euroclix

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door Christina »

Ja ik had ook al gekeken of mijn instellingen wel goed stonden.

Mijn profiel werk ik toch regelmatig bij, maar zal weer eens kijken.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 733
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: euroclix

Bericht door Denise »

Onderstaand bericht van euroclix gekregen en 15 clix zijn van mijn totaal clixs verdwenen. Jammer, want de panelclix verdiende leuk.


Beste,

Op het moment doe je mee aan het PanelClix Internetonderzoek en daarvoor heb je software geïnstalleerd op je computer, tablet en/of smartphone. Dit onderzoek is inmiddels afgelopen en dat betekent het volgende:


Je kan de geïnstalleerde software verwijderen. Mocht je hierbij assistentie nodig hebben, klik dan hier

Je ontvangt geen Clix meer voor deelname aan het PanelClix Internetonderzoek

Je blijft wel gewoon door PanelClix benaderd worden voor andere leuke en interessante onderzoeken

Wij danken je voor je deelname en je bijdrage aan het PanelClix Internetonderzoek.

Heb je vragen of opmerkingen over dit onderzoek? Neem dan contact op met de ledenservice onder vermelding van referentienummer
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: euroclix

Bericht door kaatje »

Heel jammer dan zal het bij euroclix lang duren voor je aan een uitbetaling komt want met mailtjes sturen zijn ze tegenwoordig nogal zuinig en met panelclix verdiende je toch nog een aardig centje erbij.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

@Denise: waar zie je dat die 15 clix weg zijn? Bij mijn overzicht staan geen afschrijvingen. Had maandag het saldo nog genoteerd en de 4 clix die erbij zijn zie ik gewoon in het overzicht staan. Vreemd dat ze die er dan bij jou af halen.

@Kaatje: Euroclix lang? Voor die max 45 clix per maand die je nu misloopt omdat de software op je pc/laptop (5), mobiel (20) en/of tablet (20) niets meer oplevert? (Ik weet de aantallen niet uit mijn hoofd, maar er is er sowieso 1 5 clix per maand en 1 20 clix per maand, dus bij benadering...)
Het aantal mailtjes is nu ongeveer 30 per maand, voorheen was dit het dubbele. Maar inderdaad, met alleen mailtjes duurt het lang. Er zijn echter nog andere manieren om (veel sneller) te sparen. Zoeken via vinden.nl bijvoorbeeld. En jawel, Panelclix! Want voor die onderzoeken blijf je uitgenodigd worden en die geven nog gewoon een (flinke) vergoeding. Het 'internetonderzoek', met die software op je apparaat dus, is slechts één onderzoekje van Panelclix, een erg lang lopende. Ik heb gewoon nog een ander onderzoek in mijn profiel staan hoor, met vergoeding, kijk maar:
Doe nu mee aan dit onderzoek

Onderwerp: verwachting en vertrouwen

Lengte: ongeveer 4 minuten
Beloning: 40 Clix

Jammer van die (in mijn geval) 25 extra clix per maand, maar zo'n programmaatje wat al je surfgedrag bijhoudt voor God mag weten welke doeleinden is ergens ook wel een beetje creepy. Die 3 euro per jaar...
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 733
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: euroclix

Bericht door Denise »

Op 10-7 had ik 1309 clix, op 11-7 1293 clix. Sorry zijn 16 clix minder.

Oh ik begreep uit de email dat alle panelclix onderzoeken verdwenen. Nou als dat niet zo is, dan valt dat gelukkig mee.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Zou even contact opnemen met de klantenservice als ik jou was, als er geen of een vreemde afschrijving in je overzicht staat.
Ze helpen meestal snel!
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Weet iemand de upinion groepcode van Euroclix? Of is die persoonlijk?

Had mij er ooit via hen bij aangemeld maar ik blijk nu uitgelogd te zijn en kan mij niet meer aanmelden. App eraf gegooid en opnieuw geprobeerd maar dan heb ik wel die code weer nodig.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Net mail van Euroclix:
In samenwerking met onze partner Vinden‌.nl hebben we moeten constateren dat de huidige spaarwijze bij Vinden‌.nl opnieuw dient te worden aangepast.

Met ingang van september spaar je maximaal 5 Clix per dag voor het gebruik van Vinden‌.nl en het plaatsen van zoekopdrachten. Vanwege deze aanpassing kun je op 1 en 2 september geen Clix sparen bij Vinden‌.nl. Vanaf 3 september gaat de nieuwe manier van sparen van start.

We realiseren ons dat dit voor jou als actieve gebruiker heel vervelend is. Om het sparen bij Vinden‌.nl in stand te kunnen houden, is het helaas noodzakelijk dat deze wijziging plaatsvindt. We hopen dat je begrip kunt opbrengen voor de situatie en dat je Vinden‌.nl met plezier blijft gebruiken voor al jouw online zoekopdrachten.

Zo spaar je met ingang van september:


Je spaart tot 5 Clix per dag met het gebruik van Vinden‌.nl en het plaatsen van zoekopdrachten.
Je ontvangt alleen Clix wanneer je op een natuurlijke manier gebruik maakt van de website van Vinden‌.nl.
Je ontvangt 1 Clix per maand cadeau, wanneer je enkel de homepage van Vinden‌.nl bezoekt.
Plaats reactie