Verdiensten

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Verdiensten

Bericht door corinasjunk »

Wat ik mij eigenlijk al best een tijdje afvraag, en ik weet dat het mogelijk gevoelig ligt en dat een deel er waarschijnlijk geen antwoord op wil geven, wat ik helemaal prima vind... hoeveel verdienen jullie eigenlijk met GPT?

En dan bedoel ik de gewone leden, niet de WMs met de inkomsten uit veilingen en affiliates, en daartegenover weer de kosten van de hosting en uitbetalingen aan de leden. Dat is vast niet alles maargoed, WMs zullen, zeker met veel refjes op allerlei sites, meer verdienen dan gewone leden met amper refjes.

Ik verdien momenteel zo'n 75 a 80 cent per dag. Ik ben lid van zo'n 50 GPT sites, neem niet super actief deel aan klikwedstrijden maar probeer overal zo nu en dan wat te klikken. Ik promoot niet via een eigen site, enkel via GPT sites, en ik klik de verzonden mails. VIP ben ik vrijwel nooit, daarvoor focus ik mij te weinig op 1 site.
Wat vinden jullie van dit bedrag, het komt op 3-5 cent per 1000 kliks, maar hierbij tellen ook de inkomsten van het klikken van mails en de enkele refjes die ik heb mee. Is dit 'normaal', of verdienen jullie veel meer of juist veel minder?

En met 10 sites verdien je meer dan met 2 sites, maar verdien je met 100 sites ook meer dan met 50 sites? Op en gegeven moment heb je zoveel linken in je rotator dat niet alle verschillende linken worden geraakt, dan verdien je misschien net iets meer, maar als dat over 2x zoveel sites wordt uitgespreid, duurt het veel langer tot je bij een uitbetaling bent, waardoor je ook misschien niet meer (zoals in mijn geval) 25 euro per maand aan uitbetalingen binnen harkt.

Ergens snap ik het heel goed als mensen dit graag privé houden. Aan de andere kant, we zitten op het forum om elkaar te helpen en wie weet zit ik, of iemand anders die meeleest, wel in jouw downline, verdient deze meer en jij dus ook.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Verdiensten

Bericht door Denise »

Ik verdien dat ook zo'n beetje. Door af en toe mee te doen aan enquêtes krijg ik soms iets meer. Heb dit jaar tot nu toe dit jaar 237.93 uitbetaald gekregen.
Het wordt elk jaar steeds minder met meer moeite.
Heb helaas bijna geen geld om aankopen te doen, dus kan ook niet veel cashback krijgen.
Maar hoop ooit rijk te worden :) en wel dingen te kunnen bestellen, dan gaat het ook beter wat betreft gpt.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Verdiensten

Bericht door Chanel »

Ik verdien minder, ongeveer dit jaar tot nu toe zo'n 100 euro.
Ik heb ongeveer 25 tot 30 sites maar ben aan het afbouwen, bij veel meld ik me af na uitbetaling als dat lukt, in de meeste gevallen zijn ze al verdwenen voordat ik er ook maar een cent van uitbetaald heb gekregen.
De hele boel komt me de neusgaten uit zoals het allemaal gaat.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Verdiensten

Bericht door Christina »

Graag wil ik hier toch wel op reageren.
Ik ben dan nu wel wm maar jarenlang ook alleen maar gewoon lid geweest op sites.
En eigenlijk ben ik nog overal maar 'gewoon' lid net zoals ieder ander.

Daar komt bij dat Rudy en ik LLK apart houden van wat we persoonlijk verdienen op sites.
Op een paar uitzonderingen na waarvan we de verdiensten voor LLK gebruiken, dus voor de leden.

In mijn ogen kun je beter wel aanmelden op veel sites omdat je dan toch overal weer regelmatig aan een uitbetaling zit.
Je kunt natuurlijk wel kijken naar wat een site te bieden heeft.
- Wat zijn de vergoedingen voor het linkspel
- Wat zijn de vergoedingen voor het klikken.
- Wat zijn de prijzen voor een linkpel - en/of klikwedstrijd
- Wat is de vergoeding voor de klik en win.

Zet de linkspellinken op het juiste niveau in je rotator.
Doe je mee aan een wedstrijd zet die linken dan hoger.
Koop ook ads op verschillende sites om je rotator te promoten.
Best koop je die ads op de veilingen van sites die een klik en/of linkspelwedstrijd hebben omdat je daar meer hits haalt.
Wil je meer verdienen dan zul je ook wat moeten investeren.

Het krijgen van refjes is voor webmasters inderdaad gemakkelijker.
Maar ook wij kopen mails op andere sites om aan refjes te komen.
Zeker als er een refwedstrijd gaande is.
Stel dat je 50 euro kunt verdienen met een refwedstrijd en je investeert 20 euro dan heb je toch een mooie winst van 30 euro.

En zo is het ook met de linkspel wedstrijden.
Wat betreft de klikwedstrijden zou ik me beperken tot 1 of hooguit 2 sites om intensief op te klikken.
Anders ga je niet in de hogere prijzen vallen.
Maar ook dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Als je op 1 site bijv. 6 euro kunt verdienen in 2 maanden kun je daar voor gaan.
Je kunt ook op 3 sites klikken waar je misschien ieder 2 euro haalt.
Het totaal blijft dan het zelfde.

Je kunt ook gebruik maken van meerdere rotators.
In rotator 1 zet je bijv. de wedstrijden waar je aan mee wilt doen en in de andere de rest.
In rotator 1 kun je dan de vaste link weer naar rotator 2 sturen.
En dan ga je rotator 1 in hoofdzaak promoten.

Wat betreft deze zin:
niet de WMs met de inkomsten uit veilingen en affiliates
Die inkomsten worden door de wm's gebruikt om de leden uit te betalen en de vergoedingen voor klik- en linkspelwedstrijden.

Verder kun je ook goed verdienen op sommige sites waar je enquêtes invult.
neptunes
20 Cent
20 Cent
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:59

Re: Verdiensten

Bericht door neptunes »

Lastig te zeggen wat de verdiensten precies zijn, omdat je als gewoon lid meestal eerst moet investeren en dan op termijn pas je winst kunt halen.
Omzet per dag: 15-20 euro
Geschatte winst per dag: 5 euro

Meeste winst / omzet komt uit het buitenland.

Het gaat allemaal om lange termijn, soms pak je bij snelle nieuwe websites een leuke winst, maar dat houdt ook snel op. De meeste winst zit hem in websites die jaren meedraaien en waar je geleidelijk alles op bouwt.

Linkspelen kijk ik af en toe naar, doe er aan zo veel mogelijk mee, heb tussen de 15.000 en 20.000 hits per dag op mijn rotator, dat komt neer op een dagomzet van 1 euro.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Verdiensten

Bericht door corinasjunk »

Dank voor de reacties.
Zal mij binnenkort eens verdiepen in meer sites, dat zien jullie dan wel in de ref kettingen.

Wat WM betreft: als men het apart houdt wel, mogelijk zijn er ook WM die alles op 1 hoop gooien. En WM kunnen op hun eigen site natuurlijk onbeperkt hun rotator promoten, zeker als er veel klikkers zijn, waardoor ze sowieso meer hits hebben dan normale leden. Tenminste, als ze het goed doen. Denk dat er daarom wel een verschil in zit.
Maar ook per lid zal het flink schelen, buitenland of niet, focus op linkspellen of op enquetes, actief in klikwedstrijden of niet.
Ik ga nog eens uitzoeken wat voor mij het prettigst werkt in ieder geval :)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Verdiensten

Bericht door Moneybugs »

Nog een belangrijke tip!

Goedkoop kan duurkoop zijn! Kijk dus niet alleen naar de prijs, de factor "snelheid" speelt misschien nog wel een belangrijkere rol dan prijs!

Als je op een website 100.000 klikfans voor €1,00 kan kopen wil nog niet zeggen dat je hier het meeste mee verdient!

Als jouw gemiddelde opbrengst van alle linkspellen bijvoorbeeld 4 cent per 1000 hits is kan je op een website waar je bijvoorbeeld €2,00 per 100.000 klikfans moet betalen voordeliger zijn!

Het kan namelijk zo zijn dat bij website A waar je €1,00 betaalt voor 100.000 klikfans een half jaar duurt voordat deze zijn weggeklikt, je hebt dan na 6 maanden (met een gemiddelde opbrengst van 4 cent per 1000) €4,00 verdient! Minus €1,00 kosten is een winst van €3,00

Website B waar je dus €2,00 betaalt voor 100.000 klikfans, kan het zijn dat deze al na 2 maanden zijn weggeklikt! Na 2 maanden heb je dan dus €4,00 verdient! Minus de €2,00 kosten is een winst van maar €2,00

Per 2 maanden winst van €2,00 is een winst van €6,00 per 6 maanden!

Conclusie: website B is duurder in aanschaf maar door de factor snelheid levert deze jouw meer op!
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Re: Verdiensten

Bericht door Cleonpatra »

Leuke discussie. Maar ik denk dat GPT in Nederland enorm achterhaald is. Er zijn nauwelijks actieve leden waardoor ook sites minder te bieden hebben. Elke gpt site lijkt op de andere en er is een heuze wildgroei. Bijna elke WM stopt er na twee jaar mee en leden zien het geld niet terug. Als je geld wilt verdienen met internet moet je een uniek concept hebben en genoeg mensen die op zoek zijn naar dit concept. Houd in je achterhoofd dat er inmiddels miljarden mensen aangesloten zijn op het internet en dat er dus echt wel wat te verdienen moet zijn.
Maar gpt heeft nooit echt van de grond gekomen hier in NL. In UK/Azië al beter, maar ook daar is een wildgroei en is de ene site nog onbetrouwbaarder dan de andere.
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Verdiensten

Bericht door gaby »

@ cleonpatra, niet alleen sites kunnen onbetrouwbaar zijn.
Leden kunnen dat ook zijn en ook dat kost sites geld en gaat dus ten koste van andere leden.
neptunes
20 Cent
20 Cent
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:59

Re: Verdiensten

Bericht door neptunes »

Cleonpatra schreef: Maar gpt heeft nooit echt van de grond gekomen hier in NL.
En Euroclix en Qassa dan? Omzet van vele miljoenen op jaarbasis.

Of bedoel je het verdienen met GPT als lid zijnde?

Zover ik begrepen heb zijn er mensen in NL en BE die er een maandinkomen of zelfs meer uit kunnen halen.
Plaats reactie