Lage Landen Klikjes support topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
engel74
20 Cent
20 Cent
Berichten: 52
Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door engel74 »

olifant schreef: 03 feb 2024 16:20 krijgen weer mails van leden die niet op lagelanden komen
zelf kom ik er wel op
ook de linkenmails keren weer terug van leden die hotmail gebruiken, hotmail heeft ons weer
op de zwarte lijst gelest wegens versturen van spam ???

Ik heb ook hotmail en kreeg de mailtjes niet meer, maar sinds gisteren komen de linkenmailtjes weer gewoon binnen op mijn hotmail
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

De problemen op Lage Landen Klikjes hebben waarschijnlijk te maken met de verouderde software van de site.

Ik heb de scripter net een mail en appje gestuurd over de problemen die wij (en de betrokken leden natuurlijk) ervaren op de site.

Heb gevraagd of de software een update kan krijgen.

Hoop dat hij iets voor ons kan betekenen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

Zojuist onderstaande uitgestuurd o Lage Landen Klikjes:

Beste leden,


We hebben al angere tijd problemen met de site.

Een tijdje geleden had onze huidige host Nomeo een aantal leden geblokkeerd en toen hebben wij daar een overzicht van gekregen. Nadat hun server was gereset konden die leden allemaal weer gewoon inloggen.

Maar al snel snel begonnen er weer problemen te komen, o.a. weer een groeiend aantal leden dat niet meer kan inloggen.

Onze huidige host Nomeo weet blijkbaar niet hoe een klik- en linkspel site werkt.

Zij begrijpen bijv. niet dat leden 5 kliks per seconde kunnen doen en vinden dat wij een te hoge load geven op hun server. Zij hebben dan ook weer een aantal leden geblokkeerd.

Wie dat zijn hebben wij nu geen inzicht in gekregen maar het zijn juist de leden die hoog in de klikwedstrijd staan waarvan wij weten dat ze niet meer kunnen inloggen.

Gelukkig wil onze eerste host waar we ruim 10 jaar geleden bij zijn begonnen de hosting voor ons bij uitzondering weer op zich nemen, waar we heel blij mee zijn!

De site wordt zo snel mogelijk overgezet. Als het goed is moet iedereen die geblokkeerd staat dan weer gewoon kunnen inloggen omdat we dan niet meer op de server van Nomeo staan.

We weten nog niet wanneer we precies worden overgezet, dus mocht de site misschien even uit de lucht zijn dan komt het waarschijnijk door het overzetten op een andere server.


Wij vragen de leden die problemen ondervinden nog even geduld te hebben.

En we bedanken jullie voor het begrip en meedenken de afgelopen tijd.

In de hoop dat straks alle problemen eindelijk echt zullen zijn ogelost!




Team lage Landen Klikjes


Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door gaby »

Martijn biedt op zijn website nog steeds hosting aan en ook scripts + hosting, dus ik begrijp sowieso niet waarom iedereen destijds moest verhuizen...
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door olifant »

omdat Martijn stopte met hosting en iedereen naar Richard overzette


mail van februari 2020

Beste,

Wij hebben besloten om te gaan stoppen met het hosten van GPT sites.

De kosten van de hosting t.o.v. het aantal websites dat nog actief gehost wordt is niet meer rendabel en wij willen ons meer gaan focussen op het maken van scripts en plugins.

Om deze reden hebben wij besloten om de websites te verhuizen naar Richard Huntjens, bekend van o.a. 5euromail.com.

Hij zal alles exact zo overnemen als hoe jullie nu via ons gewend zijn dus er zal voor jullie niks veranderen.

Even kort samengevat wat precies gaat gebeuren

De websites worden in de komende 2 weken verhuisd, hier zullen jullie nagenoeg niks van merken
De inloggegevens e.d. blijven gelijk
Ik blijft gewoon support leveren op de sites en als er uitbreidingen of aanpassingen gedaan moeten worden blijf ik dat ook doen
De hosting die reeds betaald is loopt bij Richard gewoon door, de prijzen blijven ook gelijk indien de hosting verlengt moet worden

Mijn eigen websites ga ik om deze reden ook mee stoppen. Voor SuperPromotie heb ik reeds een nieuwe eigenaar gevonden, LinkPromoter ga ik nog iemand voor zoeken die de site kan overnemen en actief kan onderhouden.

Met deze acties hoop ik meer tijd en focus te krijgen voor het beheer van de websites en het uitbreiden hiervan.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!


Met vriendelijke groeten,


Martijn van Kimmenade

Makicom
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

@ gaby:

Dat begrijpen wij ook niet helemaal want hij heeft daarna toch weer de hosting op zich genomen voor een aantal sites.
Ik heb hem wel benaderd maar hij wil voor ons de hosting niet meer doen.
En ondanks die belofte wil hij het script ook niet meer updaten helaas.

Maar Martijn was niet onze host hoor.
brylyn1979
2 Cent
2 Cent
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 dec 2014 09:36

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door brylyn1979 »

Hoi,

Volgens mij gaat er bij de telling van het aantal kliks bij het linkspel (om boven de 5000 kliks een hogere vergoeding te krijgen) iets niet goed.
Volgens de klikbonus heb ik namelijk ruim 6600 punten deze week (gisteren en vrijdag geklikt), maar bij het linkspel stond het op 4592. Dat zou op hetzelfde aantal moeten staan als bij de klikbonus.
Gisteren viel me dat ook al op (ruim 5000 volgens de klikbonus en slechts 4900 bij de pagina van het linkspel).
Zouden jullie dat na willen kijken?

Groetjes,
Nicole (brylyn1979)
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door olifant »

zou nu goed moeten werken
site is tussen en vrijdag en zaterdag overgezet, maar liep iets fout met het werkelijk uur
als het hier 10.00 uur was, stond de site op 09.00
daardoor is de klikwedstrijd gisteren ook later gestopt, stond op 14.00 ingesteld, maar liep door omdat het volgens de site nog maar 13.00 was.
zie nu aan de crons dat de tijd juist staat, veronderstel dus dat de bonus ook goed zou moeten werken
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door nachtvlinder »

bannerkliks, klikfans, klik en win en actiekliks resetten niet om 00.00 uur. Dat verklaart misschien ook waarom de 24 uurs link naar mijn idee niet goed werkt.
ik heb ze gestopt omdat er bijna niets doorkomt.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door olifant »

sinds we bij een andere host zitten reset alles met een 24-uurs reset niet meer om middernacht
maar wel 24 uur na de laatste klik
is ook eerlijker naar diegenen die ads plaatsen. als je om 23.59 een 24-uurs ad klikt krijgt diegene die klikt zijn punten en diegene die adverteert
zijn vergoeding op de geplaatste link
als die dan om 00.00 weer klikbaar is krijgt de klikker weer een vergoeding, maar diegene die de ad geplaatst heeft krijg zijn vergoeding op de link niet omdat er geen 24 uur tussenzit
zo heeft het lid dat ads aankoopt de zekerheid dat alle kliks op zijn ads geldig zijn en vergoedt worden op de sites die ie promoot met zijn ads

klik je een 24-uurfan om 09.00 kan je de volgende dag om 09.00 weer klikken

is hetzelfde met de andere resets, de uurfans en banners resetten niet meer op het uur maar na een uur, zelfde met de andere kwartier en halfuurfans.

voor het lid dat alleen klikt verandert er aan het aantal fans en banners dat je op een dag kan klikken niets

wat de linkspellinken betreft is dit hetzelfde
als je 24-uurslink in je rotator aangeklikt is door persoon x zal je via persoon x geen hit meer krijgen op je link tot er 24 uur tussenzit
wat ook normaal is, daarom is het 24-uurlink, en voor jezelf zorgt dat ervoor dat je altijd geldige hits krijgt, ook hier weer hetzelfde met de andere resets van de linken. zo weet je zeker dat als je ads aankoopt die voor 100% vergoed worden op de sites die je promoot en je aankoop aan ads voor 100% telt, waar je voorheen met de reset om 00.00 uur veel ongeldige hits kreeg die niks opbrengen
Laatst gewijzigd door olifant op 21 mar 2024 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie