Offline ?

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Offline ?

Bericht door nachtvlinder »

is er niet een andere site-eigenaar die weet hoe hij/zij in contact kan komen met de eigenaar/beheerder van linkpromoter?
Die moet uiteindelijk ook merken dat er iets niet goed werkt op zijn/haar site.
Ik heb een bericht via contact verstuurd maar net als een vorige keer krijg ik daar geen enkele reactie op.
Jammer.................. ik had gisteren geplaatste klikfans er al uit gehaald, had nog veel punten om te promoten daar, hoop wel dat
er binnenkort nog iets gaat veranderen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door willy »

enkel sites geraadpleegd die nagaan welke sites on of offline zijn

op de ene snel bereikbaar op een andere staat die offline

is beetje troebel
drsjthm
5 Cent
5 Cent
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 jan 2014 21:44

Re: Offline ?

Bericht door drsjthm »

Linkpromotor is al dagen uit de lucht. Ik krijg steeds te lezen dat de site al dagen niet bereikbaar is. Ergerlijk!
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door olifant »

nachtvlinder schreef: 03 feb 2024 13:15 is er niet een andere site-eigenaar die weet hoe hij/zij in contact kan komen met de eigenaar/beheerder van linkpromoter?
Die moet uiteindelijk ook merken dat er iets niet goed werkt op zijn/haar site.
Ik heb een bericht via contact verstuurd maar net als een vorige keer krijg ik daar geen enkele reactie op.
Jammer.................. ik had gisteren geplaatste klikfans er al uit gehaald, had nog veel punten om te promoten daar, hoop wel dat
er binnenkort nog iets gaat veranderen.
eigenaar is op de hoogte, kan alleen geen antwoord sturen via contact omdat deze sinds de overname niet werkt
rare is dat hij wel op linkpromoter kan, en zijn er nog die er wel op komen
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door olifant »

willy schreef: 03 feb 2024 13:45 enkel sites geraadpleegd die nagaan welke sites on of offline zijn

op de ene snel bereikbaar op een andere staat die offline

is beetje troebel
zelfde hier, ook getest op speciale sites
volgens 3 sites is linkpromoter ofline, 1 ervan geeft zelfs aan dat het alleen bij mij is ???
volgens 1 is ie online
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Christina »

@ willy & olifant:


Hier idem dito.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door willy »

kon er nu ook nog op, maar niks loopt goed vrees ik, clickclick en bingo gaan niet, ontzettend veekl hits op een daglink, abnormaal, maar zie het niet in mijn eigen stats en gegevens die ik bij hou, mogelijks dus ook niet gereset ?
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Offline ?

Bericht door nachtvlinder »

site nog steeds niet beschikbaar, symbooltje in de balk zegt ...............niet beveiligd
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door olifant »

linkpromoter terug online
SKL-WM
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2023 12:48

Re: Offline ?

Bericht door SKL-WM »

Geachte gebruikers van Linkpromoter.nl,

We willen u graag op de hoogte stellen dat de website Linkpromoter.nl weer online is en volledig operationeel. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens de tijdelijke offline periode.

We werken er hard aan om de prestaties en functionaliteiten van Linkpromoter.nl te verbeteren. Daarom willen we u informeren dat we binnenkort upgrades en updates zullen uitvoeren voor Linkpromoter.nl, evenals voor Klikkaa.nl en Superrotator.nl. Deze verbeteringen zullen uw ervaring met onze platforms nog beter maken.

Indien u momenteel nog problemen ondervindt bij het gebruik van onze website, raden wij u aan om uw cookies te verwijderen.

We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip tijdens deze tijdelijke offline periode.

Met vriendelijke groet,

Admin van Linkpromoter.nl, Klikkaa.nl & Superrotator.nl
Linkpromoter.nl, Klikkaa.nl & Superrotator.nl
Plaats reactie