euroclix

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 733
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

euroclix

Bericht door Denise »

Helaas heeft euroclix het verdienen van clix op vinden.nl aangepast.

Voorwaarden:
Per uur kan je 1,5 Clix sparen
Je ontvangt alleen Clix wanneer je op een natuurlijke manier gebruik maakt van de website van Vinden .nl
Per dag spaar je maximaal 21 Clix


deze maand heb ik nog maar 3 clix gespaard i.p.v. 50 schiet dus niet meer zo op.
Jammer.
mirandaras
2 Cent
2 Cent
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2014 20:11
Locatie: Axel

Re: euroclix

Bericht door mirandaras »

Is er iets met Euroclix ?
Ik kan al vanaf gister niet meer op de site.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door Christina »

Ik ben gister nog wel op de site geweest maar kom er nu ook niet op.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 733
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: euroclix

Bericht door Denise »

als ik euroclix intyp kom ik er ook niet op,
maar als ik op de link klik in mijn laatste email (het is clixweekend) dan kom ik wel gewoon op de site, maar kan ik ook niet doorklikken naar andere tabbladen.
fredeen
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2014 14:30
Locatie: Veghel

Re: euroclix

Bericht door fredeen »

dat probleem had ik ook bij euroclix, maar volgens mij zijn alle problemen nu opgelost. Kan weer overal bij op de site
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 733
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: euroclix

Bericht door Denise »

fredeen schreef:dat probleem had ik ook bij euroclix, maar volgens mij zijn alle problemen nu opgelost. Kan weer overal bij op de site
ik ook
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door sanne »

Hallo,


Geen problemen gehad.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
mirandaras
2 Cent
2 Cent
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2014 20:11
Locatie: Axel

Re: euroclix

Bericht door mirandaras »

Gelukkig, ik kan er ook weer op.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Euroclix mailde vanmiddag dat ze -na 15 jaar- de voorwaarden en privacybeleid per 1 oktober aanpassen.
Nu weet ik helaas niet wat er precies verandert, maar een snelle blik op de in de mail gelinkte documenten gaven mijn ogen het volgende te lezen in de algemene voorwaarden:
3.9
Na het einde van het jaar waarin de Clix (punten) zijn verdiend, zijn deze nog twee jaar geldig. Bijvoorbeeld: Clix (punten) die in september 2009 zijn verdiend, vervallen op 31 december 2011.
Dit was mij niet bekend, en met het doel om tot de 50.000 clix (de hoogste bonus) te sparen, komen dus blijkbaar al mijn clix in gevaar. Gelukkig is het bij mij nog nooit zover gekomen, maar mochten er meer mensen zijn die graag doorsparen... ik wil iedereen toch maar even aanraden om minimaal iedere 2 jaar je gehele saldo te laten uitbetalen zodat ze niet vervallen. Bij een site met een goede verdienste als euroclix zou dat erg zonde zijn!
En de datum in het voorbeeld is weliswaar oud, dat wil niet zeggen dat het een nieuwe voorwaarde is, dit kan met opzet zijn gedaan.

Afijn, als iemand eruit is wat er concreet veranderd, misschien wel fijn om dat hieronder te plaatsen.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door olifant »

ook eigenaardig
ben lid van euroclix.be en onder de nieuwe voorwaarden zijn enkel Nederlanders toegelaten ???
Plaats reactie