Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

willy schreef:Zo gaat het vaak, foute mail, foute vergoedingen of iets met extra geld in de accounts

De aanvragen zie je zo komen

Echter zijn er toch steeds enkelen die meteen proberen melding te maken hierover, helaas steeds dezelfden

En de aanvragers na rechtzetting maar mailen en klagen waar hun betaling blijft en dat ze niets fout hadden opgemerkt
Ook dit zijn meestal dezelfden
Gelukkig is alles netjes opgelost op Gelddroom :swing
Wat zou ik moeten zonder Danny toppy voor je hulp
En dat zelfs zonder een backup te draaien, dus alles bleef gelukkig bij het oude
Wat was er gebeurt?
We hadden een update laten doen op de klikfans, en daar sloop een klein foutje in
Nouja klein :oops: een 3 punten klikje werd ineens een 3 euro klikje, en dan gaat het hard
1 trouwe lid had mijn maandagmorgen gemailt dat er iets niet helemaal juist ging met het klikken
Ik had toen al de betaal aanvragen gezien en was nog even aan het bijkomen
Hij had geen aanvraag gedaan dus ik keek in zijn account en hij had ineens 245 euro staan wooowww
Ik keek in de accounts van de aanvragers en ja hoor allemaal grote bedragen door de klikfans
Gelukkig heeft Danny dat keuring netjes weten op te lossen zonder ook maar een cent verlies voor de leden, dankjewel
Dat ene lid kreeg natuurlijk een kleine beloning in het account voor het melden
Later die avond kreeg ik nog een mailtje van een lid omdat zij dacht nog een paar cent teveel te hebben staan in het account
Ik heb haar dan ook terug gemailt als dank voor haar eerlijkheid ik het saldo zou laten zoals het op dat moment staat

Gelukkig draait alles weer naar behoren en kan ik verder gaan met het meer activeren van de site
Groetjes
Nelly
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Christina »

Al weer een jaartje verder.


Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nelly.

:swing
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

Christina schreef:Al weer een jaartje verder.


Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nelly.

:swing
Dankjewel Christina
Tijd om vast aan mijn pensioentje te denken :swing
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

Vandaag voelde ik me echt genoodzaakt een mail uit te sturen
Zoals het al lang gaat, gaat het niet langer
Misschien is het iets voor andere om er eens bij stil te staan wat er zoal op sites gebeurt
De mail luidde als volgt

Beste leden

Er moet me toch eens iets van het hart, waar ik al heel lang mee zit
Vele zullen het niet met me eens zijn, sommige zien misschien een kleine kern van waarheid hierin
Ik denk ook wel dat het mensen zijn die met een gelijk soort van probleem te maken heeft
Mensen die het niet met me eens zijn vraag jezelf het volgende eens af
Zou je zelf maandelijks naar de bank gaan, een tas vol vijfjes opnemen en dat willekeurig aan vreemde uitdelen?
Want grof gezien is dit wat er gewoon op de sites gebeurt
Ik doel daarmee op mensen die nooit eens advertenties kopen, nooit eens iets kopen via de sites
Dit zijn wel dingen wat een site nodig hebben om te blijven draaien en om uitbetalingen te kunnen verrichten
Mensen die mij kennen weten dat ik heel veel eigen geld inleg bij de uitbetalingen
We zijn bijna 10 jaar online met klikduiveltje en gelddroom iets korter wat later is speedclicks erbij gekomen en vorig jaar templeclicks
We zijn door hele diepe dalen gegaan en er ook weer uitgekomen
Ik heb altijd mijn best gedaan het zo goed mogelijk te doen voor iedereen, hoewel schijnbaar niet iedereen dat zo ervaren heeft
Maarja lang niet iedereen kent mij kwa karakter, en we kunnen en hoeven ook niet allemaal vriendjes te zijn van elkaar
Maar dat even terzijde
Het is van belang dat een site ook inkomsten genereerd,zo ook voor de uitbetalingen
Zelf ben ik een enorme tegenstander van account scores, en dat gaat ook zeker niet gebeuren
Ik kan me voorstellen dat er vele zijn die wel op zo'n site bestellen met account score om toch de uitbetaling te krijgen
Ik ga daar verder mijn mening niet over geven anders ben ik vanavond nog met deze mail bezig
Maar het gaat wel ten kosten van sites die geen account scores hanteren
Nu zeg ik niet dat sites met scores gemeden moet worden, dat moet ieder voor zich weten
Maar zo eens iets bij de ene iets bestellen en zo eens bij een ander iets zou voor alle sites al een heel stuk schelen
En dan heb ik het niet over mijn eigen sites alleen
Afgelopen weekend heb ik veel nagekeken en nagedacht en ik voel me verplicht bepaalde dingen te veranderen
Zeker ook wat ik vorige week gezien heb
Op klikduiveltje draait er een cashback wedstrijd, beschrijving staat op de site
Er staat 1 deelname in en 2 kleintjes in de wacht, op zo'n manier is er geen wedstrijd te draaien
We geven hoge cashbacks en nog eens 25% extra in de prijzenpot voor de wedstrijd, maar dat staat allemaal op de site
Maar zoals het nu gaat nee dat is geen doen
Vorige week over alle 4 de sites hele goedkope ads aangeboden, 6 mensen die meegedaan hebben
Er zaten ook wel heel goede bij met adverteren, waar ik heel dankbaar voor ben
Maar over 4 sites 6 mensen die iets kopen, zaten aanbiedingen bij van 12/13/15 cent bij voor 10.000 hits
En dan maar 6 mensen over 4 sites , dat is echt triest
Dit heb mij wel heel erg tot nadenken gezet, deed ik al veel langer, maar nu moet het er echt van komen
Ik weet er zullen vele niet blij zijn met mijn beslissing, maar probeer je eens te plaatsen in mijn situatie?
Ik hou een lijstje bij met leden die wel eens meedoen aan een veiling of aanbiedingen per mail, of iets kopen via de sites en het ook melden om cashback te krijgen bij goedkeuring
Deze mensen krijgen van mij voorrang op betaal aanvragen, omdat deze mensen zorgen voor wat inkomsten op de sites
Andere mensen krijgen natuurlijk ook uitbetaald wanneer er geld staat op de sites
Ik ga maandelijks niet meer veel eigen geld steken in de uitbetalingen, daar is een site niet voor bedoelt
100 euro eigen geld per maand is nog wel veel als het moet, maar 300 euro eigen geld is ook voor mij onacceptabel
Een hobby mag iets kosten, maar niet ten kosten gaan van mijn huishouden, en daar draait het momenteel wel op uit
Mensen die het er niet mee eens zijn, daar kan ik niets aandoen, stel je eigen dan de vraag " wat zou ik doen"
In deze mail nog eenmaal de aanbiedingen zoals deze vorige week verzonden zijn
Maar zoals hierboven beschreven daar ga ik mijn eigen aan houden
Deze mail is zeker niet boos bedoelt maar de realiteit zoals het er voorstaat, en ook ik hou dat zo niet vol

Groetjes Nelly

Het gedeelte van de aanbiedingen heb ik achterwegen gelaten
Dat vind ik voor hier niet relevant

Groetjes
Nelly
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door 5euroweb »

Hoi Nelly

Jammer tot het niet goed gaat met verkopen van advertentie`s en verder op de site`s.
Jullie zijn inderdaad ook van ver gekomen om er weer bovenop te komen.
Ik denk tot helaas veel webmasters met dit probleem te kampen hebben tot er amper geadverteerd wordt.
Ik heb me zelf erbij neer gelegd om maar geen veilingen meer te houden, het kost je veel moeite om het te maken en er klikken helaas toch altijd de zelfde mensen op die mee doen.
Ondanks tot de crisis voorbij is gaat het gewoon nog slecht met de gpt wereld ja die wat met een account score werken bij die gaat het goed ik snap er zelf ook niks van.

Nelly ik hoop voor jullie op betere tijden al zal het heel moeilijk worden denk ik zelf.

Groetjes Christianne en Richard
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

Hoi Richard en Christianne

Vandaag weer wat actiever en herstellende van een vrij heftig griepje
Wat betreft de mail die ik vorige week verzonden had,geen seconde spijt van gehad
Natuurlijk was het even spannend,hoe word erop gereageert
Maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb
Vele positieve reacties op gehad, nou ja op 2 na, boeien
Vele hebben ook niet eens gereageerd, waarschijnlijk niet interessant genoeg
Maar goed die hoeven straks ook niet te vragen waarom een ander sneller uitbetaald word als zijzelf
Dat is allemaal uitgelegd in de mail
Er is een leuke stroom van ads over de sites verdeeld, ik heb vele vragen binnen gehad over het gebeuren op de sites
Wat ook een gevoel geeft van samen kunnen we het aan
Ik ben dan ook heel trots op die leden

Richard ook voor jouw zijn er nog zat mogelijkheden om eruit te komen
Doe er iets mee,denk aan je wedstrijden en geef er een positieve draai aan
Waarom 5 mensen een glimlach bezorgen als je ook 20 mensen kan laten juichen, om maar iets geks te noemen

Groetjes
Nelly
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

Beste mensen allemaal

Vandaag is het einde van Klikduiveltje :cry: :cry: :cry:
Een beetje heel erg pijnlijk voor mij
11 jaar lief en leed in gestoken, en dan moet je zo eindigen
2 maanden ben ik al aan het mailen dat de leden een mail dat de leden een mail kunnen sturen
Om het saldo over te zetten naar speedclicks of templeclicks
Vele vinden dat schijnbaar niet nodig
Maar dan ook niet achteraf komen dat duiveltje niet netjes afgesloten is
Ik heb gedaan wat ik kon
Dat mensen die ik terug mail de mail niet ontvangen omdat ze bij ziggo,kpn of wat dan ook zitten
Daar kan ik niks aandoen
Elke mail die ik binnen krijg word netjes beantwoord, maar van ziggo en kpn enzo krijg ik die mails terug

Vanavond na 20:00 uur is Klikduiveltje ten einde
Er kan dan ook niet meer gemailt worden voor overzetting
Na 8 uur word het hele ledengedeelte leeggehaald en alles vernietigd

Ik heb vele mails mogen ontvangen van leden die het jammer vinden dat duiveltje gaat
Heel veel dank aan die leden en voor de waardering

Volgende week ga ik beginnen aan de opbouw van speed en temple
Okee veel zin heb ik er momenteel niet in
Gezien de lieve mails had niemand verwacht dat het zover zou komen,en ik eigenlijk ook niet
Ik heb altijd gevochten voor mijn kindje,tevergeefs

De laatste uren zijn ingegaan van duiveltje
Groetjes
Nelly
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Christina »

@ Nelly,

Ik zit bij KPN en kan niet weten dat de mails niet binnen komen.

Heb je ook al gemaild via contact op Speed en privé mail.
Vond het al vreemd dat ik geen antwoord kreeg.

Zou toch graag mijn saldo van € 19,89 op Klikduiveltje behouden.

Dus hoop dat dit dan voldoende is om het over te zetten naar Speed.

Waar ik overigens geen uitbetaling kan aanvragen omdat de vorige niet op de site is verwerkt.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Nelly »

Hoi Christina

Ik heb net een mail van je gehad en ik heb het volgende terug gestuurd

Hallo Christina

Nog maar eens proberen

Ik heb je mail ontvangen en het saldo is overgezet naar speed
Het account op duiveltje staat on hold

Ik heb wel meer mails van je gehad van de betaling op niet verwerkt is maar wel ontvangen
Maar daar zit je een beetje fout mee
De betaling die je laatst ontvangen heb was de betaling van klikduiveltje
Dat moet op je bank te zien zijn
Die van speed is nog niet verwerkt
Dat komt wel weer als ik helemaal klaar ben met duiveltje

Groetjes
Nelly

Zoals verwacht heb ik de mail weer terug gekregen

Groetjes
Nelly
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support Klikduiveltje/Gelddroom/Speedclicks

Bericht door Christina »

@ Nelly:

Bedankt voor het overzetten.

Heb het even nagekeken en je hebt gelijk, die was van Klikduiveltje.
Omdat die aanvraag van Klikduiveltje nog maar 3 dagen oud was en die van Speed nog van begin december ben ik er automatisch van uit gegaan dat het de betaling van Speed was.
Heb het in mijn administratie en ook hier op het forum gezet als betaling van Speed.
Zal dat nog even rechtzetten.

De refketting van Klikduiveltje ook gesloten.
Plaats reactie