cointyply

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

ik heb een refje sinds een week

verdienen aan ? je bedoelt die tap research ?

zijn ook enquetes, moet je nooit telefoon invullen, ik verdien niet zoveel aan die enquetes omdat ik vaak niet verder kom dan enekele vragen gezien men situatie

maar goed, paar vraagjes waar je woont in nederland bv, of je werkt etc en verdien je 51 - 250 coins soms mee


maar ik claim wel veel per dag, als ik langs de pc loop, hup ff claimen in faucet en ff minen, alles in gems

paar maal per dag verkopen nadat ik de gebouwen heb onderhouden (bijgewerkt, doe ik wanneer er nog 72 dagen te gaan zijn, zo kan ik ze dagelijks bijhouden)

rest van de gems worden verkocht
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Nee, hoeveel coins harkt die ref per dag voor je binnen. Bedoel torros hoeft zelf niets te doen die leeft van zn refs, bij jou zal dat niet zo veel zijn nog.

Maar kan het ook anders uitrekenen... ik wil 50.000 coins per week en wat over om gems te kunnen handelen en in nood te kunnen kopen, makkelijkste getal is dan 56.000 coins per week = 8.000 coins per dag. Ik claim gemiddeld 5x per dag a 250 coins totaal en ik hark gemiddeld 250 coins binnen met theoremreach. Blijven er 7500 over voor de mining game... 7500/24= 312,5 coins per uur.
Dus... voor nu mag ik doorsparen tot 300 coins per uur tot ik een betaling aanvraag en dan zou ik het daarna redelijk moeten redden.
Over de eerste 100 coins deed ik een half jaar dus ik spreek jullie wel over eeen jaar haha (nee nu gaat het natuurlijk wel harder!)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

2 % , dus ja hoe kan je dat berekenen , de ene dag 15 claims en de andere mss 5 of minder

dus ja kan je niet echt uitrekenen, ik heb een tweede ref en die heb ik nu ongeveer een maand (geen idee vanwaar deze komt of hoe hij mijn ref is, deze heeft 7 maal geclaimd lol


vergeet ook het rebuilden niet
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

ik claim vrij vaak per dag , telkens min 56 coins, maar dat doe ik dus in gems, die later worden verkocht, zodat ik hiervoor geen 56 maar 110 - 130 coins per claim vang, geminde coins via mining game gaan dan naar rebuilden
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

welke machines gebruiken jullie of welke machines denken jullie dat je het
gemakkelijks mee kan opbouwen naar een bedrag van $5/$10 in de week
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

ik diverse , met lagere en hogere mp bij aankoop, kan je ook kiezen hoeveel en welke je wil oplevelen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

@torros: begonnen met een foundry en een carrier depot omdat ik alleen de foundry kon betalen, niks duurders, en had nog coins over voor een carrier depot. Daar is heet eigenlijk bij gebleven (maintenance hangar gehad maar verkocht). Inmiddels level ik vooral de foundry elke dag een level.
Denk dt je met de HQ het best gaat al schijnen die carrier depots het ook goed te doen... ik ga iig mijn foundry volledig levelen enn daarna m carrier depot en daarna zie ik wel...
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

gaat het niet uiteindelijk om de Mp
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Bericht door torros »

klopt willy het gaat om de mp , ja corina deHQ is gewoon de beste want 9x HQ
geeft je de max verdienste maar hij is ook het duurste om te kopen en op te
bouwen maar ik ben ff aan het kijken naar een strategie om op als starter zo snel
en goedkoop mogelijk naar een uitbetaling van $5/$10 in de week te komen dat ga ik dan
in een pdf zetten voor mijn startende refs klopt dat het om de mp gaat dus het maakt eigenlijk
niet uit wat je koopt maar met een HQ zitten er wel hele grote sprongen tussen voor een
beginner ik dacht zelf aan 6x carrier depot die kan je opbouwen tot ruim $12 per dag dus
om aan zeg maar vlot aan $12 in de week te komen hoef je ze niet zo hoog op te bouwen
en kan je daar al vrij snel aan komen en daarna rustig doorbouwen en je houd nog drie lege
slots over waar je later altijd nog drie HQ in kan zetten ik ga er nog ff over nadenken ben
wel door de 2800 refs dus ik ga het een beetje afzwakken en ff meer concenetren op allcoin
voor refs lekker
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Of je gebruikt eens de link van willy of van mij voor je refjes hahaha wij helpen je wel hoor :lol:

Het gaat om de MP, elke 34 MP is 1 coin per uur bij 100% efficiency. En elke 1000 coins aann builden/upgrade levert je 1 MP op. Dus alle gebouwe zijn gelijk, maar de max MP die je gebouw kan generere scheelt wellicht wel en hoe duurder het gebouw is in de aankoop, hoe grotere stapjes je maakt met het upgraden ervan.
Plaats reactie