Betaaldemails

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

Klopt, via een betaalde mail kom je er wel op.

Heb dat ook met Nu Cash regelmatig.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

olifant schreef:geen belgen meer toegelaten :(
Lekker dan. :twisted:
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: Betaaldemails

Bericht door joy1001 »

olifant schreef:geen belgen meer toegelaten :(
Dit staat in de algemene voorwaarden
Registratie is slechts toegestaan voor gebruikers die niet handelen in de uitoefening van een beroep en die 18 jaar of ouder zijn, handelingsbekwaam, woonachtig in Nederland of België en houder van een Nederlandse of Belgische bankrekening.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Betaaldemails

Bericht door barry87 »

Denise schreef:Betaaldemails heeft nu ook een accountscore en zo te zien nog hogere eisen dan de rest en nog minder verdien mogelijkheden. Ook de bubbel is verdwenen.
Zoals ik het begrijp kan je nog wel een uitbetaling aanvragen zonder accountscore?
Wanneer kan ik een uit betaling aan vragen?
U kunt een uitbetaling aanvragen zodra u minimaal € 12,50 heeft verdiend.
en verder dit:
Wat is de bonus-malus regeling?
Heel kort gezegd is de bonus-malus regeling een methode om actieve leden te belonen. Bij elke aankoop die je doet bij een webshop via onze website, vragenlijst die je invult via onze website, abonnement of verzekering die je afsluit via onze website stijgt jouw bonus-status. Hoe hoger jouw status is, hoe hoger de vergoeding is die jij ontvangt voor het lezen van mails, maar ook hoe hoger de cashback kortingen en vergoedingen voor het invullen van prijsvragen. Aan de andere kant werkt het natuurlijk net zo. Lees je alleen mails en doe je voor de rest nergens aan mee dan zal je status juist zakken, waardoor ook je mailverdiensten en cashback kortingen zullen zakken.
Alleen lagere verdiensten met mails bij een lage accountscore? Dat hoop ik althans... Zit nu op bijna 12 euro saldo en weinig trek ik verplichte deelnames. :roll:
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Betaaldemails

Bericht door corinasjunk »

Wow. De vergoeding voor cashback acties zakt ook bij een lage accountscore. Was al laag, kan dus nog lager. Lagere vergoeding zal ook lagere verhoging van de accountscore opleveren vermoed ik. Zo kom je dus echt nooit aan de vereiste score zonder een fortuin te investeren!
Slim bedacht wel. Hopelijk een doodvonnis voor de site.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door willy »

corinasjunk schreef:Hopelijk een doodvonnis voor de site.
Ik vrees voor uw hoop, leden hopen steeds nog dat het goed komt, en hoop is vaak .... hoop ... meer niet .... vaak wel later een teleurstelling .... maar dat moet je hier geen kat vertellen, een paar uitzonderinge te na die echter ook nog steeds lid zijn en er willen uitstappen maar het jammer vinden, vaak voor een paar euro
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door olifant »

joy1001 schreef:
olifant schreef:geen belgen meer toegelaten :(
Dit staat in de algemene voorwaarden
Registratie is slechts toegestaan voor gebruikers die niet handelen in de uitoefening van een beroep en die 18 jaar of ouder zijn, handelingsbekwaam, woonachtig in Nederland of België en houder van een Nederlandse of Belgische bankrekening.
bij de meest gestelde vragen

Ik ben afkomstig van buiten Nederland, kan ik nu meedoen?
Nee, wij accepteren alleen leden uit Nederland
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: Betaaldemails

Bericht door joy1001 »

Beste,

Door het overgaan op een heel nieuw systeem is uw inlognaam veranderd. U dient voortaan ook in te loggen met uw emailadres.

U kunt op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen, u krijgt dan een mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Met vriendelijke groet,

Leoni
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

Ik ga mijn € 6,18 maar vaarwel zeggen. :x
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

Je bent nu hier: Betaaldemails.nl › Ledengedeelte › Account opgezegd
Account opgezegd

Je hebt er voor gekozen om je account op te zeggen. Je account wordt automatisch verwijderd op 08-07-2017. Heb je spijt van je actie? Klik dan op opzegging ongedaan maken

Hoezo pas over een maand?
Ik heb toch nu opgezegd. :?
Plaats reactie