Claimbtc.in BTC faucet

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Claimbtc.in BTC faucet

Bericht door eurotalker »

23 satoshi (0.0015 USD) iedere 12 minuten, direct naar Faucethub. Maximaal 12 claims per dag.
25% referral commissie.

http://claimbtc.in/bitcoin-faucet/?r=1N ... 3Y5Txhtd2p
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Claimbtc.in BTC faucet

Bericht door corinasjunk »

Ik zie niks over refs dus ook geen reflink ofzo maar ik denk dat dit dan de mijne is...
http://claimbtc.in/bitcoin-faucet/?r=1A ... Hyo2rLrWbc
Waar heb je die ref info gevonden?
Wel heel jammer dat dit ook weer zo'n site is waar je 3 captcha's op moet lossen én 10 sec op je link wachte tot je echt kan claimen, maar hoezee, 21 satoshi erbij! (prijs in USD blijft hetzelfde, hoeveelheid btc past zich aan)
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Claimbtc.in BTC faucet

Bericht door eurotalker »

corinasjunk schreef: 15 okt 2018 09:34 ...
Waar heb je die ref info gevonden?
...
Hallo Corinasjunk,
De ref info vind je als je op de pagina helemaal naar beneden scrollt.

En ja, ook ik krijg helaas al die captcha's, puzzels, aflopende timers waarna je op 'get link' moet klikken. Maar dit is wel een van de faucets die nog een beetje normaal aantal satoshi's geeft. Er zijn er ook die maar 5 satoshi per klik geven voor dezelfde hoeveelheid werk. Daar ben ik dus mee gestopt. Mijn persoonlijke favoriet zijn auto-faucets, waarvan ik jhovoautoPOT/BLK/DOGE (zie ander topic van mij in het subforum bitcoin(s)) het meest gebruik omdat die lekker lang doorloopt, voor uren, en je hoeft daarvoor maar een keer te klikken. Daarnaast gebruik ik een handjevol klik-faucets, niet te vaak per dag en niet te veel. That's it.

Maar goed, alle beetjes helpen, niet waar? En dan betaalt deze faucet zo slecht nog niet. Hierom vond ik ook dat hij wel een plaatsje in het subforum verdiende.

Volgende graag aanmelden onder de link van corinasjunk hierboven. Alvast dank.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Plaats reactie