Spaarprogramma.com

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
henkdevries
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2022 10:37

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door henkdevries »

Ik inderdaad ook, ben wel heel benieuwd of het nu inderdaad weer actief zal worden.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Bep »

bijarno schreef: 30 aug 2023 08:56 Geldmolen is veranderd, wie weet volgt de rest ook (nu nog niet in ieder geval)
Om in te loggen moest ik het ww herstellen.
En daar is het dan gelijk bij gebleven! Ik kreeg een hele lading mails van ze, heb er een teruggestuurd omdat ik nu iedereen zijn e-mailadres en de verdiensten zag. Dit was duidelijk niet in orde.
Daarna geen e-mail meer gezien. :?
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Bep »

Je kunt op de site van Geldmolen een aantal banners klikken die geld waard zijn. Je mag elke 999 minuten klikken. En ook is er vermeld dat er uitbetalingen zijn gedaan. Het komt wel goed met Geldmolen.
bijarno
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 okt 2014 15:43

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door bijarno »

@Bep:

Ja dat denk ik ook, dat het goed komt
Nou ja, vandaag dan even niet met banner kliks en klik en win

Augustus 2023 voor de veranderingen heb ik nog een uitbetaling ontvangen

En wat betreft je eerdere bericht over al die mails aan iedereen, had ik ook
Inmiddels allen verwijderd dus ik heb geen emailadressen opgeslagen of zo en nog geen extra spam gekregen van wie dan ook
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Bep »

@Bijarno:

Ik bleef verwijderen voordat ik zag dat ze niet voor mij bedoeld waren, toen heb ik ze de e-mail teruggestuurd. Ik heb ze ook niet opgeslagen, wat heb je daar aan?

En inderdaad, vandaag zie je geen kliks maar foutmeldingen. Het komt wel goed, ze zijn denk ik nog aan het ontdekken waar de lijnen moeten staan voor een goede werking van de site. Ik hoop wel voor hun dat ze het snel op orde hebben, anders kost het ze veel geld i.p.v. dat ze ermee gaan verdienen.
bijarno
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 okt 2014 15:43

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door bijarno »

Komt vast wel goed inderdaad met geldmolen

De kliks verdienen nu ook meer dan voorheen

Ik noteer iedere eerste van de maand de saldo's bij de sites die ik gebruik
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Bep »

Dat doe ik ook, ik hou alles bij wat van belang is.

Zo ook hoeveel dagen het duurt voordat je een uitbetaling aan kunt vragen en hoeveel dagen het duurt met uitbetalen.
Ik had toen ik in 2005 begon bijna honderd sites, later heb ik dit teruggebracht naar 40, maar nu heb ik nog 10 goede die ik klik en 2 accountscore waar ik niets meer mee doe maar die een uitbetalingsbedrag hebben gehaald.
Misschien gaan ze ooit Spaarbron achterna, die werd EnqueteClub en is zo een goede site gebleven.
henkdevries
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2022 10:37

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door henkdevries »

Het ziet er naar uit dat de rest van de sites opgedoekt gaat worden. Op de sites staat de melding "Deze site gaat sluiten binnenkort. De leden die voor 30 november nog een uitbetaling hebben aangevraagd, zullen worden vergoed. De site gaat 30 november a.s. uit de lucht. Mocht u nog geld willen verdienen? Stap dan over op geldmolen.info
Hopelijk gaat geldmolen inderdaad dan weer de goeie kant op.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Bep »

Je kunt overstappen maar je kunt het geld niet meenemen.
Ik heb Geldmolen al dus overstappen is niet nodig.
Ik ben wel € 10,04 kwijt aan geldtrein, bij Beetjezakgeld staat deze vermelding nog niet als dit nog gaat gebeuren is er nog eens € 10,90 weg. :(
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Denise »

het zou naar zijn als je het niet mee kan nemen, scheelt toch een berg geld
Plaats reactie