bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ohhhh ik heb 2 verschillende ofzo.
Moonbitcoin gaat op mn btc adres, bonusbitcoin via mn emailadres. Heb ze wel geprobeerd te koppelen al.
Bij moon zie ik alleen die 3 genoemde opties, bij bonus zie ik ook de optie wallet. Beetje verwarrend zo, maar als het goed is dus nog wel gewoon mogelijk. Thanks voor de toelichting!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

moonbitco, spaar ik gewoon nog steeds verder en dan naar mijn waller bij bitmymoney (corina heb jij ook toch)

ik heb coinpot laten uitbetalen ook naar mijn bitmymoney en binnen enkele uurtjes ston d het er

Zie dus geen problemen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Klopt Willy, heb ook bitmymoney. Dacht alleen dat ik enkel via iets ingewikkelds kon laten uitbetalen maar is iet zo. Het was laat, lang gewerkt, moe, niet echt thuis in al die termen, zeker niet in het Engels... dan is een uitleg zoals hier wel welkom hoor!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

Ben de weg kwijt met die coinpot

ik zie op mijn coinpot bitcoins binnenkoen van bitfun en nonus bitcoin

Als ik via moonbitcoin klik op mijn coinpot staan er enkel btc in van moonbitcoin

Heeft iemand al een handtekening geplaatst op de site coinpot zelf ?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ik heb ze geprobeerd samen te voegen want had hetzelfde probleem, met de ene alleen moon, met de andere alleen bonus.
Heb de eerste dag direct 1 euro aan btc naar coinpot overgemaakt en die is zondag in mijn account bijgeschreven. Duurde dus best ff nog...
Maar moonbitcoin gaat nog steeds apart.
Heb het nu even druk met een sollicitatie maar wil vanmiddag/vanavond even verder kijken ernaar, met die handtekening (wat via bitmymoney geloof ik niet kan) of contact opnemen ofzo.

Als iemand het eerder weet: graag!
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Duurde even wat langer dan verwacht maar gisteren was coinpot onwijs traag.
Via bitmymoney kun je geen message signen. Wel via een aantal andere wallets, maar ik laat het zo. Tot nu toe zijn de accounts nog altijd niet gekoppeld. Heb ruim 43K satoshi deposti gedaan en die kan ik, mits aangevuld tot minimaal 50K, zonder fee laten betalen. De coinpot site zegt wel dat dit vanzelf wordt teruggestort... nou... ben benieuwd.
Ik heb dus een account met mooonbitcoin en die wilde ik koppelen aann die met de inkomsten van bonusbitcoin. De storting deed ik ingelogd met de monbitcoin satoshi en ze staan bij... u raadt het al, de bonusbitcoin satoshi.
Beetje vaag allemaal, maar ach, met 2 saldi werken benn ik eigenljk wel gewend. Dan maar iets langer sparen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

tja, ik kom er niet uit

heb ook ergens wat dogecoins en litecoins, ook die staan allemaal ergens ????
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Alleen die van moon lite/dogecoin gaan via coinpot.

Voor andere cryptocurrency dan btc gebruik ik eobot, geen fijne mining site bleek na investering (stop er een tientje in met belofte 13 euro per jaar eruit, mining kosten knallen omhoog en heb nu na 2 jaar mss 2,50 terugverdiend), maar je kan wel makkelijk cryptocurrencie omwisselen (zit wel een fee op, maar het kan), dus als omwissel walletadres wel handig.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

het zijn ook de enige twee die ik heb buiten bitcoins :-)

omdat hetzelfde eigenaars zijn als moonbitcoin denk ik
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ach, Willy, zolang ze uitwisselbaar zijn is het een fijn extra centje toch?

Hoewel ik, nog altijd, wacht tot mijn accounts gekoppeld zijn, kreeg ik zojuist wel netjes ruim 25K satoshi uitbetaald van moonbitcoin.
Oftewel: het maakt voor sites die automatische withdrawals hebben geen ruk uit, voor het zelf aanvragen is het een kleine omleiding.
Plaats reactie