Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Vanaf nu kun je hier alles kwijt over en vragen aan Arola-Clicks.com
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Arola clicks klopt niet, onvriendelijke telefoongesprekken

Bericht door Judith2067 »

Op zondagavond 27 6 en maandagmiddag 28 6 is het cash saldo € 2,5025. (fotografisch bewijs).
Op zondagavond de algemene voorwaarden/faq uitgedraaid onder faq: Hoe krijg ik uitbetaald? Als u de minimale betaalgrens van € 2,50 bereikt heeft kunt u een uitbetaling aanvragen en deze zal binnen 5 werkdagen op uw bankrekening of PayPal op uw rekening staan. Bij het uitbetalingsscherm staat dat er alleen per PayPal betaald wordt. Tegen de eigen regels in. Dus zondagavond een mailtje gestuurd met banknummer. Maandag middag was het 06 nummer onbereikbaar, maar het 05*** nummer wel. Mijnheer A. beweerde een mailtje te hebben gestuurd dat er maar € 0,33 op het saldo stond ....... Beiden klopt dus niet. Er is géén mailtje verstuurd en het saldo bleek bij controle nog steeds € 2,5025000 te zijn. Aan de telefoon erkende mneer A. dat hij ook bij arolaclicks betrokken was, maar dat er beslist niet meer als € 0,33 op het saldo stond .......... en was zo vriendelijk de verbinding te verbreken ......... Bij controle van het saldo direct na dit gesprek bleek het saldo € 2,5025 te zijn......... Wederom teruggebeld, mijnheer A. was aan het werk en de mevrouw aan de telefoon beweerde dat er alleen per PayPal werd betaald en wilde geen notities maken, meneer A was aan het werk, ook deze dame legde de telefoon neer, ze had hier geen zin in..................... Op dezer manier je klikkers behandelen is toch minimaal gezegd onvriendelijk.

Mijnheer A, u heeft de bankgegevens van mij, graag alsnog per direct op mijn bankrekening over, zoals ook in uw faq genoemd wordt!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks en Judith2067:

Er is een foutje gemaakt door onze nieuwe moderator.

Zij wilde de onnodige quote weghalen maar heeft de hele post per ongeluk verwijderd.
Kan gebeuren, iedereen moet dingen leren nietwaar?


Er kan opnieuw worden gereageerd.
Maar er gaat zeker geen slotje op want dit is een support topic!
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Christina schreef:@ Arola-Clicks en Judith2067:

Er is een foutje gemaakt door onze nieuwe moderator.

Zij wilde de onnodige quote weghalen maar heeft de hele post per ongeluk verwijderd.
Kan gebeuren, iedereen moet dingen leren nietwaar?


Er kan opnieuw worden gereageerd.
Maar er gaat zeker geen slotje op want dit is een support topic!
Dus ik mocht eigenlijk niet reageren(onnodige qoute)?

Das vreemd, ik wordt zwart gemaakt en mag mezelf niet verdedigen....
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola clicks klopt niet, onvriendelijke telefoongesprekken

Bericht door Arola-Clicks »

Judith2067 schreef:Op zondagavond 27 6 en maandagmiddag 28 6 is het cash saldo € 2,5025. (fotografisch bewijs).
Op zondagavond de algemene voorwaarden/faq uitgedraaid onder faq: Hoe krijg ik uitbetaald? Als u de minimale betaalgrens van € 2,50 bereikt heeft kunt u een uitbetaling aanvragen en deze zal binnen 5 werkdagen op uw bankrekening of PayPal op uw rekening staan. Bij het uitbetalingsscherm staat dat er alleen per PayPal betaald wordt. Tegen de eigen regels in. Dus zondagavond een mailtje gestuurd met banknummer. Maandag middag was het 06 nummer onbereikbaar, maar het 05*** nummer wel. Mijnheer A. beweerde een mailtje te hebben gestuurd dat er maar € 0,33 op het saldo stond ....... Beiden klopt dus niet. Er is géén mailtje verstuurd en het saldo bleek bij controle nog steeds € 2,5025000 te zijn. Aan de telefoon erkende mneer A. dat hij ook bij arolaclicks betrokken was, maar dat er beslist niet meer als € 0,33 op het saldo stond .......... en was zo vriendelijk de verbinding te verbreken ......... Bij controle van het saldo direct na dit gesprek bleek het saldo € 2,5025 te zijn......... Wederom teruggebeld, mijnheer A. was aan het werk en de mevrouw aan de telefoon beweerde dat er alleen per PayPal werd betaald en wilde geen notities maken, meneer A was aan het werk, ook deze dame legde de telefoon neer, ze had hier geen zin in..................... Op dezer manier je klikkers behandelen is toch minimaal gezegd onvriendelijk.

Mijnheer A, u heeft de bankgegevens van mij, graag alsnog per direct op mijn bankrekening over, zoals ook in uw faq genoemd wordt!
@Judith

Aangezien je niet echt sociaal aan de telefoon was tegen Mevrouw en Mijnheer hebben beiden het gesprek beëindigt. Ondertussen heb je een nette en fatsoenlijke mail ontvangen maar tot op heden heb je daar niet op gereageerd! Verder is het vandaag(maandag) volgens mij 27 juni 2016 en geen 28 juni 2016 dus echt geloofwaardig kom je hier niet over Judith!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@Arola-Clicks:


JA je mocht wel reageren!

Alleen wordt er veel te veel onnodig tekst gequote op het forum.

Onze nieuwe moderator wilde alleen de quote weghalen uit jouw reactie.

Dus niet je reactie op zich.
Maar ook zij moet leren en heeft per ongeluk de hele post verwijderd zoals ik al eerder heb vermeld.


In plaats van lappen tekst te quoten kun je ook reageren met in dit geval:

@ Judith2067:

En dan wat je wilt zeggen.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Ik snap wat je bedoelt maar ik vond dit dusdanig belangrijk en misschien zelfs wel beledigend dat ik wel op die manier moest reageren maar.....ik zal er voortaan rekening mee houden :swing
Laatst gewijzigd door Arola-Clicks op 27 jun 2016 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks:

Je hebt nu ook mijn tekst weer gequote.

Is echt onnodig!

Ik ga die quote ook weghalen hoor.

Denk je in dat je hier nieuw op het forum komt en alleen maar posts ziet waar steeds teksten worden aangehaald.

Mensen kunnen de hele discussie niet meer volgen.

In de voorwaarden staat ook: Alleen een laatste post mag gequote worden.

Maar als het niet echt nodig is laat dat quoten dan alsjeblieft weg.
En dat geldt voor iedereen hoor. ;)
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Judith2067 »

Mijnheer A. heeft op zijn uitbetalingsdeel van de site een aanpassing gemaakt op 27-6-2016. Een bankbetaling kan nu weer wèl, ware het niet dat dit gebeurd onder aftrek van € 0,25 bankkosten, voor rekening van de aanvrager. De betaling is aangevraagd, ik meld het hier als de betaling ontvangen is. Ik dank meneer A. voor zijn vriendelijke emails.
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: arola-clicks

Bericht door Judith2067 »

Geschreven uit naam van Judith door haar partner, Judith is kokend van woede m.b.t de uitbetaling van € 2,50 en manier van doen van mijnheer A.
Uiteindelijk ben ik accoord gegaan met € 0,25 bankkosten voor rekening van de aanvrager (die niemand anders heeft, maar dat terzijde), 10% van het bedrag van € 2,50. Op de uitbetaallijst van 30-6-2016 staat mijn naam niet. Mijnheer A., ik heb het account maar opgeheven, mede onder invloed van uw 'prettige' telefoongesprekken en e-mails. Het gaat U goed. U mag rijk en gelukkig worden van nu uw € 2,25 (het werk van 5 a 6 maanden).
Gesloten