Coinpot

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinpot

Bericht door willy »

willy schreef:Is er iemand die de coinpot miner aan de gang krijgt ?

Zoja ? hoe, mij lukt het nbiet dus, blijft steeds staan op 0h/s

Eindelijk nog eens gaan kijken maar krijg hem niet aan de praat

Mogelijks moet ik een link toestaan in mijn virusscanner ?

Iemand een idee (wil tokens gaan minen op coinpot, loopt lekker denk ik
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Coinpot

Bericht door torros »

moet gewoon werken willy ,probeer het eens op je telefoon als het dan wel werkt
misschien toch een instelling in je virusscanner maar lijkt me sterk
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinpot

Bericht door willy »

sorry, met de telefoon begin ik er niet aan, princiepskwestie

En eigenlijk vind ik geen link die ik zou moeten bij uitzondringen plaatsen in de virusscaznner
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Coinpot

Bericht door corinasjunk »

@Willy: Als ik ga minen staat er
We strongly recommend that you switch off any Anti-Virus or Ad-Blocking software/extensions on your device whilst mining, as these can reduce your earning rates or even prevent mining from working at all
Dus wellicht toch maar ff eea toestaan in je virusscanner? Hij minet via https://coinpot.co/mine/coinpottokens voor tokens.
Qua opbrengst: 20 minuutjes, very high CPU usage, 8 threads en verder deed de laptop niets, komt neer op zo'n 14H/s. Total daily mining earnings (28852 hashes), 4 tokens. Komt momenteel neer op 0.00000006 BTC (conversion rate 0.0000000141) (dus 6 satoshi, waarvoor je bij moonbitcoin dan weer 10 minuten moet wachten (of 2x5 maar dan heb je 2x4 satoshi), zonder bonussen). Of het dus echt meer oplevert dan claimen weet ik niet, maar als je niks te doen hebt is het wel leuk om aan te hebben staan. Zeker als een ander je stroomkosten betaalt...

Ik heb overigens contact opgenomen met CP omtrent de BCH withdrawal die niet lukte.... nooit meer wat van gehoord. Net weer geprobeerd en... het lukte nu wel. Inmiddels 3x de treshold gehaald haha.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinpot

Bericht door willy »

Bedankt, deze link heb ik ook staan bij uitzonderingen, maar lukt alsnog nog steeds niet

Ik stel ook vast dat bij moonbitcoin het percentage extra dankzij minen vaak op 0% blift staan

Dan zet ik die even uit, claim en zet hem aan, dan lukt het wel bij de volgende claim
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Coinpot

Bericht door corinasjunk »

Hm... dat minen lukt mij ook niet echt. 5-10 min minen levert sowieso 0% extra op lijkt het. En als je een tijd niet hebt geclaimd moet je sowieso 2x de captcha doen omdat ie na de 1e keer de moonsite weer in een nieuwe tab opent en dan ben je je miningbonus weer kwijt. Heb het maar uitgezet.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

coinpot

Bericht door willy »

ik zie dat omwisselen van crypto zoals dash, lite etc steeds maar minder in waarde hebben bij omruilen naar bitcoins

toen enkel dagen terug de bitcoin boven de 8 k steeg zag ik amper iets wijzigen, nu is de btc terug naar 6 k en niets wijzigt ook maar iets zien baar
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Coinpot

Bericht door corinasjunk »

Komt dat niet doordat die crypto's ook in waarde zijn gekelderd?
Ik weet niet hoe ze tegenover elkaar staan qua ratio.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinpot

Bericht door willy »

zal wel zeker, maar ze wijzigen amper ten opzichte van elkaar, of de btc nu stijgt of daalt, wat toch vreemd is lijkt me
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinpot

Bericht door willy »

is nu al een dag of 5 dat ik probeer dogecoins om te zetten naar bitcoins om te latn uitbetalen, maar krijg maar geen conversie te zien (gaat over omzetten van ongeveer 2500 dogecoins naat btc)
Plaats reactie