Speedup Faucet Dogecoin (DOGE

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Speedup Faucet Dogecoin (DOGE

Bericht door eurotalker »

Claim Up To 64 satoshi (Faucet + Dice) Every 10 minutes

Reward: Faucet 0.24-0.96 Doge + Dice 0.07 Doge
Cooldown timer: 10 minutes
Referral Commision: 20%

https://speedup-faucet.com/doge/?ref=DP ... dqEHFaZH5R
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Speedup Faucet Dogecoin (DOGE

Bericht door corinasjunk »

Oh.. FH ligt er ff uit, dus mijn doge adres is er niet naar gelinkt zegt ie maar dat kann die simpelweg niet checken nu. Ga niet binnen de gestelde termij va 15 minuten redden om het nog eens te proberen (moet zo weg) dus probeer het later vandaag nog wel. Als iemand er ondertussen tussen kruipt, veel plezier! Zo niet dan pas k deze post aan
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Speedup Faucet Dogecoin (DOGE

Bericht door Ashley43 »

ow dus ligt niet aan mij dan alles ligt eruit vanmorgen corina
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Speedup Faucet Dogecoin (DOGE

Bericht door corinasjunk »

Klopt Ashley, dat is wel een nadeel vann FH, als die eruit lit werken heel veeel sites niet meer. Inmiddels doet ie het weer redelijk, soms knalt ie er nog ff uit maar zet je faucets aar gerust wer op autoclaim.


Even over saldo bij deze: blijftin account, zelf elke 10 min te withdrawen naar FH, kan ook van 1 claim al. Daarna dus direct op FH.
Voor de volgende geïnteresseerde https://speedup-faucet.com/doge/?ref=DD ... uAuCn5hnPn
Plaats reactie