bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Ray »

Zie alleen dat het geen autofaucet is.... mja je krijg er dan wel weer Reward 2000000 sat voor....
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

zo we zijn weer terug van vakantie ,nou ja ook een beetje werkvakantie wel lekker gesurfd en gewaterskied.
allemaal lekker geprofiteerd van de stijging van de cryptocoins het is ook wel een gekkenhuis stijgingen van 300/500%
voor bepaalde coins in minder dan een week gekkenhuis
ik heb ff naar bithunt gekeken ray en voor mij is het geen aanvulling, ik doe die faucets tussen het traden door dus ik
kan er niet te veel hebben alleen als ik een verbetering zie wissel ik hem om voor een ander(trouwens de nieuwe layout van
de site is ff wennen)
de coins blijven wel mooi liggen na de stijging eens kijken of er nog meer in het vat zit ;)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

coins blijven nog steeds goed liggen ik zie dit nog steeds als en run in een bearmarket maar als we boven de
4200 blijven kunnen we ons opmaken voor een volgende run in de loop van het jaar
sparen jullie ook wel altcoins en zo welke is jullie favoriet?
ik zelf spaar alles wat los en vast zit maar mijn favoriet is cardano(ada) deze staat nu rond de $0,08 en mijn doel is $1,00
wanneer hij daar komt weet niemand maar ik ga uit van de tweede helft van 2020 dus tot die tijd maar verzamelen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

wat gaan de crypto doen ?
nog meer omhoog gaan in waard eof nog eens flink zakken

als ze zakken kan ik maar beter meteen uitbetalingen aanvragen op cointiply en satoshilabs, zit ruim over de bedragen die kunnen worden aangevraagd namelijk
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

is moeilijk te zeggen op de korte termijn willy ,lange termijn durf ik wel te zeggen dat we hoger gaan maar ja hoe
lang wil je het vasthouden op zo een site met het risico dat hij op een gegeven moment verdwenen is ik cash altijd
meteen uit een zet het weer ergens anders in om het nog meer te laten groeien
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

ga maar gaan aanvragen want loopt nu wel goed op, en indd als de site plots weg i heb ik niets :-)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

Wat gaat die bitcoin lekker en den rest doet lekker mee ,ik zit in een trading walhalla :D we kunnen wel
stellen dat we het dal gehad hebben nu eens kijken waar dit ons gaat brengen. vandaag maar eens kijken
waar we het geld dat we de afgelopen weken verdiend hebben aan kunnen uitgeven geld moet rollen :lol:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Christina »

@ torros: In dat geval wil ik je met liefde mijn bankrekening nr. sturen hoor. ;)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

hahaha lekker christina
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

zou je nu nog een mooi pensioenplan kunnen opzetten als je de komende 10 jaar elke maand voor
50 euro bitcoin zou kopen?
Plaats reactie