Wie van de WMasters heeft deze mail ook gehad en kan onderstaand verhaal bevestigen?
Ik vind het een beetje vaag namelijk.....
Naam: Herma
E-mail adres: bij mij bekend
Bericht:
Beste heer/mevrouw,
Mijn naam is Jordy, ik ben de zoon van Herma (van dit account). Helaas is mijn moeder 18-11-2021 overleden en heb ik sindsdien de de verzoeken voor uitbetaling gedaan. Nu is er nog een klein restant over dat de 5eu niet haalt. Zou het overige tegoed alsnog via paypal aan j0rdy@msn.com uitbetaald kunnen worden?
Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet,
Jordy Boekhout
Support Spaar5Euro
-
Arola-Clicks
- 20 Euro

- Berichten: 634
- Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
- Contacteer:
Re: Support Spaar5Euro
- Schatteboutje
- 10 Euro

- Berichten: 440
- Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
- Locatie: Damsco
- Contacteer:
Re: Support Spaar5Euro
Krijg bij spaar5euto (en alle andere sites die bij dezelfde groep horen), onderstaande melding als ik de site tracht te bereiken:
Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.
Apache Server at www.spaar5euro.nl Port 443
Apache Server at www.superpromotie.nl Port 443
Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.
Apache Server at www.spaar5euro.nl Port 443
Apache Server at www.superpromotie.nl Port 443
- olifant
- 100 Euro

- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
- Locatie: brugge, belgië
- Contacteer:
Re: Support Spaar5Euro
bij mij hetzelfde
-
engel74
- 1 Euro

- Berichten: 86
- Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03
Re: Support Spaar5Euro
bij mij ook hetzelfde
-
Arola-Clicks
- 20 Euro

- Berichten: 634
- Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
- Contacteer:
Re: Support Spaar5Euro
Als het goed is zou het probleem alweer opgelost moeten zijn. Er is iets misgegaan bij de hoster tijdens het uitvoeren van een update bij hen.
Trouwens jammer dat er maar 1 enkel lid de moeite heeft genomen om mij even een mail te sturen, dan had ik sneller actie kunnen ondernemen op het probleem.....
Trouwens jammer dat er maar 1 enkel lid de moeite heeft genomen om mij even een mail te sturen, dan had ik sneller actie kunnen ondernemen op het probleem.....
