Surfklikkertje zegt "Hoi"

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door surfklikker »

Nou nou, heftige kritieken hoor. Rustig aan hoor, ik heb deze site nog maar kort in de lucht. Er is al heel wat tijd in gaan zitten om de gegevens te verzamelen, maar blijkbaar zijn er hier en daar wat copy-paste foutjes in geslopen. Daarom heb ik voor nu maar even de aantal mails per maand en de vergoeding per mail verwijderd. Het is een hele klus om 67 sites aan te melden en alle gegevens te verzamelen.
Wat ik vooral naar voren wil brengen voor de bezoekers van de website is wat ze nou écht bij een spaarprogramma kunnen verdienen met e-mail en goed betaalde bannerkliks. (En dat is te zien op pagina "verdiensten").
En sorry dat dit niet vanuit webmasters van GPT-sites is gedacht, maar puur vanuit de gebruikerskant. Ik heb zelf geen GPT site dus ik weet niet wat er allemaal bij komt kijken. Ik zet op deze website de ervaringen neer die ik als gebruiker ervaar.

Dan over de "zwarte lijst". Dit was in eerste instantie niet een zwarte lijst om alleen aan te geven of een website betrouwbaar is, maar ook om aan te geven of je er wel of niet iets aan hebt. En LuiGeld ben ik lid van geweest en na anderhalve maand ofzo had ik nog geen mail ontvangen en nog geen banner op de website kunnen klikken. Het leek alsof deze website helemaal stil lag. Ja, dan heb je niet zoveel aan je lidmaatschap. Ik heb via de site nog het contactformulier ingevuld met een vraag hierover, maar daar heb ik nooit een reactie op mogen ontvangen.
Dan mag ik toch wel aan mijn bezoekers doorgeven dat je niet zoveel aan deze site hebt als spaarder?
Maar ik snap dat de term "zwarte lijst" nogal gevoelig ligt, dus ik heb LuiGeld van de zwarte lijst afgehaald.

Als er nog meer opmerkingen zijn over mijn website, dan hoor ik het graag. Ik zal nooit iedereen tevreden kunnen stellen, maar ik hoop dat jullie de gedachte naar mijn "doelgroep" een beetje begrijpen.
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door Cleonpatra »

Welkom :)
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door willy »

Misschien ook rekening houden met wedstrijden ? klikwedstrijden ? linkspelwedstrijden ? diverse vergoedingen voor mails, dus geen vaste vergoeding

Ook misschien met linkspellen omdat de klikkers vaak ook linkspellen promoten met hun verdiende klik-punten ?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door olifant »

als je in januari maar 2 cent hebt gehaald op lagelandenklikjes, doe je toch iets niet goed
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door willy »

zo meteen krijg je dus negatief advies ???

en dit voor een heel goede verdiensite
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door Christina »

Surfklikkertje is één van de velen die het linkspel niet promoten.
En behalve de mails niet klikt.

Tja........hoe wil je dan verdienen?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door corinasjunk »

^heel veel refjes scoren met z'n site natuurlijk. Zo komt iedereen aan refjes toch, zeker met die aanlokkelijke verdiensten erop.

@Surfklikkertje ik kan alleen maar hopen dat je ooit ontdekt dat je met de linkspellen, klikfans en andere verdienmogelijkheden zoveel meer kunt verdienen, zeker ook zonder er geld aan uit te geven (al is een investering ook aan te bevelen).
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door Nelly »

Misschien word ook eens een keer duidelijk dat wanneer een lid niet actief is deze ook geen ref vergoeding krijg
Het is niet zo dat een lid 100 refjes scoort en met de armpjes over elkaar kan gaan zitten kijken hoe het saldo oploopt
Wat hoofdzakelijk is op cc sites
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Surfklikkertje zegt "Hoi"

Bericht door corinasjunk »

@Nelly: klopt, maar maakt het daarbij nog uit op welke vlakken een lid actief is?
Stel een lid logt 2x per week in en klikt alle mails, maar nooit een banner of klikfan en promoot het linkspel niet. De site hanteert geen activiteitsmeter om uitbetaald te worden en nergens is vermeld dat men op banners/fans moet klikken om als actief bestempeld te worden. Krijgt dat lid dan wel ref inkomsten over de kliks die zijn refs doen, of enkel over de onderdelen waar hij zelf ook actief is?
Activiteit is in mijn ogen activiteit, maar wellicht zijn hier specifiekere regeltjes voor? (Heb ik mij nooit zo mee bezig gehouden, voor dat handje vol refs wat ik alles bij elkaar heb...)
Plaats reactie