Gekkengoud Jackpot

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
bijarno
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 okt 2014 15:43

Gekkengoud Jackpot

Bericht door bijarno »

Hoi, sorry al vast als dit bericht helemaal op de verkeerde plaats staat, ik heb geen idee waar dat ie goed staat.

Heeft er al eens iemand de jackpot geclaimd bij Gekkengoud (en de soortgelijke sites)?

Mijn moeder mag 'm vandaag claimen alleen lukt dat dus voor geen meter!

Hulpticket versturen lukt ook niet. Nu heeft ze via Facebook een berichtje achter gelaten bij Gekkengoud in de hoop dat er een antwoord komt.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door Denise »

er staat dat de jackpot is geclaimd, hoop voor je moeder dat het is gelukt!

Ik heb helaas pas 1x een jackpot mogen claimen, was bij eurouurtje, Op de andere sites nog nooit mogen claimen, wel vaak mijn voornaam voorbij zien komen, maar dan elke keer een andere achternaam, met dan meestal de tekst erbij, "helaas jouw naamgenoot, niet jij, heeft een prijs gewonnen."
Normaal kom ik nooit zo vaak dezelfde voornaam tegen. Maar blijf hopen :)
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door Chanel »

Ik heb ook nog nooit een jackpot gewonnen.
Ik zie bij die jackpotten wel vaak dezelfde namen verschijnen.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door nachtvlinder »

mijn zus heeft vorig jaar een keer de jackpot bij Gekkengoud gewonnen, was nog snel uitbetaald ook :-)
bijarno
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 okt 2014 15:43

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door bijarno »

Ik heb wel een ticket kunnen versturen en daar antwoord op gekregen.

Een tijdje terug had mijn moeder problemen met gekkengoud en nog een paar sites. Daar zijn toen andere accounts voor aangemaakt, met het mailadres waarmee ze mailde (dus niet het mailadres waarmee ze lid was, iets met doorsturen via gmail ;) )

Blijkt dat de jackpot dus op het account was gevallen waarmee mijn moeder niets deed (dacht zelfs dat ze zich had afgemeld, kreeg er ook geen mails meer van). Jackpot geclaimd en wat ze nu gaat doen, welk account ze houdt? Geen idee :lol:
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door corinasjunk »

Kijk maar uit dat ze nu geen gezeik krijgt met meerdere accounts op 1 IP adres... ik zou zeggen cashen die jackpot en verder sparen op het account waar wel mails binnen komen.
Heb zelf, omdat ik het makkelijker vond een apart GPT mailadres te hebben, mijn mailadres op de site veranderd, gaf geen problemen. Misschien is dat nog een optie?
bijarno
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 okt 2014 15:43

Re: Gekkengoud Jackpot

Bericht door bijarno »

Dat gaf ik ook al aan in een mail aan gekkengoud Corinasjunk.

Mijn moeder en ik (voor de meeste) hebben een apart emailadres voor gpt sites. Blijkbaar is een mailwisseling vanuit gmail eerder eens verstuurd en is daar waarschijnlijk een ander account mee aangemaakt, zeker weten doe ik het niet.
Plaats reactie