allcoins

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: allcoins

Bericht door torros »

je kan heel veel op dit siteje maar ik doe alleen maar staking dat is als je
een bepaald aantal munten heb je elke dag gratis een aantal munten krijgt
en die kan je verdienen door faucets
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: allcoins

Bericht door torros »

hoe doen jullie het op allcoins ik kijk meestal naar muntjes die lekker zijn
gedaald en gebruik die faucets dan tot ik denk dat ik genoeg heb of als de
stijging begint als ik denk dat de stijging genoeg is wissel ik ze om naar doge
waarom doge ik heb al diverse keren mee gemaakt dat doge behoorlijke spikes
omhoog maakt terwijl btc al een tijdje vlak is en als doge zo een spike maakt dan
zet ik hem om in btc op die manier probeer ik te profiteren van de stijgingen van
muntjes extra rendement en je leer op die manier ook hoe muntjes bewegen
en dat is weer handig met handelen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: allcoins

Bericht door willy »

ik claim er enkel dogecoins en als er dan een uitschieter iw laat ik ofwel uitbetalen of omzetten naar btc

betaald heel snel uit en kan dus ook op een faucet worden verwerkt
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: allcoins

Bericht door torros »

percies, en je kan ook veel meer verschillende muntjes op allcoin storten als
op coinpot ook wel lekker ooooo zoveel startegieen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: allcoins

Bericht door corinasjunk »

Ik bekijk mn watchlist op coinmarketcap en die t hardste is gedaald daar claim ik die dag van. Staan een stuk of 10 coins in want heb bv wel een pot en peer wallet maar geen monero dus die kan ik al niet claimen. Al mn FH muntes waar ik wallet van heb staan erin. Wallets verkregen via bittrex.com.
En zodra ik van coin wissel laat ik hem uitbetalen en dan zie ik wel wanneer die in fh omgezet wordt in btc, als ie stijgt iig.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: allcoins

Bericht door torros »

corina je kan ook coins claimen waar je geen wallet van heb het gaat er om
dat die coin gezakt is zodat het aantrekkelijk word om hem te claimen als je er
geen wallet van heb kan je hem altijd omruilen voor een coin waar je wel een wallet
van heb kost je wat fee maar meestal zijn die stijgingen zo groot dat dat niet zoveel
uitmaakt het is een kwestie van geduld in de tussentijd zorg je dat je je coins uitbreid
en over het algemeen kunnen we er wel van uitgaan dat de stijgingen zo groot zijn
dat er weinig beleggingen zijn die hogere redementen geven zelf laat ik alles naar btc
vloeien omdat ik nog steeds geloof in btc en ik kan een heleboel reden aangeven waarom
maar dat is teveel om ff in een forum te zetten soms moet je een tijd wachten maar dat zijn
de winsten ook enorm als we in het verleden kijken dan heeft het van 2013 tot 2017
geduurd voordat het weer echt ging stijgen en weten allemaal wat voor een extreme winsten
er toen behaald zijn dus tot de volgende echte stijgen gewoon lekker bouwen af en toe een
beetje handelen maar altijd met het doel meer btc want er komt een tijd dat je denk had ik maar
Plaats reactie