cashhier.nl/

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: cashhier.nl/

Bericht door sanne »

EmailMarketinggroep schreef:
sanne schreef:Hallo,


Het lukt mij ook niet meer om in te loggen. Ik heb een mail verstuurd.
U had uw account op de oude site al verwijderd direct na uw uitbetaling

Beste,

Ik heb al mijn afschriften nagekeken.

Op 28-05-2014 heb ik een betaling aangevraagd. Deze heb ik niet ontvangen. Ik ben bereid een kopie van alle afschriften aan U te doen toekomen in het geval U mij niet gelooft.

Ik heb mijn account dus ook niet opgezegd. Misschien kunt U via een PB laten weten op welk rekeningnummer U het bedrag hebt gestort ?
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: cashhier.nl/

Bericht door EmailMarketinggroep »

Beste,

Dan heeft u uw account opgezegd tijdens de aanvraag dan vervallen alle verdiensten.
In ieder geval ik ben er 100% zeker van dat u uw account heeft opgezegd na de nieuwe voorwaarden nieuwsbrief van ons.
Toen dacht ik bij mezelf jammer dat was een lid die jarenlang trouw is gebleven aan mijn sites.

U heeft toen op meerdere sites van mij uw account verwijderd.

Ik kan het helaas niet meer terugzien in het oude script omdat deze naar een nieuw script is omgezet.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: cashhier.nl/

Bericht door sanne »

Hallo,



Ik heb nergens mijn account opgezegd. Niet van de email-marketing groep, de enige die ik heb opgezegd, tot nu toe, is LadyMail.


Inderdaad, helaas van het saldo dat ik daar had, maar ik zag het niet zitten om nog meer Tena-Ladies te bestellen om een uitbetaling te kunnen krijgen.

Toon mij de bewijzen maar dat ik mijn account heb opgezegd terwiijl ik nog een aanvraag tot uitbetaling had openstaan.


Op alle andere sites kan ik gewoon inloggen, is er niets aan de hand.

Ik was inderdaad een heel trouw lid, ik heb jullie sites flink gepromoot en bij sommige, vind ik, veel refjes binnengehaald. Je behandeld iemand die een aantal jaren zeer trouw is geweest aan je sites niet op deze manier.

Een poos terug toen ik navraag deed op ExtraEuro, waarom mijn accountscore niet werd opgewaardeerd nadat ik aan een actie had meegedaan, kreeg ik ook al ven je een raar antwoord. Aangezien ik thuis al genoeg te doen heb met ziekte, had ik niet meer de moed om nog te reageren. Ik had wel de tranen in de ogen, hoe ik werd behandeld. Je mag best weten dat door ziekte we het geld best kunnen gebruiken. Ziekte kost veel geld weten we nu en de reiskosten van Friesland naar Amsterdam worden maar deels vergoed.

Ik had de mail aan je zakelijk willen houden, maar dat lukt me op dit moment helaas niet aangezien ik me onheus bejegend voel.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: cashhier.nl/

Bericht door EmailMarketinggroep »

Nogmaals ik kan het niet meer terugzien iig ik weet het zeker dat uzelf uw account heeft opgezegd.
Iig ik wil u wel tegemoet komen als u zich aanmeld op cashhier en dit laat weten via een ticket op casshier
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
djd

Re: cashhier.nl/

Bericht door djd »

Ik kan weer inloggen (mailadres is nu verandert), een paar dagen niet thuis geweest vandaar dat ik nu pas kan reageren.
Plaats reactie