Onderschriften

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door willy »

Christina, pas de voorwaarden aan en zet erin bv max 1 banner en 1 tekstlijn
Probleem opgelost

Iedere wm doet toch ook maar zijn faq en dergelijke wijzigen , als er wm veranderingen doorvoeren over ads, betalingen en dergelijke zijn er ook amper 1 of 2 die zich afmelden

Dan is de discussie opgelost, tenzij men dan wil gaan discussieren over de aanpassing dat dit niet zomaar kan, dan starten we een nieuw topic met wijzigingen op de vele sites die dit wel doen, zonder leden te interpelleren of zelfs wijziging stante pede uit te voeren zonder leden te informeren, dat vindt ik veeeel erger
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@willy

Deze hele discussie gaat niet of het nu wel of niet beschreven staat in de FAQ of voorwaarden!

De discussie is dat 1 iemand zich op dit moment ergert/stoort aan onderschriften! Dat is een mening of een voorkeur hebben van! Omdat enkel deze persoon de positie heeft als beheerder wijzigingen aan te brengen wordt een persoonlijke voorkeur/instelling doorgedrukt c.q. doorgevoerd zonder rekening te houden met wensen van mede forum leden!

Indien Ray het beheer niet had overgedragen aan Christina kon ze dit ook niet wijzigen! En dit weet Christina heel goed omdat ik in het verleden ook deze discussie met Christina ben aangegaan toen Christina nog geen beheerder was!

Ik ben van mening dat Christina in deze kwestie misbruik maakt van de positie die ze geniet ten koste van de wensen of voorkeuren van de overige forumleden!

Jouw onderschrift bestaat uit 2 linken en daaronder een tekstregel! Daarvan ga ik toch ook niet zeggen dat je de link van duitenklikjes moet vervangen voor een banner omdat ik dat netter vind ogen!

@christina
Christina schreef:En tja..... hoe veel banners mogen ondergetekende en de moderators dan plaatsen voor hun inzet?

Ik kan het ook veranderen in max. 2 linken en géén banner.
Overigens is een banner een weergave van een link! 2 banners is dus maar 2 linken!

Mijn voorstel om geen onderscheid te maken tussen moderators, webmasters en leden is een max. van 2 banners in de maat 468x60 toe te staan in het onderschrift, zodat een webmaster ook de mogelijkheid heeft zijn eigen banner + 1 naar keuze kan plaatsen! Om meer had ik overigens ook niet gevraagd!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door willy »

Waarom dan niet twee regels met telkens twee banners van 234*60 ?

Ik denk trouwens dat het zou echt storend worden als iedereen dus twee banners gaat plaatsen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Ik denk trouwens dat het zou echt storend worden als iedereen dus twee banners gaat plaatsen
En dat is nu precies waar het om gaat!

Zie het voor je:

CMI

BANNER
BANNER


CMO

BANNER
BANNER



Site x is offline

BANNER
BANNER



Site x is weer terug.

BANNER
BANNER



Hoe leesbaar gaat het forum dan worden?
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Hoeveel leden maakten gebruik van deze mogelijkheid in de jaren dat dit gewoon mogelijk was!

Een enkele waaronder ik!

Nu haal je bovendien voorbeelden aan die in de praktijk nog helemaal niet zijn voorgevallen!

Als je in het belang van de forumleden handelt, draai je de beslissing terug! Dan kun je gelijk zien of iedereen 2 banners gaat plaatsen en kun je daarna oordelen of iets storends is of niet!

In een ander topic schrijf je op je aanstelling als mede beheerder dat je dit forum wil behouden en zou beheren in het belang van leden!

Dat houdt in, dat je niet alleen aan jezelf moet denken!

Maar zelfs de aangedragen alternatieven neem je niet in overweging!
Laatst gewijzigd door Moneybugs op 11 jan 2017 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door willy »

Het lijkt me niet zo moeilijk hierin een overeenkomst te vinden : of twee linken of een banner en een link

Lijkt me toch voldoende
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@willy

Ik vind 2 banners mooier en proffesioneler ogen! Dit heb ik al jaren! Zoals enkele hier ook aangeven zijn andere zaken storender!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

@ Moneybugs

Nu wil ik je vragen om in Google, MyCycler in te typen, dan zul je zien dat de eerste Nederlandse pagina de refketting van GPT forum is met daarin mijn uitleg!

De Nederlandse en Belgische mensen zullen deze naar alle waarschijnlijkheid aanklikken om de uitleg in het Nederlands voorgeschoteld te krijgen! Bovendien bestaat dan de mogelijkheid dat deze tevens lid zullen worden van dit forum! Daar ben ik dan wel goed voor, maar een tweede banner in mijn onderschrift is een probleem!
Je zegt: "Daar ben ik dan wel goed voor".

Dat vind ik geen eerlijke opmerking.
Ik ben geen lid van My Cycler dus hoe moet ik dat weten???


Je zegt ook dat ik geen alternatieven in overweging neem.
Welke alternatieven heb je het dan over?
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik tijd en energie in heb gestoken om het voor de overige leden op een duidelijke manier de werking uit te leggen!

Mijn informatieve post en bijdrage wordt dus ook gevonden door Google!

Als ik deze niet meer op dit forum zou plaatsen werd dit forum dus ook niet gevonden op de zoekterm "MyCycler"

Leden en informatieve posts hebben dus wel degelijk een waarde! Het gehoor geven aan wensen van leden kan dan soms belangrijker zijn dan een persoonlijke eigen voorkeur/mening hebben!

Maar met "flauwekul" regeltjes kan het zomaar zijn dat je leden weg jaagt!

Stemmen is geopperd maar ook dit wees je direct af!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Stemmen wijs ik inderdaad van de hand.

Waarom?
Ik heb een aankondiging gedaan over een wijziging in het beleid.

En die wijziging gaat ook gewoon door!

Dus je mag me hier best als een 'bitch' neerzetten die haar zin doordrijft, het zij zo.

Ik ben helemaal klaar met deze discussie want het is niet eens een punt van discussie.


Je kunt dus of 2 tekstlinken of een banner en een tekstlink in je onderschrift zetten.


Vriendelijk verzoek je onderschrift binnen 48 uur te veranderen.

Wil je aan dit verzoek geen gehoor geven dan zal ik het helaas zelf moeten doen.


:slotje
Gesloten