Betaaldemails

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Ashley43 schreef:Dank je wel djd het is me nu wel gelukt kan tenminste weer inloggen
Graag gedaan :)
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Betaaldemails

Bericht door Bep »

Net een uitbetaling aangevraagd, ga ik naar mijn bank om iets na te kijken, staat het er al op. Zo snel ben ik nog nooit uitbetaald, pluim hoor. :swing :thx
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Betaaldemails

Bericht door Bep »

Ik heb me na de uitbetaling uitgeschreven, ik zie geen accountscore op de site staan, is er iemand hier die een link heeft waar ik lid onder kan worden, wil het weer eens proberen.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Betaaldemails

Bericht door Bep »

Weet iemand hoelang ze je in het bestand houden? Ik wilde mij aanmelden blijk ik er nog in te staan!

Ik heb me op 1 jan. 2018 uitgeschreven, dus hoelang sta je dan nog in een bestand waarin je nooit meer inlogt omdat je dus uitgeschreven bent.

Ik hoef dus geen link meer te krijgen van deze site.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Betaaldemails

Bericht door Denise »

Hoi Bep, ik weet niet hoe lang de uitschrijving duurt, ik ben toen gestopt met betaaldemails omdat die ook een accountscore invoerden en zo weinig mogelijkheden om iets te verdienen.
Ik sta nog wel ingeschreven, maar had de emails stopgezet.
Maar bv de punten die ik had van het oude systeem zouden worden omgezet. (Omdat we zijn overgegaan op een heel nieuw systeem worden de punten die je eerder kreeg voor het klikken vervangen door euro's. )
Maar dat is na een par jaar nog niet gebeurt.
Dus ik zou deze site niet aanraden.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Betaaldemails

Bericht door Bep »

Hallo @Denise ik was het ook niet meer van plan want als je zo onbetrouwbaar bent dat je alle gegevens behoudt en niet op een gegeven moment de data verwijderd hebt, ben je dus aan het opsparen om het te verkopen of iets in die geest. I.i.g. om eraan te blijven verdienen.

Ik heb ze nu een e-mail gestuurd dat ze mijn gegevens moeten verwijderen. ik heb gelijk even gezocht hoelang NAW bewaard mag worden, dit mag alleen lang als het noodzakelijk is zoals bij de bank of huisarts en daar vallen hun niet onder, maar er staat verder geen termijn bij. Alleen als de noodzaak er is, nu die is er voor hun niet meer na drie jaar zou ik denken.

Maar ik zoek dus nog wel e-mail klik sites die toch nog sneller gaan de 2 eurocent per maand.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Betaaldemails

Bericht door Silvia »

@Bep en Denise
Is bij meer sites zo hoor, dat men gegevens niet weghaalt nadat je bent uitgeschreven.
Mij overkwam het bij orange buddies.
Wil het alleen even aangeven, het komt dus vaker voor.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Betaaldemails

Bericht door gaby »

Als iemand zich afmeld van een spaarprogramma zijn de persoonlijke gegevens niet meer noodzakelijk voor die website.
Dat betekent volgens mij dat de website de gegevens verplicht moet verwijderen bij een afmelding van een lid.
Bij mailclix is het zelfs zo dat als je je afgemeld hebt je nog steeds mails blijft ontvangen, inloggen kan echter niet meer, want je hebt geen account meer :roll:
Ook erg raar dus en niet volgens de regels.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Betaaldemails

Bericht door Silvia »

@Gaby
Wat ik me herinner van mailclix was het zo, dat dit inderdaad gebeurde: bleef staan, maar wel als geblokkeerd.
We (ik dus) mailde dan dit lid en vroeg of men uitgeschreven was, of per ongeluk had uitgeschreven.
Per ongeluk, dan zette ik weer actief, echt weg willen was account verwijderen.

En ja: het mag zeker niet, je gegevens dienen weg te zijn.
Maar als lid ben je 'afhankelijk' van de wm in dat geval.
Hoe het bij andere sites in elkaar steekt weet ik natuurlijk niet.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Betaaldemails

Bericht door gaby »

Volgens mij werkt het bij alle Makicoms zo, maar als een lid een account verwijderd moet hij/zij er eigenlijk op kunnen vertrouwen dat je dan ook echt verwijderd bent.
Maar we zijn offtopic geloof ik :mrgreen:
Plaats reactie