Merchantbux

Kettingen van buitenlandse waarbij je betaald krijgt voor overige dingen waarvan nog geen speciaal forum is.
Plaats reactie
Noppie1971
50 Cent
50 Cent
Berichten: 66
Lid geworden op: 24 sep 2015 19:36

Merchantbux

Bericht door Noppie1971 »

Van het type programma als MerchantBux zijn er vele, en je zult er ook velen zien komen en gaan.
Dit programma is 2 weken geleden begonnen, en daarom kun je er nu nog leuk aan verdienen. Ik ben altijd
wat sceptisch mbt deze programma's , maar ik heb nu een paar maanden MypayingAdds en daardoor ben ik er
wat enthousiaster over geworden. Je kunt via klikken en op andere manieren (facebook etc) geld verdienen, en dit
wordt omgezet in aandleen. Deze vergoeden elke dag 10% van de aanschafwaarden, en doen dit 15 dagen. Je verdient
dus 50% rendement op je aandelen. Je kunt dit bedrag dan weer opnieuw investeren maar ook uitbetalen (grens is 1$).
Uiteraard verlies je 10% aan je uitbetaling(fees etc) maar dan is je rendement nog steeds 10%.
De snellere weg is er wat geld naartoe boeken en de aandelen kopen en zo die 15x10% ontvangen. Ik ben begonnen met 2$, maar
heb er snel 25 additioneel naartoe geboekt. Ik kan je screenshots laten zien, maar probeer het anders gewoon met $2,00. Je zult
net als ik dan na een paar dagen waarschijnlijk extra aandelen gaan kopen. Maargoed, lang verhaal, mijn reflink is:

http://www.merchantbux.com/index.php?ref=723

Try it!

Groetjes,
Noppie1971
Plaats reactie