Online-Verdienen en Geldheuvel

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door Christina »

Het komt er op neer dat wij al langere tijd onze vraagtekens hadden bij het klikgedrag van janro.
Er waren kliklogs van +23 uur achter elkaar. Met hooguit een pauze van een kwartiertje.

Hij stond bij ons steeds heel hoog in de klikwedstrijd maar tegelijk ook op andere sites.
Op Speed Clicks haalde hij steeds de eerste plaats in de klikwedstrijden en ook regelmatig 1e op WinNice.

Toen werden wij benaderd door Sanne die ook ernstige twijfels had aan zijn klikgedrag.

Daarna zijn Sanne en wij de kliklogs gaan opslaan en naast elkaar gaan zetten in een spreadsheet.

Daar zat inderdaad de uitschieter van +52 uur bij waar op een gegeven moment ook op 2 sites tegelijk werd geklikt.

Nadat wij janro daar mee hadden geconfronteerd kregen wij het antwoord wat al door olifant is geplaatst.


Zowel Sanne als wij hebben hem vervolgens nog een mail gestuurd, waar we geen antwoord op hebben gekregen.


Dus ja dan is nu de vraag.........liegen de kliklogs en de proxy detectie?
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

@olifant die reactie aan jullie was voordat ik hier in huis dit besproken had, en voordat ik de kliklogs gezien had. Dit verklaart een tegenstrijdigheid.

En verder staat er dat ik niet gereageerd heb nu heb ik dat wel degelijk, en zonder reactie op mijn reactie zijn mijn accounts verwijderd of geblokt of wat dan ook.

Iedereen mag ook best weten wat ik gereageerd heb want volgens die kliklogs van jullie zou ik/wij 136 uur in 1 week op thelongwayhome hebben geklikt en in de klikwedstrijd die een hele maand duurt had ik een totaal van 59000 klikjes, met alleen toen al 22 minuutlinken had ik veel meer kliks binnen gehaald in 136 uur. Dus klopt er dan toch al iets niet, waarom zou ik 136 uur klikken en maar 59000 kliks halen als een veel fout goed mogelijk is.

En dan nog het verwijt dat het mijn accounts zijn dat mijn vriendin en haar dochter daar niet op zouden mogen klikken. Volgens mij is het 1 account per adres, maar ja.

Voor de duidelijkheid ik klik zelf zo nu en dan op winnice nog wat voor de hogere linkspelvergoeding en verder wordt er vanuit hier nergens meer geklikt.

Ik ontken overigens niet dat wij heel veel klikten op meerdere sites, maar proxy zie eigenlijk niet in waarom ik met een proxy zou gaan klikken wat heb ik daar mee te winnen?

Wat ik overigens wel heel zwaar tegenvalt is dat de betrokken webmasters eerst een betaling bij mij aanvragen en vervolgens hiermee komen om vervolgens al mijn openstaande aanvragen te verwijderen en te blokken, durf toch wel te zeggen dat dit me zo'n 75 euro gekost heeft en dit zeker niet met klikken heb verdient, zelf bij sites waar we bijna niet klikten is alles weg.

En gewoon van het webmastergedeelte hier op het forum gekickt zonder enig bericht,
ik zou zeggen zeer volwassen opgelost.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door Christina »

@ Janro1:

Ten eerste is een account persoonlijk en is het niet de bedoeling dat de inloggegevens aan derden worden verstrekt.
Ook niet aan gezinsleden.
Is niet bepaald eerlijk he om met 3 personen te klikken en zo de prijzen binnen te halen.
Dat weet je als webmaster heel goed.
Waarbij je dan ook nog aangeeft dat je op Speed Clicks waar je steeds de 1e prijs had in de klikwedstrijd zelf helemaal niet klikte.
En er werd ook nog eens op 2 sites tegelijk geklikt.

Ten tweede heb ik GEEN uitbetaling aangevraagd bij jou maar mijn account verwijderd nog vóór we je de 1e mail hebben gestuurd!
Mijn laatste uitbetaling van jou was € 1,50 op 13 augustus.
Wie naar de uitbetaalpagina kijkt op Online Verdienen ziet ook geen verdere uitbetalingen staan aan olifant, Sanne of mij.


Ten derde ben je op LLK niet van de site 'afgedonderd' maar is je account geblokkeerd.

Ten vierde hebben zowel Sanne als wij je nog een mail gestuurd en daar heb je NIET op gereageerd.

Wij hebben je op 2 september nog een mail gestuurd, die we eindigen met:
Hoe dan ook je zit fout!
En dat weet je zelf heel goed.


Daar heb je totaal niet op gereageerd.

Dus ja dan denken wij toch.........wie zwijgt stemt toe.

Daardoor had ik er ook geen behoefte meer aan je nogmaals te mailen en heb je idd de toegang tot het wm-gedeelte ontzegd.


Dan komt het proxy verhaal er nog bij dat pas van deze week dateert.

Het IP waar je mee in de proxy staat komt ook niet overeen met het IP waar daarvoor steeds mee werd geklikt.

Bij nazoeken kom ik hier op uit: https://www.proxydocker.com/en/proxy/213.127.15.
Proxydocker is een gratis proxy server.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door Nelly »

Nu toch maar even een reactie
Want ik zit me behoorlijk te verbijten hier
Laat ik over een ding heel duidelijk zijn
Ik of Speed clicks of wat dan ook wat aan mij gerelateerd staat heb niks maar dan ook niks met deze heksenjacht op Janro te maken
Ik zie een beetje te vaak Speed voorbij komen als het om Janro gaat,dat begint een beetje te vervelen
Met welk recht word buiten mijn weten om Speed erbij betrokken/benoemt?
Kan je het zelf niet af? gevalletje stoken achter mijn rug om?
Kunnen jullie het niet onderling afhandelen, moet dat in het openbaar?
En daarbij wie bepaald wie uit een huishouden wel en niet mag klikken?
Niemand toch he
Hoe wil jij weten of op bepaalde momenten ik mijn man of mijn dochter achter het toetsenbord zit?
Per huishouden/IP mag 1 account aangemaakt worden, waarvan de inschrijver eindverantwoordelijk is
Maar er staat nergens dat huisgenoten niet mogen klikken
Maar jullie denken dat je iedereen je eigen regeltjes kan opleggen wat wel en niet mag, maar zo is het niet
Of het nu gaat om wie klikt, taalgebruik, veranderingen op sites of wat dan ook, daar heb je niks mee te maken, dat is de verantwoording van betreffende webmaster
En wat van het hele circus met Janro wel of niet waar is, boeit me van geen meter
Maar de naam Speed of wat dan ook wat met mijn sites te maken heb wil ik niet meer zien
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door olifant »

@janro
mijn laatste aanvraag is van 13/08 en die heb ik daarna door jou laten annuleren

mij gaat het er verder niet om dat je met meerder klikt via hetzelfde ip
alleen je mail naar de leden was de reden dat ik het hier had gepost
gezien je ons zei, dat je vriendin en je dochter klikten en je de leden zegt
dat ze niet klikken

dat je in 136 uur maar 59000 punten hebt op thelongwayhome is heel goed mogelijk
kliks via proxy worden niet opgeteld in de wedstrijd
je kan dus 100.000 kliks via een proxy doen, en in de wedstrijd op 0 staan


@nelly
speed en winnice zouden inderdaad niet vermeld mogen worden, als er op speed iets niet goed is
is dat aan jou om daar over te oordelen. dat er gekeken wordt op andere sites naar de wedstrijden
is natuurlijk niet verboden, maar mag hier niet met naam van die sites vermeld worden
had Christina nu ipv "op speed...." gewoon vermeld "op een andere sites" was er geen probleem
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door corinasjunk »

Kortom: alleenstaanden kunnen in een wedstrijd klikken wat ze willen, degenen die hun man/vrouw/kind in huis hebben en beurtelings klikken zullen altijd winnen. Vond het al zo gek toen ik fanatiek klikte dat degene bovenaan in de wedstrijd (zonder vip of rekening houdend met vip) de hele dag zat te klikken. Ik moet weleens plassen, boodschappen doen, eten koken. Dan heb ik het nog niet eens over werk. Zodra je ook maar 1 dag de deur uit bent val je gelijk buiten de top 10 als je niet daarna jezelf ongans klikt. Maar nu snap ik het, ik heb huisgenoten nodig die ik laat klikken!
Dat het mag, sja, er staat nergens van niet idd. Maar of het nou zo eerlijk is... 1 account per IP komt toch over als 1 'speler' per huishouden...
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door olifant »

eerlijk tegenover anderen is het natuurlijk niet
maar wat kan je doen ? als wm zie je niet wie klikt
je ziet een ip, maar hoeveel er dan klikken via dat ip weet je niet

ik ben ook alleen, en verbaas me ook soms hoeveel anderen op een dag klikken

jaren terug ben ik eens 24 uur wakker gebleven om te klikken, en zelfs toen haalde
ik nog niet wat anderen in 24 uur klikten

als je dan met meerderen klikt moet je ook de prijs delen, en wat brengt je dat dan nog op
ieder 1 euro per maand ?
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

de laatste aanvragen waren inderdaad van 13/8 klopt helemaal.

jullie vergeten alleen dat je kliklogs van eind juli en de eerste dagen van augustus was en ik hier duidelijk na 13/8 pas mee geconfronteerd werd.

Daarbovenop vragen jullie een saldo omzetting naar een andere site aan omdat jullie nog niet voldoende hadden voor een cash aanvraag. Christina en olifant tegelijk.

Voor de volledigheid heeft olifant hem weer geannuleerd en is hij volgens mij nog gewoon lid bij mij.

Is naar mijn idee iets te toevallig, maar ja kan ik het bewijzen......
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door olifant »

dat het tegelijk was zal stom toeval geweest zijn
ik heb geen inzicht waar en wanneer christina aanvraagt
enige wat we samen doen is een site runnen
zelf ben ik ook ietsje later op de hoogte gesteld ivm jou kliks
viel me wel al op dat je op meerdere sites eerste stond, maar
had daar toen verder nog niets achter gezocht
zag wel op llk dat je veel non-stop klikte voor lange tijd, maar
zo zijn er nog
pas toen ik via kliklogs van sanne zag dat je op exact dezelfde tijd, tot op de seconde
op meerdere sites logs had, begon ik het eigenaardig te vinden
dat je nu de ene minuut op llk klikt en de volgende minuut op thelongway home is niks mis
mee, dan zouden we in de logs ook zien dat je een minuut niet op llk hebt geklikt, maar dat je
dus op de seconde gelijk op beide sties, en misschien nog andere sites, klikte, dat is toch niet mogelijk
tenzij je meerder pc's tegelijk gebruikt en meer dan 2 handen hebt.
of als je 2 pc's hebt en jij op llk klikt en je vriendin via de andere pc op thelongwayhome, dat kan dat kloppen.
maar je zegt dat je vriendin en haar dochter niet klikten, dus hoe is het dan mogelijk ?

dat iemand je een loer draait, kan dus ook best, maar dan heeft die persoon de inloggegevens van de sites waar je klikt, en
klikt die via een proxyserver met jou inlog
misschien dus eens overal je ww veranderen, dan kan die persoon niet meer via jou account klikken en kunnen er bij ons
geen kliks via proxy meer komen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door Christina »

Laat ik even voorop stellen dat er absoluut geen sprake is van een 'heksenjackt' op janro.

Wij hebben hem altijd gezien als een betrouwbaar/integer persoon.

Maar als je dan op je eigen site kliklogs van +23 uur achter elkaar ziet met slechts een kwartiertje pauze en je ziet dat de zelfde persoon tegelijkertijd op meerdere klikwedstrijden tegelijk de 1e plaats haalt dan roept dat wel de nodige vraagtekens op.

Iedere webmaster die kliklogs ziet van 22 en 23 uur achter elkaar klikken zal het betreffende lid verdenken van vals spelen.

Waarbij dan ook nog opvalt dat er niet eens zo snel werd geklikt.
Maar wel ook regelmatig hele nachten zonder pauze zo ongeveer van 22.30 uur tot de volgende ochtend tegen 06.00 uur.

Vervolgens is er nog een webmaster die exact met de zelfde vraagtekens zit omtrent het klikgedrag.
Daarna zijn we de kliklogs gaan bijhouden in een spreadsheet. Resultaten daar van zijn al vermeld.

We zijn bepaald niet over een nacht ijs gegaan juist omdat het een wm betreft die altijd een goede reputatie heeft gehad.


@ janro:
Op onze 2e mail is geen antwoord meer gekomen.
Dus je hebt zelf verdere communicatie afgekapt.

Vervolgens sta je op een andere site in de proxy.

En dan wordt er een mail uitgestuurd naar de leden van Online-Verdienen dat iemand je een loer probeert te draaien.

Daarmee heeft janro het zelf in de openbaarheid gebracht.


Verder heb ik Speed op geen enkele manier in diskrediet gebracht maar alleen de constatering van een feit genoemd.
Zie niet in dat ik daar eerst toestemming voor zou moeten vragen.

@ Nelly: Jouw naam is nergens genoemd dus jij bent als persoon helemaal niet bij betrokken in dit verhaal.
Je betrekt er nu alleen jezelf in.
Plaats reactie