firefox

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
jol34
1 Euro
1 Euro
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:24
Locatie: limmen

firefox

Bericht door jol34 »

mijn firefox is opeens traag weet iemand hoe ik hem weer sneller kan krijgen alvast bedankt
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: firefox

Bericht door sanne »

Hallo Jol,


Heeft niets met Firefox te maken, tenminste als dit trage is als je ads klikt.

Ik klik tegenwoordig mijn ads in Opera omdat Firefox een aantal maanden terug al traag was bij ads klikken. Maar in welke browser ik mijn ads nu ook klik, geloof me ik heb alle browsers geprobeerd, alles gaat traag en de boel loopt steeds vast!!

Heeft niets te maken op welke site je klikt, op alle sites gebeurd hetzelfde. Ads die opeens downloads voor je hebben klaarstaan, ads die heel traag laden, ads die vastlopen. Het is een ergenis. De browser kan ik tijdens 1 klikronde wel 5 a 6 keer uit zetten met Windows Taakbeheer en vervolgens weer opnieuw starten .
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
jol34
1 Euro
1 Euro
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:24
Locatie: limmen

Re: firefox

Bericht door jol34 »

oke weet ik genoeg groetjes jolinda
olga
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jan 2014 12:23

Re: firefox

Bericht door olga »

ik geloof dat er al een mail onderweg is naar de webmaster, maar probeer voor het experiment eens duitenklikjes en euro-uurtje te blokken. Opeens gaat het klikken snel!!!!
Hij heeft namelijk rechts boven bagger in de links staan (Love CPM) en omdat deze linkspellen veel voorkomen....
jol34
1 Euro
1 Euro
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:24
Locatie: limmen

Re: firefox

Bericht door jol34 »

hoi olga van die cpm die heb ik niet eens staan bij duitenklijes en euro -uurtje misschien eens je firefox opschonen ben je ze weer kwijt
groetjes jolinda
olga
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jan 2014 12:23

Re: firefox

Bericht door olga »

jol34 schreef:hoi olga van die cpm die heb ik niet eens staan bij duitenklijes en euro -uurtje misschien eens je firefox opschonen ben je ze weer kwijt
groetjes jolinda
ik schoon firefox op vrijwel na elke kliksessie. Maar ze zijn inmiddels verwijderd door de webmaster.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: firefox

Bericht door Christina »

olga schreef:ik geloof dat er al een mail onderweg is naar de webmaster, maar probeer voor het experiment eens duitenklikjes en euro-uurtje te blokken. Opeens gaat het klikken snel!!!!
Hij heeft namelijk rechts boven bagger in de links staan (Love CPM) en omdat deze linkspellen veel voorkomen....
Love cpm is inmiddels verwijderd door de wm.
Hij wist niet dat er bagger achter zat.
Plaats reactie