Betaaldemails

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Betaalemails

Bericht door Denise »

Hiervoor geldt hetzelfde als op sneleuro,
Ik zou deze site niet snel aanraden, omdat je voor de ene helft email krijgt met maar een halve cent beloning en de andere helft emails zijn met een halve punt beloning. Alleen kan je dus niets met die punten. Ook is er weinig te verdienen op de site zelf, zeer zelden klikbanners. Wel een bubbel.
Op emails wordt niet gereageerd.

Maar ze hebben geen accountscore, en ze betalen wel heel netjes snel uit! aanvraag half maart/ betaald 31/3

Dit itt vele sites tegenwoordig.

Dus om die reden toch een reden om lid te blijven.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Betaalemails

Bericht door gaby »

Je zegt: ...maar een halve cent...
Dat is redelijk royaal hoor...
Denise schreef:Hiervoor geldt hetzelfde als op sneleuro,
Ik zou deze site niet snel aanraden, omdat je voor de ene helft email krijgt met maar een halve cent beloning en de andere helft emails zijn met een halve punt beloning. Alleen kan je dus niets met die punten. Ook is er weinig te verdienen op de site zelf, zeer zelden klikbanners. Wel een bubbel.
Op emails wordt niet gereageerd.

Maar ze hebben geen accountscore, en ze betalen wel heel netjes snel uit! aanvraag half maart/ betaald 31/3

Dit itt vele sites tegenwoordig.

Dus om die reden toch een reden om lid te blijven.
djd

Re: Betaalemails

Bericht door djd »

ik wil even doorgeven dat ik uitbetalingsproblemen heb op deze site (voor de eerste keer)
tot 2 keer toe een uitbetaling proberen aan te vragen, 1e keer is teruggestort, 2e keer nooit ontvangen (aanvraag 5 mei en 15 juni 2016)
bij contact geen reactie, dit is niet wat ik gewend ben van hun
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Betaalemails

Bericht door willy »

iets met score ??? want tegenwoordig vinden ze van alles uit
djd

Re: Betaalemails

Bericht door djd »

Toch nog een reactie teruggekregen op de vraag van 2 sept, waarom dan geen reactie op de vraag die ik rond juni heb gesteld weet ik niet.
Zou iets met iban niet goed hebben gestaan. Dit moet je schijnbaar twee keer opgeven. Bij de betaling en bij persoonlijke gegevens moet er een iban staan, bij persoonlijke gegevens stond inderdaad geen iban. :oops: Ik hoop dat het nu wel goed gaat.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Betaaldemails

Bericht door Denise »

Betaaldemails heeft nu ook een accountscore en zo te zien nog hogere eisen dan de rest en nog minder verdien mogelijkheden. Ook de bubbel is verdwenen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

Wil ik gaan kijken krijg ik dit:
Oops! An Error Occurred
The server returned a "404 Not Found".
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Ga ik via Google naar de site zie ik dat die drastisch is veranderd maar kan niet inloggen. :(
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Betaaldemails

Bericht door Denise »

ik klikte op een email en toen kwam ik wel op de site
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door olifant »

ww niet juist, nieuw ww aanvragen krijg ik een mail maar na bevestigen van ww kan ik nog niet inloggen
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door olifant »

geen belgen meer toegelaten :(
Plaats reactie