Myclics

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Myclics

Bericht door barry87 »

In mijn vorige leven binnen de GPT ben ik lid geworden van de site Myclics.nl. Destijds was deze site nog zonder accountscore en had in mijn beleving altijd een uitbetalingsgrens van 12,50. Toen ik, na een afwezigheid van een jaar of 5, weer terug was in de GPT zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik nog steeds als lid ingeschreven stond op Myclics met daar rond de 10 euro aan saldo.

Anno 2017 heeft deze site echter een accountscore (minimaal 5,5 moet je hebben) en een uitbetalingsgrens van 10 euro. Die 10 euro + heb ik maar de minimale accountscore van 5,5 dus niet. Ik heb de standaard van 5,0.

Nu ben ik verder bewust geen lid van sites met een accountscore, maar ik lees wel heel erg veel spookverhalen over accountscores. Heeft er iemand ervaring met Myclics.nl en weet iemand hoe ik vrij eenvoudig (en zonder kosten te maken) aan een accountscore kan komen van 5,5?
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Myclics

Bericht door sanne »

Hallo Barry,

Ik heb 2 jaar terug meegedaan aan 2 / 3 enquetes. Bleef beneden de 5.5 staan, heb me toen maar afgemeld.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Myclics

Bericht door Christina »

@ Barry,

Ik ken My Clics verder niet, maar hebben ze ook aanmeldingen?

Dan misschien aanmelden bij een paar dingen en na je uitbetaling weer afmelden?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Myclics

Bericht door willy »

of een paar zware aankopen doen ?
toevallig geen tv nodig ?? nieuw dak ofzo ??
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Myclics

Bericht door corinasjunk »

Haha, ik denk dat een aankoop van een tv ofzo via een kleine site meer oplevert aan cashback dan bij een accountscore site aan cashback en uitbetaling bij elkaar.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Myclics

Bericht door barry87 »

willy schreef:of een paar zware aankopen doen ?
toevallig geen tv nodig ?? nieuw dak ofzo ??
Om voor 10 euro nou een heel nieuw dak op mijn huis te laten zetten is ook weer zoiets... :lol:
Misschien maar kijken of ik aan een enquete mee kan doen. Walgelijk al die verplichtingen... :x
Plaats reactie