cointyply

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: cointyply

Bericht door Ashley43 »

hahaha ja corina het waren idd coins was het zo gewent met claimen dat je gems erbij kreeg
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

jammer dat de minegame ter ziele is het was leuk om te spelen maar ja
je moet wel je site gezond houden , mooi dat ze het goed afhandelen had ook
niet anders verwacht dit is een eerlijk team voor mijn eigen ben ik blij dat ik de
tactiek gevolgd heb van meer laten uitbetalen dan concenteren op het spel dat
blijkt nu de goede tacktiek onder het mom van altijd geld er uithalen je weet nooit
wat er met een site gebeurd een tactiek die ik ook bij satoshilabs ga toepassen
hoe nu verder alle andere verdien mogelijkheden blijven bestaan met in de toekomst
nog kans op uitbreiding ik denk dat ongeveer 15% van mijn refs meededen aan het spel
dus ik denk dat ik niet veel ga zakken met mijn wekelijkse uitbetalen tot resumee jammer
maar geen ramp
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

ja, in de start hebben sommign nog genoten van die gems die op een bepaald moment wel 50 gems gaf per coin en dan verkocht je ze aan driedubbele prijs

maar ieder uur claim ik verder en verdien dan minimaal 0.56 dollarcent, minimaal dus, en waar ga je dit vinden ????

ook nog de teruggave van wat in de mining zat zal wekelijks mooi meegnomen zijn toch

maar ind mss moet ik niet teveel aanhouden aan die productie op satoshilabs, al men verdiensten gaan daarin momenteel, mss toch maar 50/50 gaan doen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

idd willy en komende weken ff kijken hoe het zich ontwikkeld qua verdienste en ik
moet ff kijken hoeveel refs er afvallen maar als ik zak naar de helft van de verdiensten
ben ik nog tevreden
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Ja torros jij kan altijd tevreden zijn jij houdt toch wel inkomsten.
Geven die refs ook vergoeding over de mining uitbetalingen die nu terugbetaald worden?

De pool neemt toe, hoe meet je claimt en hoe meer offers je doet, hoe meer de pool groeit dus als je je coins sneller wil, help ze, je helpt er iedereen mee.

Satoshilabs... elke ochtend kijk ik: kan ik 1000 satoshi uitbetalen? Doen. Zo niet: kan ik 750 satoshi upgrade kopen? Doen. Als het allebei kan natuurlijk ook. Zijn dus dagen dat ik uitbetaal, maar ook dat ik upgrade. En over een tijdje beiden.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

nee je krijg alleen ref vergoeding van offers 10% en faucet 25%
satoshilabs ga ik elke dag een food crates upgrade doen en de rest uitbetalen
we gaan die faucethub account laten exploderen :lol:
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Torros zet ff je satoshi cost en production tgenover elkaar... bij de generator kost de productie je minder satohi dan bij de food crates. mss 2 food crates kopen in plaats van een generator?

Eigenlijk wel fijn dat je over die pool nu geen ref vergoeding krijgt want die heb je al gehad over de coins die in de mine gepropt zijn
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

je bedoel zeker 2x generator ipv 1xfood crates ik ga wel eens ff googelen
de bedoeling is dat ik uit mijn poductie kan upgraden en uitbetalen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Uhhh ja idd ik zei het verkeerdom haha.

Maar ehm... rekenfoutje, sorry.
Resource----------Cost---Prod---Sat/Prod
Bunker------------250----10-----25,00
Generator---------750----32-----23,44
Food crates-------1750---74-----23,65
Techology---------3000---127----23,62
Tools---------------5000---210---23,81
Security-----------10000--435----22,99
Gewoon netjes he hoger de kosten hoe meer korting.

Maar weer on topic over cointiply...mn share van de pool, in coins, is de afgelopen 24 uur 64% gestegen.
Stel nou dat die pool elke dag met 50% groeit en je zou op woensdag 100 coins rijgen, komen er dus elke dag 50 bij dan krijg je uitendelijk met de payout dinsdag op woensdag 400 coins en duurt het geen 7 jaar maar 2 ofzo... is nog steeds lang maar al wel aanzienlijk minder.
Dus allen: claim de faucet, kijk de ads, speel de games en vooral: doe de offerwall! Je rijgt je coins veel sneller omdat de payout per week hoger wordt!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

en wat je claimt hebben de dagelijkse actieven dubbele coins natuurlijk

die pool loopt goed op indd
Plaats reactie