centjessparen

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
extra
2 Euro
2 Euro
Contacteer:

Re: centjessparen

Bericht door extra »

Even een update:

Nu bijna een maand later hebben we niet stil gezeten en de mogelijkheden wat uitgebreid.
Inmiddels een linkspel, klikwedstrijd, linkspel wedstrijd en een jackpot linkspel actief.
En ja, de vergoedingen zijn nog wat aan de magere kant, maar wij hopen zo een opening te vinden dat meer webmasters weer opstaan.
Speciaal voor Willy,
Nee willy er wordt verder niets gevraagd, en meedoen is vrijblijvend.
Net als jullie hoop ik dat er meerdere 'betrouwbare' sites komen zodat wij ook hier en daar wat terug kunnen gaan verdienen.
Ook ben ik mijn oude accounts bij een aantal websites nagelopen en blijkbaar ben ik te lang inactief geweest en bestaan mijn accounts niet meer.
Ik moet dus overal opnieuw beginnen en moet eerst uitzoeken wat nog betrouwbare sites zijn..
Iemand tips??? Altijd welkom.
Wanneer wij hier en daar wat terug kunnen gaan verdienen hopen we dat ook de vergoedingen omhoog kunnen.
Het is en het blijft een hobby. het mag iets kosten maar het zou leuk zijn als er ook iets terug kan komen zodat de kosten in de hand gehouden kunnen worden.

Iedereen succes en hoor graag jullie tips..

En o ja,

Van nu tot en met komend weekend zijn wij afwezig voor andere belangrijke zaken.. ;-)
extra
2 Euro
2 Euro
Contacteer:

Re: centjessparen

Bericht door extra »

Laatste update wat we hier plaatsen.

We zijn erg tevreden over het verloop.
Na een aantal jaar afwezig e zijn geweest hadden we geen idee meer van wat we moesten verwachten.
Nu na bijna twee maand hebben we een aantal leden die erg actief zijn.
Er komen nog steeds nieuwe leden bij en er wordt best druk geklikt.
Inmiddels zijn er een aantal linkspellen geactiveerd en mogelijkerwijs worden die nog verder uitgebreid.

Iedereen nog veel verdienplezier.
Verdere informatie en vernieuwingen zijn als lid te volgen op de website.
Plaats reactie