Actuele oplichtingspraktijken.

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door olifant »

zie je maar weer dat ook oplichters te laat zijn met hun mails :)

"U kunt hieronder de aanvraag voor deze nieuwe betaalpas voltooien, deze aanvraag is tot 15 augustus volledig gratis."
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door corinasjunk »

^is juist handel, altijd betalen! En mensen trappen er dan nog in ook.
Best triest eigenlijk.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Verzonden door:
[SPAM] Wijziging persoonlijke gegevens
31/08/2016 - 05:58
American Express (noreply@email.amexonline.com)
(zat al lekker in mijn spam)


Wijziging persoonlijke gegevens
American Express


Geachte Amex klant,

Met de Amex Creditcard text alerts heeft u altijd en overal inzicht in uw uitgaven en ziet u gelijk wat u nog kunt besteden. Ook kunt u nu direct de rekening van uw Amex Card betalen. Verder biedt de vernieuwde online service u nog veel meer mogelijkheden.

Uw contactgegevens zijn nog niet compleet. Wij zorgen er graag voor dat u extra belangrijke berichten niet mist. Geeft u de juiste gegevens aan ons door? U ontvangt per e-mail of sms als er een belangrijk bericht voor u klaar staat.

Klik hier om uw gegevens bij te werken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

American Express

Annabelle Joosten
Manager & Online Card acquisitie


American Express Online Nieuwsbrief


Algemene Voorwaarden

Afmelden

U ontvangt deze e-mailnieuwsbrief omdat u American Express kaarthouder bent. Deze e-mailnieuwsbrief is verstuurd naar {name recipiënt}. Als u de nieuwsbrief op een ander adres heeft ontvangen, dan is deze naar u doorgestuurd. Als u in de toekomst op bovengenoemd adres geen e-mailaanbiedingen van American Express meer wenst te ontvangen, stuur dan s.v.p. een antwoord op deze e-mail en type het woord ‘REMOVE’ in de onderwerpregel of ga naar de Privacy Verklaring op de American Express website. Wijzigingen worden binnen twee tot drie weken verwerkt.

Contact opnemen

Voor meer informatie of vragen verzoeken wij u geen antwoord te sturen op deze e-mail. Berichten die naar dit e-mailadres worden gestuurd, kunnen wij helaas niet beantwoorden. Voor algemene vragen kunt u contact opnemen met de Ledenservice via 020 - 504 87 47. Voor vragen met betrekking tot de aanbiedingen in deze e-newsletter kunt u telefonisch of via e-mail contact opnemen met American Express zoals vermeld in de details van de aanbieding.

American Express Services Europe Limited. Amsteldijk 166, 1079 LH Amsterdam. K.v.K. te Amsterdam nr. 33.272.246. Copyright 2007. American Express Company. Alle rechten voorbehouden.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Uw aanvraag is nog niet verwerkt
28/09/2016 - 04:06
Rabobank (bankzaken@rabobank.nl)


Geachte relatie,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken. Met de nieuwe betaalpas kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen en geld opnemen zoals u gewend bent en contactloos betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. Ook bent u beter beschermd tegen skimming en pinpas-fraude bij geldautomaten.

Het gebruik van uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd. In verband met de veiligheid van onze klanten is het verplicht uw huidige betaalpas te vervangen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om dit kosteloos te doen. Klik hier om kosteloos uw nieuwe betaalpas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 2 werkdagen per post toegezonden.

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalpas kunt u helaas nog geen gebruik maken van onze nieuwe dienstverlening.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

Afdeling Internetbankieren
Service & Veiligheid Dit bericht is afkomstig van Rabobank N.V., statutair gevestigd te Utrecht, Handelsregister nr. 30046259 Deze e-mail is automatisch verstuurd. Antwoorden op deze e-mail worden niet geleze

Zit niet eens bij de Rabobank. :roll:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Uw Card is tijdelijk geblokkeerd
29/09/2016 - 02:18
International Card Services (noreply.email@ics.nl)

Uw Card is tijdelijk geblokkeerd



Geachte heer/mevrouw,

Onlangs is er een poging gedaan om uw 3D Secure Code te kiezen of te wijzigen.Deze poging is niet geslaagd door een onjuiste invoer van de vervaldatum van uw Card.

Uit veiligheidsvoorzieningen is lnternational Card Services (lCS) verplicht uw huidig account in “observatie” te plaatsen totdat onze servers vermelden dat uw klant gegevens weer bijgewerkt & gecontroleerd staan in ons systeem.

Om uw klant gegevens bij te werken dient u een verificatie formulier op te vragen op de beveiligde internetpagina van International Card Services (ICS). Voordat u deze formulieren opvraagt wilt lCS haar cliënten erop attenderen dat alle gevraagde gegevens die u zo dadelijk dient in te vullen
precies in overeenkomst moeten komen met uw huidige klant gegevens die nu staan vermeldt in het hoofdsysteem van ICS.

Wilt u uw huidige klant gegevens niet controleren? Dan is lCS verplicht binnen 48 uur uw online account in een complete beperking te plaatsen totdat er fysiek contact wordt gelegd met een van onze medewerkers.

Bezoek uw unieke beveiligde link naar ICS Cards:

>Particulieren controle formulier (Beveiligd)<

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de huidige zaken. ICS wilt haar cliënten alvast bedanken voor het mee werken van deze veiligheidsprocedure.

Met vriendelijke groet,


International Card Services BV

Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Wijzigingen in Mijn SNS
30/09/2016 - 04:03
SNS Bank (aanvragen@snsbank.nl)

Het gebruik van uw huidige digipas wordt gedeactiveerd

Geachte relatie,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe digipas. De nieuwe digipas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken. Als u online bankiert met de nieuwe digipas hoeft u minder codes in te voeren. Met de nieuwe digipas kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieren omgeving van de SNS Bank.

Het gebruik van uw huidige digipas wordt gedeactiveerd. In verband met de veiligheid van onze klanten is het verplicht uw huidige digipas te vervangen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om dit kosteloos te doen. Klik hier om kosteloos uw nieuwe digipas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. U ontvangt uw nieuwe digipas binnen 2 werkdagen per post toegezonden.

Omdat de nieuwe digipas anders werkt dan uw huidige digipas zijn vanaf vandaag diverse schermen aangepast. Er is een schermwijziging voor het:

inlogscherm van Mijn SNS Internetbankieren
registratiescherm en signeerscherm van Mijn SNS Internetbankieren
signeerscherm van de SNS Bank betaalomgeving van iDEAL
signeerscherm van de betaalomgeving voor creditcards van de SNS Bank

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe digipas kunt u helaas nog geen gebruik maken van onze nieuwe dienstverlening.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Ton Timmerman
Directeur SNS Klantenservice
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Voorkom een geblokkeerde betaalpas
30/09/2016 - 03:09
ABN AMRO Bank N.V. (bankzaken@abnamro.nl)

Het gebruik van een nieuwe betaalpas
Uw huidige betaalpas vervalt voor gebruik

Geachte relatie,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken. Met de nieuwe betaalpas kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen en geld opnemen zoals u gewend bent en contactloos betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. Ook bent u beter beschermd tegen skimming en pinpas-fraude bij geldautomaten.

Het gebruik van uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd. In verband met de veiligheid van onze klanten is het verplicht uw huidige betaalpas te vervangen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om dit kosteloos te doen. Klik hier om kosteloos uw nieuwe betaalpas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 2 werkdagen per post toegezonden.

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalpas kunt u helaas nog geen gebruik maken van onze nieuwe dienstverlening.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

Bas Bisschops
Hoofd Klantcommunicatie

Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door corinasjunk »

De levering van een pakket op uw adres is mislukt
za 1-10-2016 14:56
"PostNL" <postnl.service@sumur.nl>

PostNL

Geachte klant,

Onze pakketbezorger heeft op 30-09-2016 om 13:00 op uw adres een pakket geprobeerd af te geven. Er was helaas niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Het pakket afhalen op het postkantoor

Het aangetekende pakket ligt klaar op het postkantoor. Klik hier om uw track & trace informatie te downloaden. Print deze uit en neem deze mee naar het postkantoor. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Uw pakket wordt 14 dagen na dagtekening terug naar de afzender gestuurd.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

Er schijnt malware in deze mails van Post nl te zitten
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Actuele oplichtingspraktijken.

Bericht door Christina »

onregelmatige activiteiten op uw ICS-creditcard
02/10/2016 - 23:05
International Card services (zaragoza@sistel.es

Geachte klant,

We hebben onregelmatige activiteiten ontdekt op uw ICS-creditcard.
Fout: 83900-90000

Als primaire contactpersoon moet u uw accountactiviteit verifiëren voordat u uw kaart verder kunt gebruiken en na de
verificatie zullen we alle op uw kaart gezette beperkingen opheffen.
Bekijk uw account zo snel mogelijk.

* Stappen om te recupereren:
1. Klik hier om naar onze beveiligde server geleid te worden.
2. Controleer uw facturatie-informatie om te bevestigen dat u de rechtmatige eigenaar van de account bent.

Als uw accountgegevens niet geüpdatet worden binnen 48 uur, zal de toegangsmogelijkheid tot uw account beperkt worden.

We appreciëren uw aandacht voor deze belangrijke aangelegenheid.

International Card Services B.V.

Met vriendelijke groet,

Ruben Sloss
ICS Cards Nederland

Postadres:
Postbus 23225
1100 DS Diemen
Plaats reactie