Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Is het dan mogelijk hier berichten te lezen zonder aangemeldt, ingeschreven of lid te zijn ?
Dat lijkt me vreemd dat u berichten leest en pas erna u inschrijft ?
Ja mensen die geen lid zijn kunnen hier wel lezen maar nergens op reageren.

Dat kun je ook zien als er onderaan de pagina staat dat er gasten online zijn.
De gasten kunnen alleen lezen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door willy »

OK, wist ik niet, vind het ook vreemd enigszins, maar ik bekijk het even als ik nogmaals naar andere fora ook zoek, dacht steeds dat ik moest aangemeldt zijn , niet om bv vragenstellers te lezen, wel om de antwoorden te zien
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Nelly »

Dat stukje hier van Mawitka komt inderdaad van mij af
En zo heb ik wel meerdere webmasters gewaarschuwd

Mijn alarmbellen begonnen al helemaal te rinkelen op het moment dat het kwam op betalingen
Ik zat al maanden te wachten op betalingen twv 20 euro
Mervin had een paar dagen op mijn sites betalingen aangevraagd twv 60,07
Ik mailde hem of er een mogelijkheid was om te verrekenen, want ik wist ook van zijn achterstanden
Met het geld dat in mijn accounts stond kwam ik op 52,67
Als we dan alles bij elkaar zouden rekenen zou hij nog 7,40 van mij krijgen meteen per paypal
Hij wou dat liever niet, hij wou 20 euro overmaken en dat ik dan 60 euro over zou maken dan kon hij leden betalen
Gelukkig ben ik daar niet ingetrapt, want ik voelde de bui al hangen
We zijn er dus uitgekomen dat we het zouden doen op mijn manier en dat ik meteen die 7,40 overmaakte en dan mocht hij gelijk op Speed weer aanvragen wat ik dan ook gelijk zou verwerken
Zo gezegd zo gedaan
Hij vroeg op Speed 21 euro aan wat gelijk werd overgemaakt en die 7,40, dus 28,40
Want hij had zelf 50 euro staan plus die 28,40 is volgens mijn berekening 78,40
Wat hij voor de uitbetalingen zou besteden
Voorheen had hij ook grote veilingen gedraaid waar goed in geboden was
Dus best wel saldo lijkt me om wat betalingen te doen zoals hij beloofde
Maar toen begon het hier een beetje te rommelen over Mervin en ben ik eens verder gaan kijken
Is het geld naar uitbetalingen gegaan? nee
We hebben het hier over 18 september en ben eens naar de uitbetalingen gaan kijken op zijn sites
Euroregen 43 xxx € 7,50 18-09-2016 daarna niks meer
Geldstorm 73 xxx € 10,00 18-09-2016 daarna niks meer
Onzesterrenpracht 0

Namen heb ik omgezet naar xxx vanwege de privatie
Waar is de rest van het geld gebleven dan? niet naar de uitbetalingen
Toen ben ik ook begonnen andere webmasters en leden die ernaar vroegen te waarschuwen
Dit soort van praktijken doet de gpt zeker geen goed
Zie je iets alarmerend heb het er met elkaar over op een rustige manier
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Christina schreef:Cleonpatra schreef:
(ja sorry maar dan had meneer niet moeten vertrekken hoor)

Het was toch mevrouw die een maand voor zijn verjaardag was vertrokken?
Christina, volgens mij quotte je mij, niet Cleonpatra die niet in dit topic heeft gereageerd ;)
Maar inderdaad, op zijn verjaardag kwam mij ter oren dat mevrouw was vertrokken, en hij bleek ineens weer bij zijn moeder te wonen. Tegen mij zei hij altijd dat hij klikte en zijn vrouw hem soms hielp. Zijn moeder was wel lid op onzesterrenpracht omdat ze daar al lid was toen die nog van Gerald was, maar niet op zijn andere sites omdat ze geen contact hadden. Zijn vader waas ook lid in de GPT wereld en Mervin promootte soms ook zijn linken bij bv een linkspelwedstrijd op spaaractief. (Ik heb evt gebruikersnamen van beide, wellicht is via contact met hen meer info te achterhalen.)
Vreemd dat hij dan juist weer bij zijn moeder zou zijn gaan wonen. Maar goed... het kan wel, al trek ik het in twijfel. Maar goed, meneer wilde de nieuwe alleevaa14 worden, maar dan zonder te klikken. Toen nam hij sites (begon met spaarnice) en zag dat die methode werkte. Gedoe met de hosting daarvan (die werkte naar zijn idee niet snel genoeg) deed hem besluiten spaarnice aan de kant te doen en zich op de andere 3 sites te focussen. Ik denk niet dat dat in zijn Noorderzon plan zat, want hij had "gewoon een slechte host uitgekozen" en wist vooraf niet waar hij aan begon. Later daarentegen... meneer wilde nog een nieuwe site openen en zat vol plannen, maar in hoeverre dat reëel was... ik denk dat het gedoe thuis wel een enorme klap voor hem is, maar ik neem aan dat hij toch lekker verdiende met gpt en dat toch wel veilig wilde stellen als hij niet van plan was te vertrekken. Één mailtje vanaf zijn site dat hij er ff niet was had al zoveel gescheeld. Ik kan hier gewoon met mijn hoofd niet bij, ik vertrouwde hem veel te lang...
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Klopt, excuses dat ik de verkeerde naam neer zette.

Ik begin steeds meer te geloven dat hij te veel in zijn leugens verstrikt is geraakt.

Wat betreft zijn moeder zei hij in zijn mail van 15 september (op zijn verjaardag dus)
Ik wil niks maar dan ook niks met haar te maken hebben
En hij was zeker niet weer bij haar gaan wonen.
De 25e zou zijn vrouw terug zijn gekomen en sinds die dag heeft hij niets meer aan de sites gedaan.
Alhoewel......het is nu natuurlijk volslagen onduidelijk tegen wie hij liegt.

Ik ken wel de gebruikersnaam van zijn moeder, niet van zijn vader.
Met excuses aan de moeder die dit waarschijnlijk ook zal lezen.

De relatie tussen hem en zin moeder gaat mij/ons eigenlijk niets aan en daar wil ik me ook niet mee bemoeien.
Begrijp ook niet waarom hij bepaalde dingen heeft verteld.
Maar op dit moment trek ik alles in twijfel van wat hij heeft verteld over zijn privé situatie.
Het is wel duidelijk dat er naar jou toe andere dingen zijn gezegd als naar mij toe.
Ik heb zijn mails bewaard in een aparte map dus kan alles nog teruglezen.

Had hem ook afgeraden een nieuwe site te lanceren zolang hij betalingsachterstanden had.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Ik hoor inmiddels van zoveel kanten zoveel verschillende verhalen dat ik zelf niet weet wat ik moet geloven en ook de indruk krijg dat hij zelf ook niet meer weet wat hij tegen wie heeft gezegd.
Inderdaad ook van mijn kant excuses aan zijn ouders die mogelijk meelezen, ik weet alleen wat Mervin zet en niet wat er werkelijk is.
Mocht hij terug komen en mij als hulpje vragen moet hij wel heel veel doen wil ik hem nog helpen, ik heb echt geen zin op een zinkend schip met boze leden te stappen. En sowieso wil ik eerst dat zijn uitbetalingen op schema lopen dan.
Afgaande op alles: Mervin heeft hulp nodig. Ofwel door wat hij verteld, ofwel omdat hij alles aan elkaar liegt. En die kan hij niet vinden in de GPT denk ik zo. Laat hem eerst maar flink daaraan werken voordat het vertrouwen terug kan komen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Wat mij betreft is Mervin niet meer welkom als webmaster hier op het forum als hij zijn leden niet alsnog betaald.

En aangezien de sites er uit liggen heb ik niet het idee dat hij nog de intentie heeft te gaan betalen.

Hij scheen ook betalingsachterstand te hebben bij de host.

En als dat zo is dan is het niet zo gek dat de sites offline zijn gehaald.
Maar het kan ook dat hij er zelf de stekker uit heeft gehaald.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door willy »

@ christina : en het item 'tweede kans" ??? afgeschaft ??? (eindelijk)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Moneybugs »

Triest! Wederom wordt het vertrouwen die wij als webmaster van onze leden krijgen/verdienen geschaadt en misbruikt!

Wat ik wel vreemd vind is dat Mervin op GPT-Buddy zijn saldo heeft laten oplopen en geen uitbetalingen heeft aangevraagd of een voorstel tot verrekening zoals bij Nelly, daarnaast is de laatste geregistreerde inlog op GPT-Buddy 20-09
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

@ christina : en het item 'tweede kans" ??? afgeschaft ??? (eindelijk)
Een 'tweede kans' hangt wat mij betreft heel erg af van de omstandigheden waardoor een wm met de noorderzon is vertrokken.

Als er sprake is van bijv. ziekte of een overlijden binnen het gezin dan valt er aan een tweede kans te denken.

Aan de andere kant kunnen wij hier op het forum een wm die een tweede kans wil wel weren en geen refketting toestaan.
Maar dat wil niet zeggen dat iemand niet weer terug kan komen.

Zo lang er sites worden verkocht en de hosting wordt gedaan voor mensen die in hotel Noorderzon hebben gezeten kan iedereen terugkomen. Wij kunnen dan alleen een negatief aanmeldadvies geven.
Gesloten