Support EmailMarketingGroep

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door EmailMarketinggroep »

Dank jullie wel Nelly en Buzzy.
In ieder geval wat je zegt Nelly ik sta ook op dat punt met de emailmarketinggroep na 8 jaar goed geweest te zijn voor mijn leden.

Bijvoorbeeld ik heb nu een refrally lopen er wordt praktisch bijna niet aan deelgenomen door mijn leden en de cashbackvergoeding met 10% verhoogd ook bijna niks en ze kunnen 2 refs kopen voor de prijs van 1 wordt ook bijna niks meegedaan terwijl deze refs ook meetellen voor de participatieverplichting dus ik weet het eerlijk gezegd niet meer wat ik nog meer moet doen voor mijn leden om ze actief te laten deelnemen aan de site.

Ik krijg nu dagelijks diverse verwensingen naar mijn hoofd via de helpdesk en mail en dat begin ik aardig zat te worden sommige leden bellen me zelfs op en gaan helemaal uit hun stekker tegen me.

Tevens wat ook wel wrang is dat ik in het verleden helemaal opgehemeld werd door sommige leden en nu ze iets moeten doen je constant afgezeken wordt door dezelfde leden en dat ze je niet hoort op bijvoorbeeld dit forum dat ze een uitbetaling gehad hebben van mij.

Wij krijgen niet betaald per klik maar alleen bij een aankoop of deelname tevens wat is de moeite nou om 1 Malig iets te doen tijdens het lidmaatschap of 3 leden aan te brengen. Wij geven in vergelijking met de grotere sites een hogere cashbackvergoeding.

Wat betreft de linken in het cashbackgedeelte en de zoekfunctie wij proberen dat constant te verbeteren maar er staan ruim 2000 webwinkels in dus het kan voorkomen dat er meerdere niet werken door een glitch bij het marketingbureau of doordat ze ons opeens afgemeld hebben voor een campagne maar de link wel actief hebben laten staan in de feed.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door makamba »

Nelly schreef:Dus leden mogen zomaar wel van alles vermelden waarvan men niet eens weet hoe het in zijn werk gaat
Dit is typisch weer een reactie van een wm die zich onbegrepen voelt en niet begrijpt dat de diensten die ze moeten leveren ook goed moeten fuctioneren. De schuld ligt altijd bij iemand anders: bij de leden, bij de scripter, bij de adverteerder, maar nooit bij hun zelf. Het boeit de leden totaal niet hoe de site of het proces funktioneert of de wm ziek is of financiele problemen heeft. De leden doen alleen wat ze volgens de voorwaarden moeten/mogen doen en de wm moet maar zorgen dat ze dat goed kunnen. Zo eenvoudig is het.
Nelly schreef:Maar komt er dan een antwoord van iemand die dat wel weet dan word daar zomaar de mond van gesnoerd? Bestaat er niet zoiets als vrijheid van meningsuiting?
Ja, dat geldt ook voor alle leden van dit forum. Dus als een lid een wm hem erop wijst, dat de zoekfuctie niet of niet goed werkt, dan moet dat hier kunnen. Je kan het als klagen bestempelen of het probleem bagataliseren ("Hele rellen om een linkje wat niet werk"), maar dan heb je geen enkel inlevingsgevoel van de deelnemers. Als ondernemer moet je juist open staan voor kritiek en luisteren naar je klanten. Dit forum kan door de opmerkingen van de leden bijdragen aan verbeteringen, maar blijkbaar hebben bepaalde wm's enorm lange tenen als je aan hun kindje komt.
Nelly schreef:Nou ik vind dat hoe Matthijs hier neergezet word verre van fair is
Ik ken Matthijs niet en dat hoef ik ook niet. Ik heb de voorgaande discussie nog eens helemaal doorgenomen en nergens is de wm persoonlijk aangevallen en zeker niet "unfair". Jouw opmerking geeft een lading aan deze discussie die er helemaal niet is. Er wordt alleen maar over niet functionerende onderdelen gesproken en niet over de persoon, die niet zou deugen. Een totaal misplaatste opmerking die meer in je bericht voorkomt ("Maar de leden nee die weten het allemaal zo goed" - "En hoe makkelijk is het dan om een webmaster af te zeiken").
Nelly schreef:Wist men dat wanneer leden klikken op banners waar men totaal geen interesse in heeft ook schadelijk kan zijn voor een site?
Dit zal mij een zorg zijn, dat is het probleem van de beheerder. Je moet ons niet opzadelen met problemen, waar wij niets aan kunnen doen.
Nelly schreef:En dan vind men het raar dat wij de deuren van onze gpt's op een klein kiertje hebben staan
En mijn hart er goed voor is om die deuren zo enorme zet te geven richting het slot
Ik begrijp niets van deze opmerkingen. Is het een dreiegement dat je de tent gaat sluiten. Ik zal er geen traan om laten, want in de 4 jaar dat ik lid ben van je websites, heb ik nog geen 5 euro verdient, maar mij wel door ruim tienduizend (!) captcha's, 70% dubbele linken en timers geworsteld.
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door makamba »

EmailMarketinggroep schreef:Dank jullie wel Nelly en Buzzy
Met een ondersteuning van andere wm's schiet je niet veel op. Met het ons-kent-ons gevoel verdien je geen geld.
EmailMarketinggroep schreef:Bijvoorbeeld ik heb nu een refrally lopen er wordt praktisch bijna niet aan deelgenomen door mijn leden
Het plotselinge vertrek van "betrouwbare" collega-wm's met de noorderzon heeft de GPT-wereld geen goed gedaan en het is voor de leden dan ook moeilijk om nieuwe leden te werven. De leden zijn niet de oorzaak van dit probleem maar de wm's, die elkaar te lang de hand boven het hoofd hebben gehouden, door geld naar elkaar rond te pompen via linkspellen. Zonder nieuw geld kan geen enkele GPT-site bestaan.
EmailMarketinggroep schreef:Ik krijg nu dagelijks diverse verwensingen naar mijn hoofd via de helpdesk en mail en dat begin ik aardig zat te worden sommige leden bellen me zelfs op en gaan helemaal uit hun stekker tegen me.
Dit is zeer kwalijk van de leden en totaal ongepast. Het geeft ook gelijk aan met welke doelgroep je als wm te maken hebt. Misschien is het een suggestie om een andere doelgroep te vinden, zoals bijvoorbeeld Ladymail heeft gedaan. Je zal het nooit redden als je allemaal in dezelfde vijver vist en er komen steeds meer vissers bij.
EmailMarketinggroep schreef:.. en dat ze je niet hoort op bijvoorbeeld dit forum dat ze een uitbetaling gehad hebben van mij.
Het uitbetalen moet de normaalste zaak van de wereld zijn als de leden aan je voorwaarden hebben voldaan. Daar hoeven ze geen juich-mail over te sturen. Jij stuurt ook geen juich-mail als ze op een advertentie hebben geklikt. Als je erkenning wilt hebben voor je inspanningen dan moet je zorgen dat je alles op orde hebt en voldoet aan de verwachtingen van de klant.
EmailMarketinggroep schreef:Wij krijgen niet betaald per klik maar alleen bij een aankoop of deelname tevens wat is de moeite nou om 1 Malig iets te doen tijdens het lidmaatschap of 3 leden aan te brengen. Wij geven in vergelijking met de grotere sites een hogere cashbackvergoeding.
Dit verhaal kennen we nu zo langzamerhand wel, maar het boeit de leden niet hoe een wm zijn geld verdient. Wel vind ik ik dat je redelijke voorwaarden stelt aan de uitbetaling in tegenstelling tot andere websites. Dit mag je als een compliment opvatten.
EmailMarketinggroep schreef:Wat betreft de linken in het cashbackgedeelte en de zoekfunctie wij proberen dat constant te verbeteren maar er staan ruim 2000 webwinkels in dus het kan voorkomen dat er meerdere niet werken door een glitch bij het marketingbureau of doordat ze ons opeens afgemeld hebben voor een campagne maar de link wel actief hebben laten staan in de feed.
Deze heldere opmerking had je gelijk na het eerste bericht over de zoekfunktie moeten plaatsen en dan had je de angel uit de discussie gehaald.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Nelly »

makamba jij lid van mij sites?
Dan vind ik het knap dat je in 4 jaar nog geen 5 euro verdient heb
Hoewel ik leden tegen komt die in 4 maanden tijd toch wel aan een uitbetaling zitten zonder cashback ofzo
Maar dat zal waarschijnlijk aan de activiteit van het lid liggen
Maar wanneer de sites zo slecht zijn waarom ben je dan nog steeds lid dan?
Ook wij hebben bergen verzet om de sites weer een beetje gezond te maken, en wanneer je zolang lid ben weet je dat zelf ook wel
Maar dat hoef niet te betekenen dat een webmaster als een hond behandeld moet worden
En nu denk ik even iets verder als alleen een niet werkend linkje
En hoezo de schuld ligt altijd bij iemand anders?
Ik denk dat ik ook wel genoeg mijn fouten heb toegegeven en ook opgelost heb
"Het boeit de leden totaal niet hoe de site of het proces funktioneert of de wm ziek is of financiele problemen heeft"
Nou mij boeit dat wel naar de leden toe, want als ik iemand kan helpen doe ik dat
En er zijn ook tal van leden die het ook wel boeit hoe het met de site/wm gesteld is
Of zou het begrip over en weer fake moeten zijn?, dat lijkt me niet

Maar respect voor de antwoorden die je heb gegeven
Of het relevante antwoorden waren laat ik even in het midden

Matthijs ik zeg maar zo, ik zeg maar niks :roll:
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door EmailMarketinggroep »

Ik had al gemeld dat we het gingen controleren hier is blijkbaar constant overheen gelezen.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Christina »

Christina schreef:
Graag het topic schoon houden zónder met modder naar elkaar te gooien! ;)

Nelly:

Waarom?
Dus leden mogen zomaar wel van alles vermelden waarvan men niet eens weet hoe het in zijn werk gaat
Maar komt er dan een antwoord van iemand die dat wel weet dan word daar zomaar de mond van gesnoerd?
Bestaat er niet zoiets als vrijheid van meningsuiting?
Ja tuurlijk wanneer het in andermans straatje te pas komt toch?
Ik heb lang nagedacht over deze opmerking en of ik wel of niet moest reageren.
Maar het zit me behoorlijk dwars dus bij deze:

Als moderator vraag ik het topic schoon te houden, ofwel netjes te blijven tegen elkaar.
En ik snoer niemand de mond. Vraag alleen om beleefd te blijven, zonder met modder te gooien.

Zowel als moderator als wm komt er niets "in mijn straatje te pas".

En dan wil ik er ook nog op wijzen dat dit het support topic van de Email Maketing Groep is en niet van andere sites.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door EmailMarketinggroep »

Advertentieklikkers.nl is geen onderdeel meer van de EmailMarketingGroep deze site is overgenomen door een zeer betrouwbare webmaster.

Deze zal zich tezijnertijd wel bekend maken.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Christina »

Te zijner tijd???

Vraag ik me weer af waarom de wm die een site heeft overgenomen niet gewoon gelijk bekend kan worden gemaakt.
Ik ben geen lid, maar de leden hebben toch het recht te weten wie de wm is of niet?

Sorry, wil niet al te pessimistisch overkomen maar het gevalletje "Knaakland" ligt nog te vers in het geheugen.
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door joy1001 »

Is overgenomen door oerservice.nl
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Christina »

Nooit van gehoord.
Als ik doorklik naar "Over ons" of "Nieuws" krijg ik een 404 Not found.

Maar zie wel staan:

Onze partners

EmailMarketingGroep


En dan onderaan de pagina:
Copyright © 2014 - Oerservice.nl | Design from css3templates.co.uk

Maakt me toch weer wat pessimistisch over die betrouwbaarheid.
Plaats reactie