kerstboompje

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
Plaats reactie
kerstboompje
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jan 2016 16:34

kerstboompje

Bericht door kerstboompje »

Hallo daar!

Mijn naam is kerstboompje.
Ik ben nieuw qua online geld verdienen.
Op dit moment maak ik gebruik van het spaarprogramma starkads.
Echter, heb ik geen idee hoe ik snel geld kan verdienen.

Dus als je tips voor me hebt, zou je dan een reactie willen plaatsen of een bericht sturen?

Groeten,

kerstboompje
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: kerstboompje

Bericht door corinasjunk »

Welkom op het forum.

Qua snel verdienen: promoot de linkspellen.
Wordt lid van meerdere sites en een rotator (zoals superrotator, klikkaa of linkpromoter) en zet je linkspellinken in de rotator. Promoot je rotatorlink in de banners, klikfans en/of linkspellen van de sites waar je lid bent. Mogelijk wil je er nu geen geld in steken, maar ik kan je het bieden op een veiling aanraden, zo kun je goedkoop klikjes kopen. Natuurlijk kun je ook adverteren met je saldo (geld of punten), en daarom is het handig als je zelf ook de banners en klikfans klikt. Als je dit doet bij een site waar een klikwedstrijd wordt gehouden, maak je daarmee nog extra kans op leuke dingen ook!
En via referrals kun je natuurlijk ook een leuk centje bijverdienen. Probeer dus mensen aan te sporen ook lid te worden van een site, via jouw persoonlijke referrallink. Let wel op dat je niet spamt en dat er per huishouden maar 1 lid is toegestaan.
Een prettige manier om lid te worden van een site, is via de referralkettingen hier op het forum. Kies een site waar jij lid van wil worden en meld je aan via de link hier op het forum (van degene die als laatste een bericht heeft geplaatst natuurlijk). Vervolgens plaats jij je eigen link in een reactie eronder, waardoor de volgende die via het forum lid wil worden, dat via jou doet. Zo kun je makkelijk refs scoren in meerdere levels. Alleen je link plaatsen indien je lid bent geworden onder diegene van het forum natuurlijk hm.

Kijk verder vooral lekker rond op het forum, er verschijnen hier regelmatig nieuwe sites en updates over hoe goed of slecht het met bepaalde sites gaat en of er nog ergens leuke wedstrijden worden gehouden. Vergeet ook niet om te melden als je een uitbetaling hebt ontvangen van een bepaalde site, dan weten anderen ook of een site uitbetaald of niet :)

Veel verdienplezier!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: kerstboompje

Bericht door Christina »

@ kerstboompje:

Welkom op het forum. maar denk niet dat je snel rijk zult worden.


@ Corinasjunk:

Bedankt voor je uitleg.
Plaats reactie