Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door gaby »

ok :)
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 581
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Arola-Clicks »

Graag wil ik even reageren op alle op- en aanmerkingen over het niet of nauwelijks uitbetalen op dit moment zowel via Arola-Clicks als via Spaar5Euro.

Sinds april 2017 heb ik grootte problemen met mijn gezondheid(hartfalen) en ga hier op heel korte termijn aan geopereerd worden(binnen nu en twee weken). Ik weet, dit is geen excuus voor niet uitbetalen maar vanwege mijn gezondheid doe ik heel weinig tot niets in het GPT wereldje, zelfs een uurtje klikken op andere sites is me na een uur soms al te veel.

Er zijn een aantal sites waar ik zelf een saldo van meer dan € 20,-- heb openstaan maar dan moet ik wel eerst even 3000 tot 5000 kliks doen om, met veel pijn en moeite, € 5,-- uitbetaald te krijgen.

Ik doe echt heel, heel veel moeite om de sites in de lucht te houden en ook aan mijn uitbetaal verplichtingen te voldoen maar op dit moment lukt dit me echt even niet.

Ik hoop dat een ieder een klein beetje begrip hiervoor kan opbrengen en ga proberen om jullie via het forum, maar ook via mails via de site, de komende tijd, beter op de hoogte te houden, ook wat betreft mijn gezondheid maar ook over het uitbetalen.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door corinasjunk »

Bedankt voor je uitleg Ben.
Ik begrijp dat je door je gezondheid minder tijd hebt voor GPT, logisch.
Wat voor velen (denk ik) wel onduidelijk blijft is waarom je, toen het al slechter met je ging, spaar5euro erbij hebt genomen... (Link gaat niet naar de site maar naar het bericht van overname op het forum). Ik snap dat je hoopte dat het snel beter zou gaan, maar dit komt wel een beetje apart over...
Sterkte iig!
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 581
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Arola-Clicks »

@corinasjunk

Ik had toen, met het overnemen van Spaar5Euro, nooit verwacht dat het zo zou lopen. Ik ben in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer(ZZP'er) en de vraag is op dit moment zelfs of ik dit wel kan blijven doen.

Echter, helaas doen we allemaal wel eens iets wat achteraf misschien niet handig was toentertijd maar ja, gedane zaken nemen geen keer helaas.

Maar, ik ben altijd een zeer positief denkend mens geweest en ben dat nog steeds en ga er dan ook vanuit dat alles uiteindelijk goed gaat komen.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door gerritjelsma »

@Ben, beterschap en sterkte. Hoop dat je zeer geslaagd de O.K. verlaat.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Cospamedia »

@Ben,

Wij van Cospamedia wensen je veel sterkte en dat je (wat je gezondheid betreft) 100% beter weer uit komt!
CospaMedia: Cashze
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door willy »

Aanvragen op 2 december 2017 :

arola-clicks
spaar5euro

WM heeft wel de tijd om zelf op andere sites aan te vragen ondanks zijn moeilijkheden en ziekte ???????
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Schatteboutje »

-Gezien de post hierboven, toch ff een melding dat het wachten op geld nog wel even kan wachten.

Aanvraag uitbetaling van Arola-Clicks open sedert 29-10-2017
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door olifant »

spaar5euro open van 25 oktober 2017
treefrog
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2017 16:55

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door treefrog »

Daludida open sinds 31-10-2017. Mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
Plaats reactie