Pentafacuet

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Pentafacuet

Bericht door willy »

ben er wel zelf actief behalve die 38 - 39 uur omdat ik wou kijken of er een vergoeding bijkomt en was dus niet het geval

na tweede mail over shortlinks en meer nog steeds geen reactie gehad trouwens

vervelend als je niet weet waar je voor staat
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Pentafacuet

Bericht door corinasjunk »

Jammer ook dt er niemand onder mij zit zodat ik mee kan checken... aan de andere kant, ik verdien zoveel met at geming dat het niet echt bij te houden is als ik een laag-actieve ref zou hebben.
Maar afgezien van dat de refs niet lijken te werken, heb ik nogsteeds veel profijt van die ene enquete die ik deed. Echt de moeite waard want zoveel mensen zitten nog niet in de geming dus he hebt al snel 1% van de winst.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Pentafacuet

Bericht door willy »

ik kom niet eens aan die geming toe

kan enkel door ads klikken en dat loopt niet vlot of door enquetes en die ik kan ook op andere waar ik actiever ben

dus pentafaucet gaat het niet worden voor me
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Pentafacuet

Bericht door willy »

gisteren niet op penta geweest door omstandigheden, vanochtend zie ik wel enkele punten erbij

dus toch ..... vreemd (goed dat ik zoiets wel eens noteer)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Pentafacuet

Bericht door willy »

even poging ondernomen - om te kijken welk resultaat het me oplevert - om een enquete in t vullen

de kennismakingsstappen doorlopen en heelaas geen anquetes beschikbaar voor me (speak easy)

op andere sites (bv satoshilabs) met zelfde gegevens krijg ik wl enquetes te zien en aangeboden (ook speak easy)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Pentafacuet

Bericht door corinasjunk »

Gister weer een enquete gedaan en na 20 minuten afgerond om te zien dat de pagina niet beschikbaar is... paar keer ververst maar helaas, niks... dag punten.
Oftewel ik doe de enquetes op andere sites en als ik tijd over heb op penta. Blijf wel de PTC doen, gaat niet hard maar loop wel op.
Plaats reactie