cointyply

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

10 COINS
41491 GEMS
Maar... alles in mn foundry gestopt en hark nu 138 coins per uur binnen. Ik stop zodra ik kan mn coins in een upgrade en bij 300 coins per uur ga ik elke week 5 euro cashen, rest gaat naar builden. Groeit dan langzamer, maar dan heb ik eindelijk cash én met en vaste flow.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

iemand die het al gelukt om de tapresearch uit te voeren en vergoed te worden ?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

wanneer krijg ik nou eens die 99999 in die faucet ik vind wel dat ik hem
verdien ik wil hem ik wil hem ik wil hem :lol:
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

@willy: niet geprobeerd.
@torros: theretisch is het je 100.000e claim raak... ben je al zo ver? Da's elk uur van de dag claimen na ruim 11 jaar...
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door Ray »

Iemand nog goede tips/info/tricks als men net begint met de Mining Game ?
Welke gebouwen moet in kopen om van start te gaan, en welke moet ik in het begin nog even links laten liggen ??

Alle info tips & tricks zijn welkom.....
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

claimen, minen, .....

claimen en minen alles is gems mode, nadien gems verkopen met winst of veel grotere opbrengst dan claimen in coins

buildings aankopen en niet te hoog starten zodat vaker kan upgradn en bijhouden

dat is mijn mening en strategie geweest in begin
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

News
You can now deposit Bitcoin to Cointiply! Bitcoin deposits can NOT be used for the mining game. Starting December 1st, 2018 you can earn 5% annual interest on all balances over 35,000 Coins.


Misschien ff kijken, of ze de intresten dagelijks, wekelijks, maandelijks of hoe dan ook bijschrijven, tenzij torros ff verder informeert of uitkijkt ????
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Qua gebouwen maakt het niet zoveel uit. Hoe duurder het gebouw, hoe duurder de upgrades ook zijn, maar hoe sneller het gaat.
Voor elke 100 coins krijg je er 1 MP bij. Ook de startaanschaf van je gebouw staat gelijk aan 1 mp per 100 coins.
Je verdient pas zodra je minimaal 34MP hebt op 100%, dus begin met minimaal 1700 coins erin stoppen.
Per 34MP krijg je 1 coin per uur. Als je efficiency op 200% zit, dus vanaf 17MP 1 coin per uur. 1700 coins voor nodig dus.
Prop er 34MP in, of minder en verhoog je efficiency. Maar iig minstens 17mp!
Met een headquarter beginnen is heel fijn, die levert op max. level het meest op, maar het bouwen duurt lang voor een beginneling. Een carrier depot kun je snel bouwen, maar gaat in kleine stapjes.
Mijn tip: begin met het duurste gebouw dat je kunt kopen + 1 carier depot, dan kun je dagelijks iets bouwen en begin je ook gelijk met verdienen.
Last but not least: het is een langetermijninvestering, het kost tijd om op te bouwen en nog meer tijd om je investering eruit te halen. Houd ook je gems op peil en liefst je efficiency hoog, dat levert meer op en zo kun je ook sneller de verlopen levels herbouwen na 4 maanden.

@willy: ik hoop dagelijks, bij freebit is het 4,06 jaarlijkse rente, dagelijks betaald, en dat is bij 30000 satoshi maar 1 satoshi per dag, dus weet niet hoeveel coins jij daar wilde parkeren voor de rente, maar verwacht er niet te veel van. Is veel hoger dan bij de bank, maar je 'spaargeld' is daar minder en als je de rente dan ook nog in 365 delen krijgt uitgekeerd (dagelijks versus jaarlijks bij de bank) lijkt het soms heel weinig. Desalniettemin kan het een mooie extra zijn!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

ik denk jaarlijks willy, als het dagelijks zou zijn dan stort ik meteen als ik tijd heb
dat probeer ik er achter te komen maar van de week druk druk druk dus misschien
vergeet ik het
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

ok, waaraan kan je dat gaan denken (op bv freebitcoin ofzo is het ookdagelijks dacht ik)
Plaats reactie