Oplossingen van puzzels.

Lijsten met overzichten van bijvoorbeeld lopende wedstrijden, vergoedingen en websites.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Denise »

Hallo Wil,

ik weet nog niet of voor iedereen die codes hetzelfde zijn, maar wil best helpen. Ik zag net je bericht pas, gister kon ik ook niet alle codes vinden.

maar ik houd het in de gaten.

groetjes van Denise
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door corinasjunk »

Ik ben van die sites alleen lid van gekkengoud en hoor via jou over deze nieuwe manier. Gelijk gaan kijken en... ik kan de code van 22 maart vooralsnog niet vinden.
Maar... hoe ziet ie eruit? Is ie wel opvallend of is het gewoon normale tekst ergens in verstopt? Iemand een printscreen ervan?
Ik zal later nog verder zoeken naar die van vandaag, maar bij de sportshops vooralsnog nog niks opvallends gezien...
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Chanel »

Als je de code hebt gevonden is het heel duidelijk, je krijgt een balkje voor je neus met de code, die vul je in en als het werkt win je iets.
Ik heb hem eens gevonden, ingevuld en... het werkte niet.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door gaby »

Werkt prima...
Of het van de websites nu de bedoeling is dat men elkaar gaat zitten voorzeggen vraag ik me zeer af...
Het is de bedoeling dat je zelf gaat rondzoeken op de site en hier en daar wat aanklikt.
Dat is de opzet ervan en die opzet is weg als je elkaar gaat voorzeggen.
Zoek gewoon zelf even, maar ga niet uren rondzoeken, dan volgende dag nieuwe kansen toch ?
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Denise »

Bij werkt hetook goed, die van gekkengoud had ik vanochtend gevonden, maar kan hem nu niet meer vinden :(
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Bep »

#gaby, nogmaals je hoeft hier niet te kijken voor een antwoord op wat men hier wil delen.

Ik weet echt niet waar jullie het over hebben, ik krijg alleen dat mijn groupon geregistreerd is terwijl ik alleen naar een pagina op zoek ben waar deze code vermeld wordt om mee te doen! Schijnbaar raak je die aan terwijl je in de onderdelen in het menu zoekt. Waar kan ik de tekst vinden die mij verteld wat en hoe ik mee kan doen voor deze code zoekactie?
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Denise »

Hoi Bep,
als je op sites als gekkengoud, nucash, cashbackkorting, studentencashbak etc kijkt, dan heb je in de menu balk staan winnen.
Daaronder staat o.a, de jackpot, maar ook het kopje :vind de code
daar staat dan een tip om de code te vinden,
vb. bij my flavours staat: elke dag een nieuwe deal, de code zit dan onder deals, en dan dagdeals
dan plopt er een scherm op met bij mij, DAILYdeal567 die copieer ik en klik dan op vul de code HIER in. Dan vul je de code in, klik op check de code en heb je 1 cent saldo erbij.

Bij de verschillende sites staan verschillende dagcodes. soms heel makkelijk, vaak ook moeilijke.
gekekngoud was nu makkelijk, het biertje bij studentencashback heb ik nog niet gevonden.

hopelijk heb ik het zo een beetje goed uitgelegd,

groetjes van Denise
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Bep »

@Denise, bedankt gevonden. :thx
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Bep »

Ben nu al een poos in Gekkengoud op sportsites aan het zoeken maar geef het op hoor, ik heb wel iets beters te doen dan alle sites te openen. Het is i.i.g. niet onder de sportzaken te vinden dus moet het in speelgoed of warenhuis zijn, maar dat zijn mij er teveel.
Succes voor de volgende.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Oplossingen van puzzels.

Bericht door Bep »

Voor degene die vandaag zoeken en het niet vinden bij Nucash en Gekkengoud, bij mij was het gelijk het eerste bedrijf de een begint met een Bu de ander met Bo. Ik hoop dat ik zo genoeg kenbaar heb gemaakt. :lol:
Plaats reactie