5 en 8 euromail en vul je zakken

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

En ja hoor weer sites waar je maanden lang moet wachten op een uitbetaling. Ze zijn nu pas bezig met uitbetalingen van december dus liggen ze 6 maanden achter. Gaat dit dezelfde kant op als met centenland??? En waarom 3 sites onderhouden als je zo ver achter ligt......
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Nelly »

kaatje schreef:En ja hoor weer sites waar je maanden lang moet wachten op een uitbetaling. Ze zijn nu pas bezig met uitbetalingen van december dus liggen ze 6 maanden achter. Gaat dit dezelfde kant op als met centenland??? En waarom 3 sites onderhouden als je zo ver achter ligt......
Ik ga proberen een antwoord te geven
Lees wel op een vriendelijke manier want zo bedoel ik het ook
Communiceren via tekst word al snel gezien als boos of wat dan ook

Wat ik hier over wil zeggen is het volgende
Het gaat hier wel om één van de langst draaiende webmasters die al jaren deze 3 sites heeft draaien
Jaren is het ook goed gegaan
Zelf heb ik in het zelfde schuitje gezeten, en nog wel erger ook
Alleen niet elke webmaster is zo gek om veel eigen geld in de sites te stoppen
Hoewel ik weet dat deze webmaster dat ook doet, weliswaar in mindere maten
Ik weet dit omdat ik dagelijks contact heb met deze webmaster

Waar ikzelf ook alle ervaringen mee heb is het volgende
De leden kopen en doen liever mee aan acties en enquettes op sites met belachelijke regels in de hoop ooit de betaling te krijgen
Vele sites die dat soort van regels niet invoeren krijgen daar de klappen van doordat de inkomsten wegvallen
Zoals ik net al zei is niet elke webmaster zo gek om veel eigen geld in de sites te steken, wat niet nodig zou moeten zijn
Zelf had ik ook gehoopt op betere tijden na de achterstanden, maar niks is minder waar
Op de vraag " En waarom 3 sites onderhouden als je zo ver achter ligt"
Waarom niet als het jaren goed is gegaan, voordat er sites kwamen met die belachelijke regels?
Moeten webmasters die niet meegaan in dat rare gedoe op deze manier weggepest worden?
Als ik zo eens lees over die zogenaamde activiteitspunten die ineens weer naar beneden gaan, sales en leads die niet goedgekeurd worden of wat voor reden dan ook dat je net niet aan je betaling komt
Wat heeft het dan voor nut om bij dat soort van sites te kopen enzo?
Is het dan niet beter om die energie en aankopen en dergelijke ye doen op sites die niet van die rare regels hebben?
Ik denk dat je beter dat soort van sites in ere kan houden
Natuurlijk liggen de verdiensten op sites zonder die regels lager omdat er vrijwel geen inkomsten zijn
Maar meer inkomsten zijn snellere betalingen en hogere vergoedingen
En dat word denk ik vaak vergeten

Dit is mijn eigen mening en ervaring zoals ik deze beschrijf
En iedereen die de webmaster van bovengenoemde sites kent zal misschien ook wel kunnen beamen dat het altijd een goede webmaster is geweest

Ook voor deze webmaster hoop ik snel op betere tijden
Groetjes
Nelly
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door EmailMarketinggroep »

@Nelly het heeft niks met de sites met ''rare regels'' te maken.
Leden denken dat Spaarprogramma's filantropische instellingen zijn met een geldboom in hun tuin en denken dat wij per klik betaald krijgen terwijl dat niet zo is.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door makamba »

EmailMarketinggroep schreef:Leden denken dat Spaarprogramma's filantropische instellingen zijn met een geldboom in hun tuin en denken dat wij per klik betaald krijgen terwijl dat niet zo is.
Ja, dat weten we nu wel, maar zet dat dan ook duidelijk op de homepage van je website. Of stoot deze mededeling potentiele leden af? Zet duidelijk op je website dat je meer van de leden verwacht dan er in de voorwaarden staat. Of is dat commercieel niet aantrekkelijk, maar blijf je achteraf wel klagen dat het allemaal de schuld is van de leden als de inkomsten tegenvallen.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Hydragon »

EmailMarketinggroep schreef: Leden denken dat Spaarprogramma's filantropische instellingen zijn met een geldboom in hun tuin en denken dat wij per klik betaald krijgen terwijl dat niet zo is.
geldboom is een beetje te veel gevraagt, maar een kip die gouden eieren legt, of een ezel die geld uitpoept toch zeker wel.
Kortom, schuif het niet af op de leden maar steek de hand in eigen boezem voor je een uitspraak doet.
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Cospamedia »

Ondanks tegenvallende inkomsten blijft men vasthouden aan 1 centmails...komt er minder geld binnen, dan gaat er ook minder geld uit, daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Men probeert van alles (uitbetaling grens verhogen, uitbetaling termijn vergroten tot wel 80 of 90 werkdagen en nog wel meer "oplossingen" om uitbetalingen uit te stellen)

Pak de koe bij de hoorns en verlaag je mailvergoeding, niet leuk natuurlijk, je zal wat leden kwijtraken, maar so what? er komen ook weer nieuwe leden bij, toch? Iedereen wil zo snel mogelijk zijn 10 of 12 euro bereiken...om daarna 4, 5, 6 of meer maanden te moeten wachten of helemaal niets meer krijgen (voorbeelden genoeg, zal niet in details treden).

Op tijd ingrijpen kan een hoop goedmaken op de lange duur...
CospaMedia: Cashze
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Ik weet nog goed dat toen ik net begon met de GPT er een mail van 25 cent voorbij kwam.
Dus ik dacht........dat schiet lekker op.

Er kwam een nogal boze mail van de wm waarom de leden die mail hadden geklikt.
Iedereen wist toch dat er geen 25 cent mails werden verstuurd?
Nou ja, als beginneling wist ik dat dus niet. ;)

Nu, jaren later ben ik zelf wm.
En heb zelf ook een keer een fout gemaakt bij de vergoeding.
In plaats van 15 punten gaf ik 15 euro.
Dan moet je dus een back up gaan gebruiken om alles recht te zetten en een mail met excuses naar de leden sturen.

Maar mailvergoedingen van 1 cent of 0,5 cent kun je niet terug verdienen.
Dat is ook iets wat ik Maurits een hele tijd geleden al had voorgerekend.

Stel: je hebt 400 leden die een mail van 1 cent klikken.
Kost je dus 4 euro!

Als dat bijv. op een lead is waar je zelf 60 cent aan verdient en je geeft 20 cent cashback,
moet 10% van je leden (dus 40 leden) aan die actie mee doen om quitte te spelen!
Dan heb je zelf nog helemaal niets verdient.


Ik begrijp wel dat de leden hier anders tegen aan kijken.
Zij willen gewoon hun betaalgrens halen en uitbetaald worden.
En dat is ook terecht!

En onze inkomsten komen ook van leden die ads of mails kopen en mee doen aan veilingen.

Kijk......koopt een lid een keer iets waar een (redelijk) hoge commissie tegenover staat,
waar je ook een hogere cashback op kunt geven dan is dat voor beide partijen mooi meegenomen.

Als wm verdien je dan extra en ook als lid.
Het lid zit dan eerder aan een uitbetaling en helpt tevens de site gezond te houden qua inkomsten.

Maar als wm ben je altijd afhankelijk van de goodwill van je leden om mee te doen aan enquetes
dan wel aankopen via jouw site te doen.

Waarbij ik wel wil opmerken dat wij niet mogen klagen wat de input van de leden betreft. :)
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

Ik denk dat vele leden doodgewone klikkers zijn en zich niet geroepen voelen om aankopen of aan acties mee te doen via dergelijke sites. De mailvergoeding staat hier al op 0.5 cent. Kijk het kan best dat het jaren goed gaat met een site maar als de leden een half jaar tot langer moet wachten op een uitbetaling is er weinig lol meer aan. Ik ben bij centenland ook de mist in gegaan door steeds maar te geloven dat mijn uitbetaling nog kwam (omdat ik het vertrouwen in Maurits had) en wat blijkt? Ik heb wel 30 euro toegegeven omdat ik zoveel vertrouwen had.....Pijlsnelgeld is op een gegeven moment ook verdwenen omdat 2 sites toch wel teveel van het goede was dus 3 sites onderhouden en dan ook bij alle 3 de sites een achterstand hebben van ruim een half jaar ??
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Pijlsnelgeld is op een gegeven moment ook verdwenen omdat 2 sites toch wel teveel van het goede was dus 3 sites onderhouden en dan ook bij alle 3 de sites een achterstand hebben van ruim een half jaar ??
Pijlsnelgeld + Centenland is 2 sites en niet 3 sites.

Ja, ik vind het ook jammer dat het zo gegaan is.
Maar Maurits heeft ten minste nooit verplicht om aankopen te doen.
Heb er ook heel lang vertrouwen in gehad dat Maurits het zou redden; helaas is het anders gelopen.
Wij hadden zelf ook genoeg uitstaan en gebruikten de inkomsten voor onze site.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door verdiennice »

Christina schreef:
Pijlsnelgeld is op een gegeven moment ook verdwenen omdat 2 sites toch wel teveel van het goede was dus 3 sites onderhouden en dan ook bij alle 3 de sites een achterstand hebben van ruim een half jaar ??
Pijlsnelgeld + Centenland is 2 sites en niet 3 sites.
Kaatje bedoeld met 3 sites 8 euromail, 5 euromail en vuljezakken
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Plaats reactie