Onderschriften

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

@ Moneybugs:

Zou het moeten verwijderen van één banner jou minder actief maken op het forum?

Sorry maar kan deze redenering niet helemaal begrijpen.

Als er andere dingen zijn die je storen kun je daar op reageren in het betreffende topic of mij of een moderator een PB sturen.


En nee hier gaan de leden niet over beslissen.

Het is gewoon: 1 Banner of 2 tekstlinken.
Of 1 banner en 1 tekstlink. Maar gewoon maximaal twee.

In de FAQ staat niets over het niet mogen plaatsen van een reflink dus die wil ik wel toestaan.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Of het mij minder actief zal maken? In ieder geval minder informatief! Nu heb ik een aantal keren, diverse systemen/programma's uitgebreid toegelicht of aangegeven op welke manier(en) je geld kunt verdienen!

Daarbij zal het jou dan opgevallen zijn dat mijn tweede banner in het onderschrift meestal een banner is waar ik actief ben, momenteel MyCycler!

Waarom zou ik dit dan nog uitgebreid gaan beschrijven als je voor de moeite niet enkele refjes hieraan mag overhouden!

Daarnaast, ieder bericht dat ik plaats toont het onderschrift! Wanneer zal ik eerder een reactie plaatsen bijvoorbeeld in het topic uitbetaald? Met of zonder onderschrift?

Dus in zoverre zal ik minder snel de moeite gaan nemen om een reactie te plaatsen, daarmee dus automatisch minder actief!

Dan komen we bij het punt "storend" Als wij als leden iets storends vinden mogen wij dit middels PB aangeven of kenbaar maken! Als een beheerder iets storends vindt wordt dit niet besproken maar naar eigen wens ingevuld en uitgevoerd zonder rekening te houden met wensen van mede gebruikers! Mede gebruikers worden nu gepasseerd!

Nu komt het voor mij autoritair over: Ik vind het storend dus jullie mogen daarom nog maar 1 banner! Wensen van forum leden zou ik zelf persoonlijk rekening mee houden! Een forum is voor en door leden opgebouwd.

Kortom zie mijn mening als positieve kritiek!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

@ Moneybugs:

Zoals gezegd kun je 1 banner laten staan.

Je kunt er dus voor kiezen de banner van My Cycler te laten staan en Moneybugs in een link te zetten.


Over het punt 'storend' heb ik gezegd:
Als er andere dingen zijn die je storen kun je daar op reageren in het betreffende topic of mij of een moderator een PB sturen.
Er staat dus niet dat daar alleen per PB op gereageerd kan worden.


Overigens zie ik hier niemand die zegt: Doe maar 2 banners hoor!
Gaat er leuk uitzien op het forum als iedereen 2 banners zou gaan plaatsen.

Dus je mag het autoritair vinden maar ik blijf bij mijn besluit.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Onderschriften

Bericht door corinasjunk »

Niemand die zegt doe maar 2 banners? Moneybugs is al 1, voeg mij hier maar gerust aan toe, want ik vind het niet storend. Zolang het bij 2 kleine banners blijft. Zolang de tekst van de post langer is dan het onderschrift stoor ik mij daar nauwelijks aan.
Oneindig gequote van hele lappen tekst daarentegen... (maar dat wordt ook al vaak genoeg gezegd)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Van alle leden is er momenteel 1 iemand die zich hier (openbaar) aan stoort! Daarop eigen handig een besluit neemt zonder de voor en tegens af te wegen!

En daarbij ik bepaal jouw onderschrift toch ook niet!

Als iemand een banner in zijn onderschrift heeft staan, waarvan iemand zich bijvoorbeeld ergert aan de kleurstelling dan dien je dat toch ook te accepteren!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Als beheerder van het forum heb ik het recht ook het beleid van het forum te bepalen.

Zoals iedere wm het beleid op zijn/haar eigen site bepaald, zónder de leden te vragen of ze het eens zijn met een aanpassing.


Ik bepaal jouw onderschrift ook niet, alleen het aantal.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Je hebt misschien het recht om het beleid te bepalen, dat wil niet zeggen dat je over de inhoud van mijn onderschrift mag bepalen! Met "aantallen" bepaal je niet alleen het beleid maar tegelijkertijd ook de inhoud en daarmee automatisch mijn onderschrift!

Mijn onderschrift bestaat al jaren uit 2 banners, ook in de tijd van Cashboard!

Nu Ray het forum aan jou heeft overgedragen wil nog niet zeggen dat ieder naar de pijpen van de beheerder moet dansen! Mijn onderschrift bestaat uit 2 banners en daarmee klaar! Deze discussie hebben wij in het verleden toen je nog geen beheerder was ook al eens gevoerd!

Als jij een brief, factuur of mail met een afsluiting of onderschrift ontvangt van een instantie bepaalt desbetreffende instantie ook wat daar in staat! Zo bepaal ik ook wat in mijn onderschrift staat! Mijn onderschrift bestaat uit 2 banners en daarmee klaar!

Als ik nou een onderschrift had met tig banners dan had je wat mij betreft recht van (aan)spreken!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Met de 'aantallen' bepaal ik hoe het forum voor iedereen prettig leesbaar blijft, dus ook onderschriften die behoren tot de inhoud.


Cashboard is al lang weg en met het beleid van CB heb ik in feite ook niets te maken.
En ja Ray heeft het forum aan mij overgedragen dus bepaal ik ook het beleid.

Er zijn hier 600 leden en je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.

Tot op heden heb ik niet echt wijzigingen ingevoerd.
Maar die banners storen me enorm en dat weet je inderdaad al lang.

Moet er niet aan denken dat iedereen twee of meer banners in het onderschrift gaat zetten.

Graag wil ik dat je er zelf een weg haalt, wat ik liever heb dan dat ik het moet gaan doen.

Het is aan jou de keuze welke je wilt laten staan.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Onderschriften

Bericht door barry87 »

Wat een totale non-discussie. Het laatste waar ik mij aan stoor is wel het hebben van 2 banners als onderschrift. Laat dat toch lekker toe. Zoals al eerder gezegd is het een ander verhaal wanneer iemand tig banners heeft als onderschrift.

Overigens vind ik de manier waarop dit er doorheen gedrukt lijkt te worden wel merkwaardig. Wat is er mis mee om een poll uit te schrijven en te vragen wat de leden hiervan vinden? Een forum bestaat echt enkel en alleen met leden. Laat die leden dan ook een stem hebben. Leden belangrijk maken wil ook weleens helpen in de betrokkenheid bij en de populariteit van een forum/GPT-site.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Natuurlijk kan je het niet alle 600 leden naar hun zin maken! Maar in deze kwestie, van de 600 leden is er op dit moment 1 lid die zich hier aan stoort, 4 andere leden waaronder ik hebben hun mening gegeven, de andere 595 zal het dus niet uitmaken of er nu 1 of 2 banners in een onderschrift getoond mogen worden! Daarmee geef je mij aan dat je dit forum leidt met de factor "ik" en "ik vind" terwijl ik van mening ben dat een forum wordt geleidt door leden en niet door een beheerder!

Ook is er een voorstel gedaan voor een stemming, ook deze optie negeer je omdat jij je stoort aan de banners? Is dat denken in het belang van het forum?

Ik heb zoveel argumenten aangehaald om de positieve kant in te zien! Ook hier sta je niet open voor!

Nu wil ik je vragen om in Google, MyCycler in te typen, dan zul je zien dat de eerste Nederlandse pagina de refketting van GPT forum is met daarin mijn uitleg!

De Nederlandse en Belgische mensen zullen deze naar alle waarschijnlijkheid aanklikken om de uitleg in het Nederlands voorgeschoteld te krijgen! Bovendien bestaat dan de mogelijkheid dat deze tevens lid zullen worden van dit forum! Daar ben ik dan wel goed voor, maar een tweede banner in mijn onderschrift is een probleem!

Het heeft dus een wisselwerking! Maar dit soort dingen wil je niet inzien omdat enkel de factor storend in je hoofd zit vast geprent!

Zoals eerder gezegd ga ik mijn onderschrift niet zelf aanpassen! Mocht deze nu dus gewijzigd worden naar 1 banner kunnen de overige forum leden dus zien dat jij dit forum beheert met de factor "ik" en "ik vind"
Gesloten