crypto wallets

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
will25
Nieuw lid
Nieuw lid

crypto wallets

Bericht door will25 »

wie kan er mij een goede crypto wallet aanraden om bitcoins op te slaan
willy
Christina
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: crypto wallets

Bericht door Christina »

Voor Bitcoins en Litecoin kan ik je Bitmymony aanbevelen:

https://www.bitmymoney.com/friends/43665/

Als je ook andere cryptomunten hebt schijnt Coinbase goed te zijn maar die heb ik niet.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Contacteer:

Bericht door willy »

bitvavo - coinmerce
Christina
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Christina »

Rechtstreeks laten uitbetalen van Cointiply naar Bitmymoney is niet meer mogelijk helaas.

Kan ik dan FaucetPay gebruiken als wallet voor Cointiply en ook voor Fire Faucet
en dan vanuit FaucetPay weer naar Bitmymoney om het op mijn bankrekening te krijgen?

Of heeft iemand een beter idee?
gaby
50 Euro
50 Euro

Bericht door gaby »

Denk dat dat ook niet kan.
Heb het even nagekeken:
Om toekomstige stortingen mogelijk te maken, is het belangrijk dat de volgende stappen worden doorlopen:

Proof of Residence: Lever een geldig bewijs van woonadres aan, zoals een recente energierekening of bankafschrift.
Gecontroleerde verzendwallet: Zorg ervoor dat je een persoonlijke (self-custodial) wallet hebt geverifieerd in je account en een verzending hebt gedaan naar deze wallet vanuit je Bitmymoneyaccount.
Verzendbewijs: Lever een screenshot van iedere storting aan Bitmymoney als bewijs van de herkomst van de storting.
We willen benadrukken dat we alleen nog transacties toestaan van en naar persoonlijke wallets (self-custodials).
Dus als ik het goed begrijp moet je je woonadres aantonen
Je moet een self-custodial wallet hebben en verifieren door een storting te doen van die wallet naar je bitmymoney account
En je moet als je geld overboekt van die self-custodial wallet naar bitmymoney een screenshot leveren van die betalling.

Je kunt dan dus je inkomsten van faucets en dergelijke laten storten op je self-custodial wallet en dan via die wallet overboeken naar bitmymoney en vervolgens weer naar je rekening storten.

Een self-custodial wallet heb ik naar gezocht en dan kom je op bijvoorbeeld Proton wallet uit.
Plaats reactie