5 en 8 euromail en vul je zakken

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Als ik het goed begrijp moet je voor minimaal € 225,00 hebben gekocht om die 15 rally punten te halen?

:o
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door joy1001 »

Ik moet 5euromail toestemming geven tot het registreren van mijn persoonsgegevens, in het formulier persoonsgegevens staat ook dit:
Vergoedingen verzilveren
Indien u het minimale saldo heeft gespaard, kunt u een verzoek tot uitbetaling doen. Wij gebruiken uw rekeninggegevens voor het uitkeren van deze vergoedingen.
Dan klopt er toch ergens iets niet??
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door corinasjunk »

Hoezo klopt dat niet?
Met de nieuwe AVG hebben ze toestemming nodig die je als het goed is al hebt gegeven bij het lid worden van de site, maar in het kader van de AVG kan een herhaling zeker geen kwaad.
Of ligt het hekel punt bij de rekeninggegevens? Die hebben ze nou eenmaal nodig om uit te betalen lijkt mij... Hoeven ze niet gelijk voor eeuwig te bewaren en er staat in je quote ook helemaal niet dat ze dat doen... maar ze hebben ze in het uitbetalingsproces nodig en dekken zich goed in voor de AVG.

Ik zie er geen rare dingen in?
treefrog
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2017 16:55

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door treefrog »

Normaal gesproken zou je rekeninggegevens alleen hoeven af te geven op het moment van uitbetaling. Als je de privacy wil beschermen zou je pas gegevens moeten invullen op het moment dat ze nodig zijn.
Bovendien vind ik het vreemd dat je account dan word verwijderd als je geen toestemming geeft.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door willy »

Het zijn nieuwe regels die moeten opgevolgd worden, bv rekeninggegevens worden opgeslagen om uit te betalen, als je hiermee niet akkoord kan of wil gaan zullen inderdaad de accounts worden verwijderd, nogal logisch ook als je je rekeningnummer niet wenst te delen met hun lol

@corinasjunk : ik denk eerder dat joy bedoelt dat er niet of amper uitbetaald wordt en ook nog maar eens de helft van aanvraag
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door joy1001 »

Dat bedoel ik inderdaad dat ze niet uitbetalen en dat je eerst iets moet doen om daadwerkelijk uitbetaald te krijgen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Het zijn nieuwe regels die moeten opgevolgd worden, bv rekeninggegevens worden opgeslagen om uit te betalen, als je hiermee niet akkoord kan of wil gaan zullen inderdaad de accounts worden verwijderd, nogal logisch ook als je je rekeningnummer niet wenst te delen met hun lol

Ja als je uitbetaald wilt worden moet je je rekeningnummer opgeven bij de aanvraag.


Maar de rekening nummers worden bij ons zeker niet opgeslagen op de site.

Is waarschijnlijk afhankelijk van het script dat je gebruikt.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door gaby »

In de genoemde quote wordt ook niet gesproken over opslaan van rekeninggegevens.

Overigens begrijp ik dat de reactie van joy1001 meer sarcastisch bedoeld is.
Vergoedingen verzilveren
Indien u het minimale saldo heeft gespaard, kunt u een verzoek tot uitbetaling doen. Wij gebruiken uw rekeninggegevens voor het uitkeren van deze vergoedingen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

@ gaby:

Ja wel hoor in de genoemde quote staat:
bv rekeninggegevens worden opgeslagen om uit te betalen

Er zijn sites waar je inderdaad bij je profiel ook je rekening nummer moet invullen.
Maar dat is lang niet overal van toepassing.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door gaby »

Dat komt uit een antwoord van Willy, dat is geen quote van een site.
Plaats reactie