Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door willy »

euriesklikken schreef:hallo

een vraag wat is er met mervin159 van http://www.geldstorm.nl aan de hand
wand ik ben op 4-azen.com beetje de doode linken aan het verwijderen en zag deze reactie voorbij komen
Maar moet je je leden niet de kans geven van enkele dagen om die linken te vervangen, ongeveer 3 - 4 uur om de linken te vervangen ?
Leden hebben toch betaald voor de linken die ze plaatsen, geven hun dan toch even iets meer dan 3-4 uur om deze te vervangen anders is het weggegooid geld voor deze leden

Men kan niet verwachten dat alle leden zitten te wachten tot er een mail binnenkomt en deze meteen verwerken of be-reageren ?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Sites zijn door de host offline gehaald nadat deze op diverse mails aan Mervin geen enkele reactie kreeg.

Mervin kon wel mailen.
Heeft er dus blijkbaar bewust voor gekozen de sites offline te laten halen.
euriesklikken
50 Cent
50 Cent
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 jun 2014 18:06

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door euriesklikken »

hallo ik haal alleen om 21 uur vanavond de linken van melvin159 weg voor de leden die nog linken willen vervangen die kunnen me gewoon mailen
Met vriendelijke groet,
Https://www.4-azen.com

Afbeelding
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

@ euriesklikken:

Niet alle leden zijn ook lid op het forum.
Dan zou je zelf een mail uit moeten sturen lijkt me.

Geldt ook voor andere wm's die leden de kans willen geven de linken te vervangen.

Ga dus zelf ook maar even een mail uitsturen:-)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

WEBMASTERS LET OP:


Mervin heeft niet alleen op zijn eigen sites heel veel aangekochte ads veranderd in zijn eigen linken maar.......

....... hij heeft leden 'geholpen' ads te plaatsen. En hun wachtwoord gevraagd.


Veel leden gebruiken helaas overal de zelfde gebruikersnaam en zelfde wachtwoord.

Zo is het hem gelukt ook op andere sites linken te veranderen in zijn eigen linken!


Ik ga een mail uitsturen op LLK om leden te waarschuwen en zou het waarderen als anderen het zelfde doen.
Mijn mail mag worden overgenomen.

De leden hoeven niet nog meer de dupe te worden van het schandalige misbruik dat hij heeft gemaakt van het vertrouwen van mensen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Christina schreef:Sites zijn door de host offline gehaald nadat deze op diverse mails aan Mervin geen enkele reactie kreeg.

Mervin kon wel mailen.
Heeft er dus blijkbaar bewust voor gekozen de sites offline te laten halen.
Volgens het laatste mailcontact loopt er een een onderzoek naar zijn verdiensten en mogen de sites daarom nog niet helemaal weg. Daarom staan ze nu suspended.


Maar even over het schokkende nieuws van vanavond:
Is er ook bekend van hoeveel leden hij de wachtwoorden heeft, en op hoeveel sites hij de linken heeft kunnen veranderen. Hoe is dit aan het licht gekomen, door een lid wat dit opmerkte, of is dit door WMs ontdekt aan de hand van inloggen via diverse IPs? Met andere woorden: zijn leden echt zo goed van vertrouwen om hun ww te geven en vervolgens niet naar hun linken om te kijken, of is men wel zo slim om iets te vermoeden achteraf?
En heeft Mervin ook linken op zijn eigen sites veranderd in die van hemzelf? Ik heb zoiets nooit bij mijn linken gemerkt (en bij de andere sites kan hij er niet bij).
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

@corinasjunk:


Sites staan niet suspended om de reden die Mervin jou heeft verteld.
Zijn offline gehaald wegens niet betalen en niet reageren mails van de host.

Ja hij heeft linken op zijn eigen sites ook veranderd.
Is aan het licht gekomen door mails die ik kreeg van leden.
En ja die leden waren inderdaad zo goed van vertrouwen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

De melding op de homepage is nu inderdaad veranderd in openstaande betaling.

Ik kan dit amper geloven. Dit is nog erger dan met de noorderzon gaan of niet uitbetalen. Gelukkig zijn leden wel oplettend genoeg...
Hoe heb ik die gast zo kunnen vertrouwen...

EDIT: blijf het enorm stom vinden van die leden. Als je dan al je ww geeft, dan verander je die toch even tijdelijk... (nog beter om hem niet te geven, maargoed, stel het moet om wat voor reden dan ook echt...)
drsjthm
5 Cent
5 Cent
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 jan 2014 21:44

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door drsjthm »

Het lijkt wel een besmettelijke ziekte te zijn, want steeds meer webmasters vertrekken met de noorderzon. Een half jaar geleden was Mervin Slootweg nog zo verontwaardigd over een webmaster die toen zo maar verdween en zei hij dat hij dit nooit zou doen en nu doet hij hetzelfde. Welke webmaster is er nu nog te vertrouwen? Hoeveel zijn er in de loop van enkele jaren al met stille trom vertrokken en hebben al het niet uitbetaalde geld meegenomen? Die zijn echt niet meer op 2 handen te tellen. Helaas.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

@ drsjthm;

Klopt, hij had mij ook bezworen nooit met de noorderzon te vertrekken.

Niet alleen jullie vertrouwen maar ook dat van mij is diep beschaamd door Mervin, net als eerder door Erik.


Het enige advies dat ik kan geven is:
Als er grote betalingsachterstanden ontstaan op een site is voorzichtigheid geboden.
Je kunt dan je linken tijdelijk pauzeren of op een lager pitje zetten.

Maar ook hier zijn uitzonderingen op geweest.
Bijv. Klikduiveltje zat zwaar in de financiële problemen maar heeft zich er bovenop weten te werken.

Ook de communicatie van een webmaster naar de leden toe is bij dat soort situaties van belang.

Helaas kan niemand op voorhand voorspellen wat een webmaster gaat doen als er financiële problemen ontstaan.
Maar persoonlijk vindt ik het wel verkeerd dat een webmaster die eens met de noorderzon is vertrokken later gewoon weer opnieuw kan beginnen.

Een host kijkt niet naar het verleden maar alleen naar het heden.
Zo lang de hosting wordt betaald is een site online.

Is ook de reden dat wij hier een negatief aanmeldadvies geven als iemand terugkomt en geen refketting toestaan.
Gesloten