@gabi
Dus jij begrijpt niet dat iemand zijn saldo zo hoog op laat lopen? Als een WM gewoon netjes binnen de 30 werkdagen uitbetaald lopen de openstaande saldo's niet zo snel op naar dergelijke bedragen. Komt nog bij dat deze WM zelf de linkspellen bij de start van zijn site zelf dergelijke hoge vergoedingen bijvoorbeeld 72Uurlinkspel 1 -- €0,10/1000kliks ook kan aanpassen zodat het een en ander veranderd.
Ik snap best dat de leden, actief of niet actief, als het even kan op een makkelijke en snelle manier cash willen verdienen maar NIET in de gaten hebben wat de WM'ers kwijt zijn om de site's draaiende te houden!
Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.
-
- 20 Euro
- Contacteer:
Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.
Webmaster van een 16tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl
- gaby
- 50 Euro
@ arola Al zijn de vergoedingen nog zo hoog, je kunt als je maar 5 euro per keer mag aanvragen ook het zekere voor het onzekere nemen en promoten tot een uitbetaling en dan aanvragen, je promotie stopzetten en wachten tot er uitbetaald is. Om vervolgens je promotie weer op te pakken.
Beter 1 x 5 euro in de hand dan 10 x in de lucht.
Voor webmasters is het trouwens ook veel prettiger als je een saldo niet te hoog laat oplopen, maar dat is mijn mening.
Wat je laatste opmerking betreft, geen idee wat dit ermee te maken heeft...
Een webmaster kiest er zelf voor om een website te draaien, wat dat allemaal wel niet zou kosten is niet het probleem van een lid.
Beter 1 x 5 euro in de hand dan 10 x in de lucht.
Voor webmasters is het trouwens ook veel prettiger als je een saldo niet te hoog laat oplopen, maar dat is mijn mening.
Wat je laatste opmerking betreft, geen idee wat dit ermee te maken heeft...
Een webmaster kiest er zelf voor om een website te draaien, wat dat allemaal wel niet zou kosten is niet het probleem van een lid.
-
- 20 Euro
- Contacteer:
@gabi
Het maakt jou dus niet zoveel uit of je wel of niet cash verdient lijkt het wel. Maar owee als je niet uitbetaald krijgt, dan is de wereld te klein!!
wat betreft de kosten die een WM moet maken, dat is inderdaad zijn/haar eigen keuze. het zou alleen, als was het maar om te helpen site's draaiend te houden, ook af en toe eens wat ads te plaatsen in plaats van altijd maar met commentaar klaar te staan!
Er is namelijk altijd wel die bekende stok te vinden om er iemand me te slaan.
Het maakt jou dus niet zoveel uit of je wel of niet cash verdient lijkt het wel. Maar owee als je niet uitbetaald krijgt, dan is de wereld te klein!!
wat betreft de kosten die een WM moet maken, dat is inderdaad zijn/haar eigen keuze. het zou alleen, als was het maar om te helpen site's draaiend te houden, ook af en toe eens wat ads te plaatsen in plaats van altijd maar met commentaar klaar te staan!
Webmaster van een 16tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl
- gaby
- 50 Euro
Dat zeg ik nergens dat ik wel of geen cash wil verdienen, ik zeg juist: neem genoegen met die 5 euro en vraag die aan, wacht geduldig af en ga weer promoten als je je centen hebt.
Verder geef ik helemaal nergens commentaar op een webmaster en sla ik al helemaal niet met een stok - sterker nog - ik nam het voor Maurice op in mijn eerste post...
Verder geef ik helemaal nergens commentaar op een webmaster en sla ik al helemaal niet met een stok - sterker nog - ik nam het voor Maurice op in mijn eerste post...
Arola-Clicks schreef: ↑01 jan 2025 14:07 @gabi