Een ticket aanmaken is dus veel effectiever! :-).

Ik hoop de onrust hiermee weer even te hebben weggehaald ...

Groeten Pedro

Edit: Maar meteen even de daad bij het woord gevoegd --> Alle openstaande aanvragen van actieve leden zijn verwerkt!
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door olifant »

je hoeft je niet op te jagen hoor, krijg nu al een mail dat ik betaald ben en heb pas 7 dagen terug aangevraagd.

:thx
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door verdiennice »

op luigeld heb ik in het linkspel -143 punten? Staan er nog meer in de min?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door olifant »

nu, sta op 478
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Ray »

Buiten het feit dat er een lekkere "outbound trojan - herdian.wap.sh" op de site mee draait, sta ik nog in de +
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Pedro1989
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 apr 2014 19:55

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Pedro1989 »

Ray schreef:Buiten het feit dat er een lekkere "outbound trojan - herdian.wap.sh" op de site mee draait, sta ik nog in de +
Bedankt voor het melden. Kun je me even aangeven waar je die aantreft? Ik heb hem er niet bewust op gezet ... :-)

Verdiennice heeft een PB ontvangen.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door verdiennice »

Pedro1989 schreef: Verdiennice heeft een PB ontvangen.
En het is weer opgelost :)
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Ray »

Pedro,

Deze komt van je hoofdpagina als je ingelogt bent af.
Het ip waarvan het komt is : 188.95.50.114, weet even niet vanaf welke ad hij komt.

Pedro1989 schreef:
Ray schreef:Buiten het feit dat er een lekkere "outbound trojan - herdian.wap.sh" op de site mee draait, sta ik nog in de +
Bedankt voor het melden. Kun je me even aangeven waar je die aantreft? Ik heb hem er niet bewust op gezet ... :-)

Verdiennice heeft een PB ontvangen.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Chanel »

Aangezien de contactknop van geldcircus niet werkt hier maar even de vraag,
waar vind ik de pagina met overzicht van bij en afschrijvingen?
Op mijn oude pc had ik die pagina in favorieten staan maar nu weet ik hem met geen mogelijkheid te vinden.
Ik stond op 2,70 en wissel 1000 punten in van het linkspel en sta nu op 2,83 terwijl het linkspel zegt 14 cent te geven voor 1000 punten.
Plaats reactie